VaXXoR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Har börjat komma upp jävligt mycket pop-ups nu, det är skit jobbigt. Hur får jag bort skiten? Har gått in på verktyg och aktiverat pupup spärr, men det kommer ändå! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) 1. Hur får jag bort de gula markeringarna på de nya programmen i start-menyn? (Se bild) 2. På mina .avi-filer är det Bearshare-ikonen, men jag har inte bearshare. Hur får jag bort den? Jag har högerklickat och valt VLC som standardprogram, men de är fortfarande där. Redigerad 3 november, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Finns säkert något lättare sätt, men att använda dem en gång löser "problemet". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Finns säkert något lättare sätt, men att använda dem en gång löser "problemet". Har provat, men det verkar inte fungera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Har börjat komma upp jävligt mycket pop-ups nu, det är skit jobbigt. Hur får jag bort skiten? Har gått in på verktyg och aktiverat pupup spärr, men det kommer ändå! Antagligen Spyware. Skaffa Ad-aware och gör en sökning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Nu har jag själv tyvär inte hunnit kollat så jätte mycket själv, men skulle någon kunna länka eller liknande till några bra nybörjar-tutorials till Photoshop 7.0? Redigerad 3 november, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Nu har jag själv tyvär inte hunnit kollat så jätte mycket själv, men skulle någon kunna länka eller liknande till några bra nybörjar-tutorials till Photoshop 7.0? http://www.good-tutorials.com/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 1. Hur får jag bort de gula markeringarna på de nya programmen i start-menyn? (Se bild) Högerklicka på aktivitetsfältet eller i startmenyn, egenskaper, Start-Meny fliken, anpassa, avancerat, bocka ur "Markera nyinstallerade program" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Högerklicka på aktivitetsfältet eller i startmenyn, egenskaper, Start-Meny fliken, anpassa, avancerat, bocka ur "Markera nyinstallerade program" Tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Nej, snart får jag ett utbrott. Jag åkte ner till stan' och köpte F.E.A.R (alltså jag köpte det, inte laddade ner. Kan posta bild för dom som inte tror mig) Men när jag har installerat spelet och trycker på "finish" kommer denna ruta upp. Efter jag har tryckt ner rutan så ser jag att spelet inte är installerat, jag har installerat om spelet ett antal gånger utan att något händer. Vad i hela friden ska jag göra för att få spelet att funka?! EDIT: Upptäckte att jag inte kan komma in i "dokument" för "all users". Var ska jag göra åt det? Geez, jag har problem med min dator. Redigerad 3 november, 2006 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Varför blir det så här . Jag vill att den nya WMP ska synas. Inte den gamla! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Lajnux, avinstallera spelet på nytt och installera det i en annan mapp exempelvis i c:/program/spel BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har lite problem med internet Textstorleken. Ibland när jag går in på inter net så ändras textstor leken störst Större minst. jag brukar alltid köra på Mellan men hur gör jag så att den stannar där utan att det ändras sej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 [O][T]' date=Nov 3 2006, 23:38' post='794118] Lajnux, avinstallera spelet på nytt och installera det i en annan mapp exempelvis i c:/program/spel BOT Jag par provat det, kanske 5 olika mappar har jag prövat installera det i. Men jag antar att spelet vill lägga savefiles etc. i den mappen som jag inte kan komma åt. Någon som vet hur jag ska göra för att få det att fungera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har lite problem med internet Textstorleken. Ibland när jag går in på inter net så ändras textstor leken störst Större minst. jag brukar alltid köra på Mellan men hur gör jag så att den stannar där utan att det ändras sej? Du kanske har råkat ändra den genom att ha hållt in Ctrl + scrollat med musen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 När jag startar BF2 så är händer inget mer förutom att skärmen blir svart. Vad kan jag göra åt detta? Och det händer bara med detta spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 När jag startar BF2 så är händer inget mer förutom att skärmen blir svart. Vad kan jag göra åt detta? Och det händer bara med detta spelet. Ja du måste köpa nytt grafik kort fick ochså det där problemet du måste ha nytt grafik kort så du vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har problem med mitt Macromedia Flash! Så fort man startar det så kommer det felrapport. Har prövat ominstallera flera gånger! Vad är fel? Hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Vad kan det bero på att felmeddelandet "Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas" nästan varje gång jag är inne i en mapp? Jag tror att felet började när jag började använda mig av UXTheme-patchen.. Har testat att patcha om, men det gjorde ingen skillnad. Kan det hjälpa om jag skaffar senaste Internet Explorer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Vad kan det bero på att felmeddelandet "Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas" nästan varje gång jag är inne i en mapp? Jag tror att felet började när jag började använda mig av UXTheme-patchen.. Har testat att patcha om, men det gjorde ingen skillnad. Kan det hjälpa om jag skaffar senaste Internet Explorer? Internet Explorer? Inte bara Explorer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts