Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

Du har så rätt. ^_^

Gjorde det nu, man ska köra guiden "konfigurera litet hemmantäverk" på båda datorerna, right?

Det vill inte riktigt.. Måste jag installera drivrutinerna till routern/hubben(kan någon berätta för mig vad det heter?) ? Vet inte vart dom är. :)

Testa bara att koppla ihop varandra, så att ni kommer ut på internet från routern/hubben båda två, sedan klicka på mina nätverksplatser och se om ni hittar varandra.

Det ska alltså komma upp en mapp med den andres datornamn i Mina nätverksplatser, funkar inte det så kanske du måste välja Lägg till en nätverksplats.

Tror i alla fall att det var så man gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han menade antagligen att datorn är väldigt dålig.

Förutom grafikkortet var det inget stort fel dock. Man får ju vad man betalar för.

Är det inte bättre att skriva att datorn är dålig i så fall.

edit* @siana så dyrt att IE inte kan visa sidan O.o

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något underligt inträffar varje gång jag startar datorn. Jag har skrivbordsbild A. Sedan stänger jag av datorn och startar den följande morgon och då har jag plötsligt skrivbordsbild B!?

Kan det bero på något av teman jag laddat ner?! När jag installerade det som jag har nu ändrades bilden till en gäsmatta med en blå himmel.

Jag ändrat till nått annat men den kommer igen så fort datorn varit avstängd. Någon som vet hur man kan lösa det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något underligt inträffar varje gång jag startar datorn. Jag har skrivbordsbild A. Sedan stänger jag av datorn och startar den följande morgon och då har jag plötsligt skrivbordsbild B!?

Kan det bero på något av teman jag laddat ner?! När jag installerade det som jag har nu ändrades bilden till en gäsmatta med en blå himmel.

Jag ändrat till nått annat men den kommer igen så fort datorn varit avstängd. Någon som vet hur man kan lösa det?

Jag har samma problem, fast det beror på Windowblinds dess värre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick filmen "Bilar" av en kompis. Den var i formatet .BC!.

Jag undrar nu vart man kan öppna den filen med undertext. Det går att öppna filen i VLC, men då fungerar inte undertexten.

Edit: Jag har provat med flera undertexter. Dels med den som följde med och dels med andra från Undertexter.se.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick filmen "Bilar" av en kompis. Den var i formatet .BC!.

Jag undrar nu vart man kan öppna den filen med undertext. Det går att öppna filen i VLC, men då fungerar inte undertexten.

Edit: Jag har provat med flera undertexter. Dels med den som följde med och dels med andra från Undertexter.se.

På VCL måste du Sätta igång undertexterna själv. Tror det var höger klicka och sen Sub...

Eller?

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån jaevel har bytt password på min MSN! Hur gör jag för att få tillbaka det? Jag ska anmäla det! :D

Samma skit hände mig. Antagligen pga Silentwhisper... Men mejla deras support så får du en radda frågor som du ska svara. Sen då dom vet att du är du så får du byta lösenordet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...