Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

^_^

Lite på mig, köpte en sådan, lite annorlunda dock. Inte bra i spel alls. Så köp någon av dom jag rekommenderade.

Ah, så. Jag köper nog den här..Den verkar va bäst. Tack boomer..Afc ska jag tänka mer och läsa mer i den här topicen på vad folk tkr xD

Edit ¤1 Hur mkt lagringsutrymme har den där datorn? -.^

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om man håller inne alt och trycker in koder på numpaden så kan man få olika tecken...T.ex ╩ eller ╔ (bara knappade in nått...)

Nu undrar jag om det finns nån lista på olika tecken?

säg inte google bara...

Tog det hät för att jag inte orkade starta ny eller leta...(om det ens finns nån som passar :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska skaffa ett nytt graffe kort till min burk snart, men jag är osäker på vad det "bästa" till min dator är.

Om denna information kanske kan hjälpa så

Just nu har jag

PentiumIII 800 mhz

Nvidia Geforce 2 32Mb

Om det inte hjälper måste jag kolla vad jag har för moderkort aight?

Men hur kan jag kolla det på lättaste sättet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man håller inne alt och trycker in koder på numpaden så kan man få olika tecken...T.ex ╩ eller ╔ (bara knappade in nått...)

Nu undrar jag om det finns nån lista på olika tecken?

säg inte google bara...

Tog det hät för att jag inte orkade starta ny eller leta...(om det ens finns nån som passar :) )

start > alla program > tillbehör > systemverktyg > Teckenuppsättning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kräver ett svar snabbt som tusan.

Gjorde en hemuppgift i W O R D (förbannade W O R D filter..) idag. Jag gjorde det på min dator och skickade uppgiften med ett mail till en annan dator som har ikopplad skrivare. När jag skulle skriva ut så skrev den ut ca halva pappret. Sen bara slutade den skriva ut. Stängde av skrivaren och papperet ploppade ut. Försökte skriva ut ännu en gång..ingenting hände, inte ens ett knyst.

Snälla hjälp, hemuppgiften ska vara inlämnad imorgon. Har för säkerhets skull dragit över uppgiften på en diskett så jag kan skriva ut den på skolan.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kräver ett svar snabbt som tusan.

Gjorde en hemuppgift i W O R D (förbannade W O R D filter..! idag. Jag gjorde det på min dator och skickade uppgiften med ett mail till en annan dator som har ikopplad skrivare. När jag skulle skriva ut så skrev den ut ca halva pappret. Sen bara slutade den skriva ut. Stängde av skrivaren och papperet ploppade ut. Försökte skriva ut ännu en gång..ingenting hände, inte ens ett knyst.

Snälla hjälp, hemuppgiften ska vara inlämnad imorgon. Har för säkerhets skull dragit över uppgiften på en diskett så jag kan skriva ut den på skolan.

Testa att starta om datorn, eller att starta om skrivaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har försökt med båda.

Förmodligen så är det ett fel du inte hinner fixa tills idag, be någon kompis skriva ut det åt dig, eller så skriver du ut det i skolan.

Sedan skickar du ett mejl/ringer till din skrivares support och frågar, kan de inte hjälpa så får du väl lämna in den.

För det funkar inte att skriva ut något annat heller, eller ? Testa det också ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det funkar inte att skriva ut något annat heller, eller ? Testa det också ?

Har testat det också.

Friberg: Jag föredrar att ha en fungerande skrivare än att springa till skolan hela tiden.

Aja, får väl ringa till supporten imorgon..

EDIT: Tack för dom snabba svaren i alla fall :)

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en 19" LCD-skärm i födelsedagspresent idag. Den fungerar jättebra och så, inga problem så långt, men när jag ska installera drivrutinerna till den (från cd) så fungerar det inte. Därmed kan jag inte ställa in upplösningen till max (1440*någonting).

Hur ska jag göra?

Har Win 2000 på denna dator, om det påverkar något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en 19" LCD-skärm i födelsedagspresent idag. Den fungerar jättebra och så, inga problem så långt, men när jag ska installera drivrutinerna till den (från cd) så fungerar det inte. Därmed kan jag inte ställa in upplösningen till max (1440*någonting).

Hur ska jag göra?

Har Win 2000 på denna dator, om det påverkar något.

Drivrutiner är bra att ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...