Xazzi Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Lite på mig, köpte en sådan, lite annorlunda dock. Inte bra i spel alls. Så köp någon av dom jag rekommenderade. Ah, så. Jag köper nog den här..Den verkar va bäst. Tack boomer..Afc ska jag tänka mer och läsa mer i den här topicen på vad folk tkr xD Edit ¤1 Hur mkt lagringsutrymme har den där datorn? -.^ Redigerad 11 oktober, 2006 av Xazzi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Ah, så. Jag köper nog den här..Den verkar va bäst. Tack boomer..Afc ska jag tänka mer och läsa mer i den här topicen på vad folk tkr xD Edit ¤1 Hur mkt lagringsutrymme har den där datorn? -.^ Den är faktiskt ganska bra, speciellt för det priset. 250gb är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Mina högtalare är konstiga, dom "kluckar". När jag spelar upp en del låtar, så "kluckar" dom medans låten spelas upp. Börjar bli jävligt irriterande... Högtalarna är från Creative. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Mina högtalare är konstiga, dom "kluckar". När jag spelar upp en del låtar, så "kluckar" dom medans låten spelas upp. Börjar bli jävligt irriterande... Högtalarna är från Creative. Sprängda Men "klucka"??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Sprängda Men "klucka"??? Typ som vågor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Om man håller inne alt och trycker in koder på numpaden så kan man få olika tecken...T.ex ╩ eller ╔ (bara knappade in nått...) Nu undrar jag om det finns nån lista på olika tecken? säg inte google bara... Tog det hät för att jag inte orkade starta ny eller leta...(om det ens finns nån som passar ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag ska skaffa ett nytt graffe kort till min burk snart, men jag är osäker på vad det "bästa" till min dator är. Om denna information kanske kan hjälpa så Just nu har jag PentiumIII 800 mhz Nvidia Geforce 2 32Mb Om det inte hjälper måste jag kolla vad jag har för moderkort aight? Men hur kan jag kolla det på lättaste sättet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Om man håller inne alt och trycker in koder på numpaden så kan man få olika tecken...T.ex ╩ eller ╔ (bara knappade in nått...) Nu undrar jag om det finns nån lista på olika tecken? säg inte google bara... Tog det hät för att jag inte orkade starta ny eller leta...(om det ens finns nån som passar ) start > alla program > tillbehör > systemverktyg > Teckenuppsättning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Kräver ett svar snabbt som tusan. Gjorde en hemuppgift i W O R D (förbannade W O R D filter..) idag. Jag gjorde det på min dator och skickade uppgiften med ett mail till en annan dator som har ikopplad skrivare. När jag skulle skriva ut så skrev den ut ca halva pappret. Sen bara slutade den skriva ut. Stängde av skrivaren och papperet ploppade ut. Försökte skriva ut ännu en gång..ingenting hände, inte ens ett knyst. Snälla hjälp, hemuppgiften ska vara inlämnad imorgon. Har för säkerhets skull dragit över uppgiften på en diskett så jag kan skriva ut den på skolan. Redigerad 11 oktober, 2006 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Kräver ett svar snabbt som tusan. Gjorde en hemuppgift i W O R D (förbannade W O R D filter..! idag. Jag gjorde det på min dator och skickade uppgiften med ett mail till en annan dator som har ikopplad skrivare. När jag skulle skriva ut så skrev den ut ca halva pappret. Sen bara slutade den skriva ut. Stängde av skrivaren och papperet ploppade ut. Försökte skriva ut ännu en gång..ingenting hände, inte ens ett knyst. Snälla hjälp, hemuppgiften ska vara inlämnad imorgon. Har för säkerhets skull dragit över uppgiften på en diskett så jag kan skriva ut den på skolan. Testa att starta om datorn, eller att starta om skrivaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Testa att starta om datorn, eller att starta om skrivaren. Har försökt med båda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 O eftersom att du kan skriva ut det i skolan så behöver du ju inte oroa dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Har försökt med båda. Förmodligen så är det ett fel du inte hinner fixa tills idag, be någon kompis skriva ut det åt dig, eller så skriver du ut det i skolan. Sedan skickar du ett mejl/ringer till din skrivares support och frågar, kan de inte hjälpa så får du väl lämna in den. För det funkar inte att skriva ut något annat heller, eller ? Testa det också ? Redigerad 11 oktober, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) För det funkar inte att skriva ut något annat heller, eller ? Testa det också ? Har testat det också. Friberg: Jag föredrar att ha en fungerande skrivare än att springa till skolan hela tiden. Aja, får väl ringa till supporten imorgon.. EDIT: Tack för dom snabba svaren i alla fall Redigerad 11 oktober, 2006 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Har testat det också. Ok, min enda utväg kvar är som sagt att ringa/mejla supporten till din skrivare och se om de kan hjälpa, kan de inte det så är det väl bara att lämna tillbaka den och hoppas på att få en ny. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 start > alla program > tillbehör > systemverktyg > Teckenuppsättning Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tack Det är lugnt Postcount +1 = 2547 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Fick en 19" LCD-skärm i födelsedagspresent idag. Den fungerar jättebra och så, inga problem så långt, men när jag ska installera drivrutinerna till den (från cd) så fungerar det inte. Därmed kan jag inte ställa in upplösningen till max (1440*någonting). Hur ska jag göra? Har Win 2000 på denna dator, om det påverkar något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hm, nu helt plötsligt funkar den, om än första papperet tog 5 minuter att skriva ut. Phew, vilken lättnad. Nu gäller det bara att veta vad riksdagen och regeringen har för uppgifter. Blast me with your power, God. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Fick en 19" LCD-skärm i födelsedagspresent idag. Den fungerar jättebra och så, inga problem så långt, men när jag ska installera drivrutinerna till den (från cd) så fungerar det inte. Därmed kan jag inte ställa in upplösningen till max (1440*någonting). Hur ska jag göra? Har Win 2000 på denna dator, om det påverkar något. Drivrutiner är bra att ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts