Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

Av någon anledning så krashar datorn när jag startar Max Payne två. Efter kanske två minuter avger hårddisken ett klickljud, varefter ljudet låser sig ("I'm Max Payn-yn-yn-yn-yn-yn... Ni fattar") och datorn slutar reagera.

Några enkla felsökningar jag kan köra?

Vad sägs om att köpa spelet? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad sägs om att köpa spelet? :P

I min värld ber man inte om hjälp när det gäller spel man inte har köpt, det är den oskrivna nackdelen med piratkopierade spel ^_^

Lite konstigt att du förutsätter att det är piratkopierat... Speciellt när du var med när jag köpte spelet för sisådär två år sedan.

*EDIT*

För övrigt såg jag att ettan lider utav samma problem som tvåan ^_^

post-844-1162396905_thumb.jpg

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kort fråga, hur gör man en signatur? photoshop eller paint, vill piffa till min profil lite ^_^

Bara ta en bild du vill ha, och om den är större än den får vara, förminska den såpass att den passar? ^_^

Och sen kanske lägga en ram på. Allt detta kan du göra med paint, om du så vill. Även om inte jag själv inte gillar att förminska bilder i paint... :P

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I min värld ber man inte om hjälp när det gäller spel man inte har köpt, det är den oskrivna nackdelen med piratkopierade spel >_<

Lite konstigt att du förutsätter att det är piratkopierat... Speciellt när du var med när jag köpte spelet för sisådär två år sedan.

*EDIT*

För övrigt såg jag att ettan lider utav samma problem som tvåan >_<

Mwahah, okej, glömde det. Ingen aning faktiskt, kan ha något med grafikkortet eller dess drivrutiner att göra.

Tux: Har du veckan eller? Kebab skojade ju bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väl inte direkt något med datorn, men jag frågar iaf.

Någon som har något tips på vad jag ska göra för att få lite ordning på mina kablar?

Just nu ligger de som i ett "ormbo".

Köp klämmor åt dom eller nåt. Annars kan ståltråd eller påsförslutare funka! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...