Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilken Catalyst-version borde jag andvända om jag har X800GTO? Eller borde jag ta Omega eller någon annan drivrutin gjort av blahablaha? Och säg inte senaste av Catalyst för den upplever jag inget förutom problem med. Och ha lite mer fantasi än näst senaste om det nu inte är den bästa för det här kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak till.. nu när jag ska logga in på hubben (eller vad det nu är man gör) så vet jag inte lösenordet.. det står att det ska vara "admin" både som användarnamn och som lösenord, men det vill inte funka... :'(

Mjaah, vet fortfarande inte hur jag ska göra! :rolleyes:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har nyligen köpt en ny dator...den har inte så bra grafikkort men den klarar fifa07...

men musen laggar... kan det ha och göra med grafikkortet...

det är inte musen... jag har testat med olika möss och olika musmattor...

PS. Det laggade inte i början...

Ska formatera om den och kolla om det hjälper...men jag undrar om nån vet nåt tips

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har nyligen köpt en ny dator...den har inte så bra grafikkort men den klarar fifa07...

men musen laggar... kan det ha och göra med grafikkortet...

det är inte musen... jag har testat med olika möss och olika musmattor...

PS. Det laggade inte i början...

Ska formatera om den och kolla om det hjälper...men jag undrar om nån vet nåt tips

:rolleyes:

Testat Diskdefragmenteraren?

Om inte gör det först!.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp?

Tänkte byta grafikkort i en dator idag... Satte in det, och det funkade prima. Allting startade och funkade. Men så fanns ju skivan man skulle stoppa in också. Så jag smackade in den och installerade alla drivrutiner osv... Sen kom jag till den underbara "starta om datorn för att få skiten att funka" delen. Då kom jag in i Windows, den laddade ett tag, sen startade den om. Så jag bytte tillbaka grafikkortet igen, efter några omstarter, för att se om det funkade då. Då kom den inte ens in i windows, utan startade om vid windows loggan... Så jag fick gå in via felsäkert läge och köra systemåterställning.

Några förslag på problemet? För jag vill gärna byta kortet! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...