eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Du har så rätt. Gjorde det nu, man ska köra guiden "konfigurera litet hemmantäverk" på båda datorerna, right? Det vill inte riktigt.. Måste jag installera drivrutinerna till routern/hubben(kan någon berätta för mig vad det heter?) ? Vet inte vart dom är. Testa bara att koppla ihop varandra, så att ni kommer ut på internet från routern/hubben båda två, sedan klicka på mina nätverksplatser och se om ni hittar varandra. Det ska alltså komma upp en mapp med den andres datornamn i Mina nätverksplatser, funkar inte det så kanske du måste välja Lägg till en nätverksplats. Tror i alla fall att det var så man gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Finns det något moderkort som stödjer både AGP och PCI-E? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Finns det något moderkort som stödjer både AGP och PCI-E? http://img207.imageshack.us/img207/374/yesir5.gif Vad har du för socket? Här är något http://www.ecsusa.com/aboutUs/r_915p-a.html Redigerad 13 oktober, 2006 av aKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 http://img207.imageshack.us/img207/374/yesir5.gif Vad har du för socket? Här är något http://www.ecsusa.com/aboutUs/r_915p-a.html Ghargh, minns inte vad jag har för socket. ... Det där ser dyrt ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Han menade antagligen att datorn är väldigt dålig. Förutom grafikkortet var det inget stort fel dock. Man får ju vad man betalar för. Är det inte bättre att skriva att datorn är dålig i så fall. edit* @siana så dyrt att IE inte kan visa sidan O.o Redigerad 13 oktober, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Jätte-borta. Redigerad 14 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Men jag förstår ändå inte grejen med det här. Det är väl inte direkt något nytt att massmedia förvränger verkligheten en aning på sina löpsedlar? Är inte du i fel topic och irrar omkring ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Men jag förstår ändå inte grejen med det här. Det är väl inte direkt något nytt att massmedia förvränger verkligheten en aning på sina löpsedlar? Långben "sätter på" Piff & Puff á la Aftonbladet-tråden ? Fel topic tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Är inte du i fel topic och irrar omkring ? Hahahaha Jag var precis inne i den tråden och tänkte "Varfan tog min post vägen?!?1?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Något underligt inträffar varje gång jag startar datorn. Jag har skrivbordsbild A. Sedan stänger jag av datorn och startar den följande morgon och då har jag plötsligt skrivbordsbild B!? Kan det bero på något av teman jag laddat ner?! När jag installerade det som jag har nu ändrades bilden till en gäsmatta med en blå himmel. Jag ändrat till nått annat men den kommer igen så fort datorn varit avstängd. Någon som vet hur man kan lösa det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Något underligt inträffar varje gång jag startar datorn. Jag har skrivbordsbild A. Sedan stänger jag av datorn och startar den följande morgon och då har jag plötsligt skrivbordsbild B!? Kan det bero på något av teman jag laddat ner?! När jag installerade det som jag har nu ändrades bilden till en gäsmatta med en blå himmel. Jag ändrat till nått annat men den kommer igen så fort datorn varit avstängd. Någon som vet hur man kan lösa det? Jag har samma problem, fast det beror på Windowblinds dess värre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Nån jaevel har bytt password på min MSN! Hur gör jag för att få tillbaka det? Jag ska anmäla det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Fick filmen "Bilar" av en kompis. Den var i formatet .BC!. Jag undrar nu vart man kan öppna den filen med undertext. Det går att öppna filen i VLC, men då fungerar inte undertexten. Edit: Jag har provat med flera undertexter. Dels med den som följde med och dels med andra från Undertexter.se. Redigerad 14 oktober, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Fick filmen "Bilar" av en kompis. Den var i formatet .BC!. Jag undrar nu vart man kan öppna den filen med undertext. Det går att öppna filen i VLC, men då fungerar inte undertexten. Edit: Jag har provat med flera undertexter. Dels med den som följde med och dels med andra från Undertexter.se. På VCL måste du Sätta igång undertexterna själv. Tror det var höger klicka och sen Sub... Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 På VCL måste du Sätta igång undertexterna själv. Tror det var höger klicka och sen Sub... Eller? Jo, det vet jag Det konstiga är att då och då ploppar undertexten upp i filmen, men det är väääldigt sällan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jo, det vet jag Det konstiga är att då och då ploppar undertexten upp i filmen, men det är väääldigt sällan. Ok, Då vet jag inte Sry.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Finns det något (gärna gratis) program som tar bort copyright-skyddet på spel? Redigerad 14 oktober, 2006 av Archemra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Finns det något (gärna gratis) program som tar bort copyright-skyddet på spel? Nu blandar du ihop allt. Copyright är inte ett skydd. Menar du kopieringsskydd får du inte fråga här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Nu blandar du ihop allt. Copyright är inte ett skydd. Menar du kopieringsskydd får du inte fråga här. Ok. Tack så mycket ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Nån jaevel har bytt password på min MSN! Hur gör jag för att få tillbaka det? Jag ska anmäla det! Samma skit hände mig. Antagligen pga Silentwhisper... Men mejla deras support så får du en radda frågor som du ska svara. Sen då dom vet att du är du så får du byta lösenordet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts