Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej jag och ImageShack går inte ihop alls, hur gör man för att lägga in bilder här (och andra forum) i sånna där små rutor som kan ses i bla "san andreas screenshot"? och sen när man klickar på rutan så blir det den vanliga storleken, finns ju typ 10 länkar att välja på, antar att det är någon av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej jag och ImageShack går inte ihop alls, hur gör man för att lägga in bilder här (och andra forum) i sånna där små rutor som kan ses i bla "san andreas screenshot"? och sen när man klickar på rutan så blir det den vanliga storleken, finns ju typ 10 länkar att välja på, antar att det är någon av dom.

Välj länken som det står thumbnail1 efter.

Katten, Tyvärr får vi inte prata om hur du ska göra för att cracka.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välj länken som det står thumbnail1 efter.

Katten, Tyvärr får vi inte prata om hur du ska göra för att cracka.

Ok tack, får väl prova mig fram...

*edit* det gick tack simpa...tänk att en sån enkel sak kan få en att känna sig som King of the world ^_^

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte ny dator igår. Fungerade jättebra, tills imorse.

Jag startade den som vanligt, gick bra. Laddningsskärmen kom upp "Win XP blabla". Tyckte att det tog väldigt lång tid för den att ladda klart, den var inte klar efter 5min, så jag stängde av och startade igen.

Jag kom då till en svart ruta med vit text där jag kunde välja:

"Felsäkert läge

Felsäkert läge med nätverk

Felsäkert läge med kommandotolk

Starta Windows normalt"

Jag tog Starta Windows normalt, datorn laddade nån minut och sen kom det en svart ruta. Provade några gånger men samma sak hände.

Jaha, tänkte jag. Jag provade att gå in i felsäkert läge, samma sak hände.

Provade att formatera och installera XP igen, men då står det "...disken kan vara skadad. Se efter så alla kablar sitter rätt..."

Vad fan ska jag göra? Har provat fler möjligheter, men ingen har fungerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minn grafikkort-fläkt är paj, men innan brorsan installerade drivtuinen så funkade den fint. kan det vara problemet? :)

Och eftersom fläkten är paj så kan jag bara lira t.ex RuneScape, kör jag typ CoD 2 eller något annat krävande så drar den upp i typ 110 grader och jag måste dra på 100% fläkt på andra >.<

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte det var dags å inhandla en ny råtta till datorn.

Vad bör man tänka på när man köper?

Vad jag vet så är ju Razer riktigt duktiga på sånt, så jag testade en kompis Diamondback men fastnade inte för den.

Och priset på Copperhead såg också lite oskönt ut, är den verkligen värd ca 600 spänn?

Kollade runt på overclockers.se och hittade den här, (Tryck).

Lagom pris och enligt beskrivningen verkar den inte vara så mycket annorlunda än Razer tekniskt sett.

Enligt recensioner jag läst så är formen väldigt annorlunda men sägs att den passar perfekt, nån som råkar ha en sån?

Uppskattar svar ganska snart, åker iväg till syrran imorgon.

Edit: Enda kraven jag har är att dem inte är allt för dyra, klassad som spelmus och INTE är sladdlösa.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...