R2D2 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag har ett litet problem med ett html skript, eller problem och problem jag vill hitta ett skrit där man kan ha olika bilder som slumpas fram varje gång man laddar sidan. Alltså du går in på sidan en gång och en bild syns, en annan gång är det en annan osv osv. Har du php på servern? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Har du php på servern? Hm vet inte om home.no stödjer det, men jag har löst problemet nu, tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Är nyfiken på hur man skapar spalter i Microsoft Words. Som såhär, på ett ungefär: http://img294.imageshack.us/img294/8207/nyttbitmappsbildfw1.th.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Är nyfiken på hur man skapar spalter i Microsoft Words. Som såhär, på ett ungefär: http://img294.imageshack.us/img294/8207/nyttbitmappsbildfw1.th.jpg http://img212.imageshack.us/img212/5629/spaltgo1.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Merci. Aningen blint av mig att inte upptäcka fanskapets själv. Redigerad 20 oktober, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Merci. Aningen blint av mig att inte upptäcka fanskapets själv. Knappen ser ganska uppenbar ut men alla leker ju inte uppe i "toolbaren" heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Varför får jag CRC Error på alla .rar filer? det är en sak som jag laddat ner LAGLIGT flera gånger men det är alltid samma fel: CRC Error,nån som vet varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Mitt kära firefox har fått fnatt... Då och då öppnas en ny tab. Från någon IP-adress. Och jag har ingen aning om varför. Och det kan vara vilka konstiga sidor som helst. Helt okända. Inga sidor jag varit på. Ingen porr heller. Men bara vanliga. Privata sidor typ. Jag har rensat cookies och cachen men det är fortfarande konstigt. Någon som vet någonting om sådant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Mitt kära firefox har fått fnatt... Då och då öppnas en ny tab. Från någon IP-adress. Och jag har ingen aning om varför. Och det kan vara vilka konstiga sidor som helst. Helt okända. Inga sidor jag varit på. Ingen porr heller. Men bara vanliga. Privata sidor typ. Jag har rensat cookies och cachen men det är fortfarande konstigt. Någon som vet någonting om sådant? Förmodligen inte Firefox fel utan något virus/spyware som öppnar hemsidor. Antar att du har Firefox som standard-webbläsare, därför öppnas dom i just Firefox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Jag har ett jobbigt proböem, som har funnits i flera månader bara att jag inte orkar göra något åt det. Men nu är det dags. Nästan jämt när jag är inne i någon mapp så kommer det upp "Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas". Vad beror det på? Det KAN vara så att det började komma efter att jag började använda andra windows-skins via uxtheme-patchen. Men jag är inte säker. Kan det ha något med det att göra? Eller har det något att göra med att jag använder Firefox? Väldigt tacksam för svar Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Hej, har problem med gmod (som vanligt allså), men nu kommer det upp "error verifying STEAM userID ticket" när jag förösker lägga upp server. nån som vet felet? Edit: det är fixat. Redigerad 21 oktober, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag har ett jobbigt proböem, som har funnits i flera månader bara att jag inte orkar göra något åt det. Men nu är det dags. Nästan jämt när jag är inne i någon mapp så kommer det upp "Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas". Vad beror det på? Det KAN vara så att det började komma efter att jag började använda andra windows-skins via uxtheme-patchen. Men jag är inte säker. Kan det ha något med det att göra? Eller har det något att göra med att jag använder Firefox? Väldigt tacksam för svar Snälla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Rabarben har tråkigt, rabarben får nostalagikick. Han installerar Red alert 2. Ivrig som han är trycker han på ikonen och möts av rutan "Red alert 2 har stött på ett problem och måste avslutas blabla "Skicka felrapport skicka inte". Flitig som han är högerklickar han och försöker i "window kompablitetläge (hur fan stavar man det?)" men ändån får han upp denna äckliga ruta. Vad ska rabarben göra? Spelet är köpt och han kan lägga upp bild om ni inte tror han. Redigerad 21 oktober, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Rabarben använder Google för en gångs skull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Rabarben använder Google för en gångs skull. Vad ska han googla på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Han tänker efter lite och söker på "Red Alert 2 on XP" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Faen. Har problem med min mic. En historia om vad som hänt, och som kommer att hända om jag inte lyckas lösa det Jag köpte nytt chassi, fick ett ljudkort av min polare. ljudingångarna som sitter i fronten på det nya chassit gick det kablar ifrån, som gick ut bak på chassit. Dom skulle man sätta i sitt ljudkort så man kunde använda ljudingångarna i fronten. men jag sa till min polare att jag inte pallar rota bakom datorn för att byta från headsetet(som var inkoplat i fronten) till högtalare varje dag. så då la vi in ljudkortet och koplade in så man kunde skifta från det till de interna genom att gå in i kontrollpanelen. men då vart det problem efter några veckor. eftersom jag hade två ljudkort som körde typ samtidigt fick jag inget ljus alls. så han avaktiverade ljudkortet (hur han nu gjorde det!?) för att jag skulle kunna ha nått ljud. och sendess har jag inte kunnat byta inne i kontrollpanelen, och inte kunnat använda min mic överhuvudtaget. vilket uttag jag än trycker in de i bak på datorn. ----- har kollat: *Ljudinställningarna *koplad rätt *att den är på *att den inte är trasig ----- om jag inte löser detta så kommer jag slå min kära dator till partiklar. OM det hjälper nått så har jag ett Creative HS-600 headset och det intergrerade ljudkortet heter soundMAX HD audio 0 vill ni veta mer är det bara att fråga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) EDIT: @R2, hittade inte CS CZ där Nån som vet systemkraven för spelet? vill inte slösa pengar och sen funkar det inte på den här datorn... EDIT2: Hittade systemkraven.. Nu undrar jag, vart kollar man vad man har i sin dator? Redigerad 21 oktober, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nån postade en länk för ett tag sen där man kunde kolla vilka spel sin dator klarade av och så, har letat lite men jag kan inte hitta, nån som har länk till den? Eller kan säga här vad man behöver för att kunna spela Counter-Strike Condition Zero.... Denna sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag vet att det ska finnas någon slags mailsida som heter skrotmejl, skräpmejl eller liknande, men jag kan inte minnas adressen. Med sidan kunde man fylla i en mail som man kanske behövde vid aktivering av ett mail som man i framtiden inte kommer behöva, om ni förstår vad jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts