R2D2 Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vad är smartast. Ha ett riktigt bra kort eller två lite sämre som man kör SLI med? Om det sammanlagda priset är ungefär så är ett kort helt klart bäst. Du kan uppgradera senare när ett till likadant är löjligt billigt. Verkar som att du köper ny dator hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Om det sammanlagda priset är ungefär så är ett kort helt klart bäst. Du kan uppgradera senare när ett till likadant är löjligt billigt. Verkar som att du köper ny dator hela tiden? Jag har inte köpt ny dator på 6år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag har inte köpt ny dator på 6år Varför har du frågat om HP-paket varannan vecka i 6 år då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Varför har du frågat om HP-paket varannan vecka i 6 år då? Va? Jag har frågat nån gång för farsan har sagt att vi ska köpa ny dator, men han har bara skjutit på det. Har inte sagt att vi ska köpa ny dator nu heller. Undrade bara vad som är bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Va? Jag har frågat nån gång för farsan har sagt att vi ska köpa ny dator, men han har bara skjutit på det. Har inte sagt att vi ska köpa ny dator nu heller. Undrade bara vad som är bäst Okej. Jag bara undrar. Ett kort är det som gäller i alla fall om priset är ungefär samma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Okej. Jag bara undrar. Ett kort är det som gäller i alla fall om priset är ungefär samma. Om jag hade tänkt 2 kort skulle det gå över det bättre grafikkortet med 500-1000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Om jag hade tänkt 2 kort skulle det gå över det bättre grafikkortet med 500-1000 Då är det säkert snabbare med 2 kort. Du skulle säkert klara dig med ett kort i dagens spel och då blir det mycket billigare att uppgradera sen. Handla ett likadant kort billigt och få nästa fördubblad prestanda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Varför startas min dator om sig när jag är inne på MSN och ett valfritt musikprogram samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Den här? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39684 Det kan vara den. Men, alla länkar som finns där är till en massa themes eller vad det heter, som gör en massa ikoner på skrivbordet och sånt. Jag använder Samurize, och jag vill bara ha ett annat tema på Windows, typ svart och lite snyggare.. Någon idé vad jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Ok, nu är det såhär. På laptopen så har jag ett irriterande problem, när den går in i viloläge dvs, efter skärmsläckaren då bilden blir svart så stängs internet av. Jag och pappa gick in på internetkortet och ändrade det, men då går datorn inte in i viloläge, det är äckligt irriterande när man ska sova och laptopen står och lyser hela natten. Finns det något sätt att få laptopen att gå in i viloläge utan att koppla av internet ? Någon som vet om det går ? Redigerad 25 oktober, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Någon som vet om det går ? Låter ganska logiskt, vet inte om det är så du har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Låter ganska logiskt, vet inte om det är så du har gjort. Jag tyckte också det var logiskt, det var så jag fick bort att den stängde av internet i viloläge, men det var också då den slujtade att gå in i viloläge, utan den var på hela tiden :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Lezzeee now, Kan man ha 2 separata par högtalare kopplade till en dator så att de (paren) spelar upp olika ljud samtidigt? Jag tänkte nämligen lyssna på lite internetradio medan jag spelar. Är det möjligt? Hur gör man? http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Två ljudkort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Jag har problem med Firefox 2.0. När jag ska gå in på en sida (vilken som helst) så står den bara på "Väntar på t ex gtasajten.com" och kommer ingen vart. Hjälp uppskattas. Måste använda IE nu och det är inte särskilt kul. Edit: Det fixade sig när jag startade om datorn. Redigerad 26 oktober, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hmm.. Satt och mixtrade lite i Ventrilo så jag skulle kunna spela upp musik. Men när jag ska prata så kommer det bara fram ett knastrande ljud, vafan är felet? Ändrade tillbaka till det jag tror det var för att INTE spela upp musik utan bara prata. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Inbound, Outbound, "Output device"? EDIT: En giraff viskade i mitt öra och sa att det löste sig Redigerad 26 oktober, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 En giraff viskade i mitt öra och sa att det löste sig Ajemän, behaga er inte att svara. Det löste sig nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Två ljudkort? Mjo, men är det enda sättet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag tror det... Det skulle nog vara svårt för ett ljudkort att skicka två olika signaler genom en utgång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts