Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

Hur går det där ihop? :(

ja du. Fattar du inte det? ;)

1. "Jag visste att det fanns från början", Och jag trodde Patrik inte fatta att jag visste. (Ett enkelt missförstånd)

2. "Har bara sett den i verkliheten. Och inte affärerna"= Jag har användt dessa vertyg som touch screen och en sån Special Mouse-Pad med penna. men har aldrig sett Namnet, Priset eller nåt linknade i någon affär. Så jag visste inte vad den hette!

You get it now? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tankade addon:et "VideoDownloader" till FF och tänkte skaffa nåra videos från youtube... Så jag tankade .flv filen och det gick att öppna med flv player, men jag vill ju ha filmerna som typ avi eller mpg filer eller liknande så ja kan kolla med windows media player och så, nån som vet hur man gör om filerna till avi eller liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankade addon:et "VideoDownloader" till FF och tänkte skaffa nåra videos från youtube... Så jag tankade .flv filen och det gick att öppna med flv player, men jag vill ju ha filmerna som typ avi eller mpg filer eller liknande så ja kan kolla med windows media player och så, nån som vet hur man gör om filerna till avi eller liknande?

JAg tror jag hittade svaret på google men jag minns ej vad jag sökte på! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Google+"convert .flv"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja du. Fattar du inte det? :(

1. "Jag visste att det fanns från början", Och jag trodde Patrik inte fatta att jag visste. (Ett enkelt missförstånd)

2. "Har bara sett den i verkliheten. Och inte affärerna"= Jag har användt dessa vertyg som touch screen och en sån Special Mouse-Pad med penna. men har aldrig sett Namnet, Priset eller nåt linknade i någon affär. Så jag visste inte vad den hette!

You get it now? :D

Jodå. Utan problem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp fort! (måste sova)

Jag försöker öppna portar, och har kommit fram till steget att skapa en statisk IP-adress. Grejen är bara att den vill ha två DNS-serveradresser, önskad och alternativ, men jag får bara fram en adress! (Det står samma på båda) Men det funkar inte att skriva in båda på samma... (w00t)

Hur ska jag göra?

Kom igen nu! Jag vet att ni kan det här!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp fort! (måste sova)

Jag försöker öppna portar, och har kommit fram till steget att skapa en statisk IP-adress. Grejen är bara att den vill ha två DNS-serveradresser, önskad och alternativ, men jag får bara fram en adress! (Det står samma på båda) Men det funkar inte att skriva in båda på samma... (w00t)

Hur ska jag göra?

Kom igen nu! Jag vet att ni kan det här!

Skriv in den du har fått på den önskade. Den alternativa kan du skriva samma sak men med en annan slutsiffra, det spelar ingen roll för den kommer inte att gälla ändå. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv in den du har fått på den önskade. Den alternativa kan du skriva samma sak men med en annan slutsiffra, det spelar ingen roll för den kommer inte att gälla ändå. (w00t)

Ah, tack så mycket!

En sak till.. nu när jag ska logga in på hubben (eller vad det nu är man gör) så vet jag inte lösenordet.. det står att det ska vara "admin" både som användarnamn och som lösenord, men det vill inte funka... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har några bilder ( ^_^ ) som inte går att ta bort. Jag har provat att ta bort dom en och en, ta bort mappen, ta bort mappen som mappen ligger i, dr.delete. Inget av dem funkar. När jag försöker ta bort dom kommer det upp en ruta med texten:

ser ut som om den redan är borttagen och du bara har försökt ta bort nån genväg eller liknande :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letade lite nya Winampskins och hittade denna på Deviantart, men som ni ser så är "playlist editor"-rutan helt fuckad, nån som vet vad det beror på? Jag har nyaste versionen på Winamp.

post-9120-1160258463_thumb.jpg

ÖÖÖÖÖ.... Fel på skinet så klart :ph34r: . Testa att ladda hem något att Skin och se efter ifall det blir samma resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÖÖÖÖÖ.... Fel på skinet så klart :ph34r: . Testa att ladda hem något att Skin och se efter ifall det blir samma resultat.

Andra skins fungerar bra. Tänkte att det var något i stil med "Vissa skins slutade fungera vid version x.xx, testa ladda ner den gamla versionen och försök igen".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...