Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nu har min dator blivit knäpp. När jag ska se en film, Så är den väldigt mörk, Den är nästan kolsvart! Det är en film jag sett förr så jag vet hur den ska se ut. Det händer bara med filmer jag har på hårddisken, Inte när jag streamar med RealPlayer. Någon som vet vad som kan ha hänt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nu har min dator blivit knäpp. När jag ska se en film, Så är den väldigt mörk, Den är nästan kolsvart! Det är en film jag sett förr så jag vet hur den ska se ut. Det händer bara med filmer jag har på hårddisken, Inte när jag streamar med RealPlayer. Någon som vet vad som kan ha hänt? Ja du har uppdaterat dina nVidia drivrutiner? Du måste ändra ljus, kontrast för videouppspelning, du hittar det någonstans i nvidia-inställningarna bla bal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ja du har uppdaterat dina nVidia drivrutiner? Du måste ändra ljus, kontrast för videouppspelning, du hittar det någonstans i nvidia-inställningarna bla bal Säg lite mera exakt, Just nu är jag ett enda stort ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Högerklicka på skrivbordet -> Egenskaper -> Inställningar -> Avancerat ->"Ditt grafikkort, Tex Geforce 6800gt" Sedan ska du hitta "Color Correction" i lilla sidorutan som kommer upp. Där ska du ändra "Apply color changes to:" från "Desktop" till "Overlay" tror jag för att ändra inställningar för video. Lite rörigt hoppas du förstår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mattzki Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag har ett stort problem alla spel har börjat lagga och jag et inte vartför, jag har försökt allt. vad ska jag göra? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Formatera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mattzki Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Det har jag redan testat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Datorn full i damm + annan skit? = Går varmt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mattzki Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Det har jag inte kollat. jag har ett lite mindre problem jag ska ladda ner drivrutiner till datorn men om jag ska uppdatrera moderkortet vilken ska jag välja? Bios,Chipset,Grafic,LAN,Modem eller Audio? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Datorn full i damm + annan skit? = Går varmt Det hände min kompis. Datorn blev jätteseg och grejer, och sen visade det sig att fläktenn var helt igensatt av ludd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Det har jag inte kollat. jag har ett lite mindre problem jag ska ladda ner drivrutiner till datorn men om jag ska uppdatrera moderkortet vilken ska jag välja? Bios,Chipset,Grafic,LAN,Modem eller Audio? Alla, det är väl lika bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mattzki Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ok tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Mitt ljudproblem har inte lösts sig. Och vart hittar man SoundMax? Sökt men inte hittat någonting. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Varför funkar inte dc++ ??? ja får dessa medelande hela tiden, fett irriterande: "A connection attempt failed because the connected party did not respond...." sen får ja en till me ordet "refuse" fast dne kommer inte längre .....vad e fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Varför funkar inte dc++ ??? ja får dessa medelande hela tiden, fett irriterande: "A connection attempt failed because the connected party did not respond...." sen får ja en till me ordet "refuse" fast dne kommer inte längre .....vad e fel? Testa joina en random hub, funkar det så är det dina hubbar som är fucked up.. Om inte är det inställningsfel, och då har jag inte en aning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Testa joina en random hub, funkar det så är det dina hubbar som är fucked up.. Om inte är det inställningsfel, och då har jag inte en aning. nej nej...asso hubbarna syns inte, ja får bara den där meddelandet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Hur tar man bort sina favoriter på FireFox på ett effektivt sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Hur tar man bort sina favoriter på FireFox på ett effektivt sätt? Tools-> Clear Private Data? Ctrl + Shift + Del? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Tools-> Clear Private Data? Ctrl + Shift + Del? Favoriter = Bokmärken. Låt mig ta om frågan så att man förstår. Hur tar jag bort vissa av mina Bokmärken på ett effektivt sätt? Redigerad 6 november, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Favoriter = Bokmärken. Låt mig ta om frågan så att man förstår. Hur tar jag bort vissa av mina Bokmärken på ett effektivt sätt? Högerklick> Ta bort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts