eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur många svchost.exe ska man egentligen ha igång? ... Jag har liksom runt 8~ stycken Jag har 7 stycken, antingen är det normalt med så många, eller så ligger vi två illa till ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 När jag sätter in en skiva i datorn så stängs den av, ibland går det om jag ploppar upp 25283740 internetsidor, eller ett program, hur ska jag göra? Jag vill spela. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag vill spela. Om det redan är installerat, cracka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag behöver akut hjälp!. Mina DVD/CD enheter läser inte mina CD:n. Vad ska jag göra? Jag tror att daemon tools kan vara boven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Om det redan är installerat, cracka. Hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Har en snabb fråga och enkel fråga!?!?!?! Bästa ljudkortet jag kan få för ca 1-600 kr !!!!!!!!!! Det bästa jag själva hittar är bulk verisionen av Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio för 599 kr. Men vet ngn nåt bättre så ge mig länken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Okej jag och ImageShack går inte ihop alls, hur gör man för att lägga in bilder här (och andra forum) i sånna där små rutor som kan ses i bla "san andreas screenshot"? och sen när man klickar på rutan så blir det den vanliga storleken, finns ju typ 10 länkar att välja på, antar att det är någon av dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Okej jag och ImageShack går inte ihop alls, hur gör man för att lägga in bilder här (och andra forum) i sånna där små rutor som kan ses i bla "san andreas screenshot"? och sen när man klickar på rutan så blir det den vanliga storleken, finns ju typ 10 länkar att välja på, antar att det är någon av dom. Välj länken som det står thumbnail1 efter. Katten, Tyvärr får vi inte prata om hur du ska göra för att cracka. Redigerad 31 oktober, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Välj länken som det står thumbnail1 efter. Katten, Tyvärr får vi inte prata om hur du ska göra för att cracka. Ok tack, får väl prova mig fram... http://img502.imageshack.us/img502/8017/thesimpsons2elviscostelht5.th.jpg *edit* det gick tack simpa...tänk att en sån enkel sak kan få en att känna sig som King of the world Redigerad 31 oktober, 2006 av Kiedis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Köpte ny dator igår. Fungerade jättebra, tills imorse. Jag startade den som vanligt, gick bra. Laddningsskärmen kom upp "Win XP blabla". Tyckte att det tog väldigt lång tid för den att ladda klart, den var inte klar efter 5min, så jag stängde av och startade igen. Jag kom då till en svart ruta med vit text där jag kunde välja: "Felsäkert läge Felsäkert läge med nätverk Felsäkert läge med kommandotolk Starta Windows normalt" Jag tog Starta Windows normalt, datorn laddade nån minut och sen kom det en svart ruta. Provade några gånger men samma sak hände. Jaha, tänkte jag. Jag provade att gå in i felsäkert läge, samma sak hände. Provade att formatera och installera XP igen, men då står det "...disken kan vara skadad. Se efter så alla kablar sitter rätt..." Vad fan ska jag göra? Har provat fler möjligheter, men ingen har fungerat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ring supporten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ring supporten. Begagnad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Minn grafikkort-fläkt är paj, men innan brorsan installerade drivtuinen så funkade den fint. kan det vara problemet? Och eftersom fläkten är paj så kan jag bara lira t.ex RuneScape, kör jag typ CoD 2 eller något annat krävande så drar den upp i typ 110 grader och jag måste dra på 100% fläkt på andra >.< Redigerad 1 november, 2006 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vart hittar man en typ Översättare man skriver in från tyska till svenskA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Okaj. Behöver lite hjälp så min storebrorsa kan lämna mig ifred. Hjaaaalp!! Behöver från iTunes föra över till hans iPod, frågan är. Hur gör man då? Lagligt är så krångligt Hjälp mig Redigerad 1 november, 2006 av Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 http://www.apple.com/support/ipod/tutorial...started_t1.html Nåt sånt skulle jag tro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 http://www.apple.com/support/ipod/tutorial...started_t1.html Nåt sånt skulle jag tro Wow, tom jag lyckades fixa det nu. Äckliga krångliga iPods och sånt bajs. Tack för hjälpen mannen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Yeah, no problem! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Tyckte det var dags å inhandla en ny råtta till datorn. Vad bör man tänka på när man köper? Vad jag vet så är ju Razer riktigt duktiga på sånt, så jag testade en kompis Diamondback men fastnade inte för den. Och priset på Copperhead såg också lite oskönt ut, är den verkligen värd ca 600 spänn? Kollade runt på overclockers.se och hittade den här, (Tryck). Lagom pris och enligt beskrivningen verkar den inte vara så mycket annorlunda än Razer tekniskt sett. Enligt recensioner jag läst så är formen väldigt annorlunda men sägs att den passar perfekt, nån som råkar ha en sån? Uppskattar svar ganska snart, åker iväg till syrran imorgon. Edit: Enda kraven jag har är att dem inte är allt för dyra, klassad som spelmus och INTE är sladdlösa. Redigerad 1 november, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Av någon anledning så krashar datorn när jag startar Max Payne två. Efter kanske två minuter avger hårddisken ett klickljud, varefter ljudet låser sig ("I'm Max Payn-yn-yn-yn-yn-yn... Ni fattar") och datorn slutar reagera. Några enkla felsökningar jag kan köra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts