Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Av någon anledning så krashar datorn när jag startar Max Payne två. Efter kanske två minuter avger hårddisken ett klickljud, varefter ljudet låser sig ("I'm Max Payn-yn-yn-yn-yn-yn... Ni fattar") och datorn slutar reagera. Några enkla felsökningar jag kan köra? Vad sägs om att köpa spelet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Min vän försöker installera Daemon Tools men när han har installerat det kommer det upp en ruta som säger: "Unable to add adapter. Reboot is requied after privious operation." Vad ska vi göra för att få det att fungera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Starta om efter det förra ni gjorde? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Starta om efter det förra ni gjorde? Vi har redan gjort det men utan någon framgång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Vad sägs om att köpa spelet? I min värld ber man inte om hjälp när det gäller spel man inte har köpt, det är den oskrivna nackdelen med piratkopierade spel Lite konstigt att du förutsätter att det är piratkopierat... Speciellt när du var med när jag köpte spelet för sisådär två år sedan. *EDIT* För övrigt såg jag att ettan lider utav samma problem som tvåan Redigerad 1 november, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 I min värld ber man inte om hjälp när det gäller spel man inte har köpt, det är den oskrivna nackdelen med piratkopierade spel *EDIT* För övrigt såg jag att ettan lider utav samma problem som tvåan Låg inte tvåan i en papp-kartong? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Låg inte tvåan i en papp-kartong? Jo... Det är därför jag har en plastkartong... GAH! Mer bilder, you say? Du förstår... Jag har faktiskt köpt spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jo... Det är därför jag har en plastkartong... GAH! Mer bilder, you say? Du förstår... Jag har faktiskt köpt spelet ? Nej nu ska jag sluta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 ? Nej nu ska jag sluta. Tack, skall du ha Jag tvivlar på att jag kommer att få hjälp idag... Glöm min förfrågan, jag går och spelar lite musik istället. Återkommer endast för att döda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Tack, skall du ha Jag tvivlar på att jag kommer att få hjälp idag... Glöm min förfrågan, jag går och spelar lite musik istället. Återkommer endast för att döda. Men vilka jävla idioter ni är seröst. Här har du Tomtefar. Kanske detta kan hjälpa dig annars här Redigerad 1 november, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 En kort fråga, hur gör man en signatur? photoshop eller paint, vill piffa till min profil lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) En kort fråga, hur gör man en signatur? photoshop eller paint, vill piffa till min profil lite Bara ta en bild du vill ha, och om den är större än den får vara, förminska den såpass att den passar? Och sen kanske lägga en ram på. Allt detta kan du göra med paint, om du så vill. Även om inte jag själv inte gillar att förminska bilder i paint... Redigerad 1 november, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Bara ta en bild du vill ha, och om den är större än den får vara, förminska den såpass att den passar? Och sen kanske lägga en ram på. Detta kan du göra med paint, om du så vill. Ok tack, får prova mig fram lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 I min värld ber man inte om hjälp när det gäller spel man inte har köpt, det är den oskrivna nackdelen med piratkopierade spel Lite konstigt att du förutsätter att det är piratkopierat... Speciellt när du var med när jag köpte spelet för sisådär två år sedan. *EDIT* För övrigt såg jag att ettan lider utav samma problem som tvåan Mwahah, okej, glömde det. Ingen aning faktiskt, kan ha något med grafikkortet eller dess drivrutiner att göra. Tux: Har du veckan eller? Kebab skojade ju bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 När man laddar ner saker till en disk med bitcomet,kan man flytta dom sakerna till en annan disk och fortsätta på samma ställe man var på innan man flyttade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Okej, jag lyckades lösa problemet. Uppenbarligen så tyckte spelet inte om att jag hade igång någon anti-aliasing... Av någon anledning... Snällt att få ett seriöst svar från Tux, iallafall. Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Är väl inte direkt något med datorn, men jag frågar iaf. Någon som har något tips på vad jag ska göra för att få lite ordning på mina kablar? Just nu ligger de som i ett "ormbo". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Är väl inte direkt något med datorn, men jag frågar iaf. Någon som har något tips på vad jag ska göra för att få lite ordning på mina kablar? Just nu ligger de som i ett "ormbo". Köp klämmor åt dom eller nåt. Annars kan ståltråd eller påsförslutare funka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Köp klämmor åt dom eller nåt. Annars kan ståltråd eller påsförslutare funka! Vad hade du tänkt med ståltråden och påsförslutaren? Aha.. snurra runt kablarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Någon som vet vad detta felet beror på? Spelet är för övrigt F.E.A.R Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts