Foo Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Hur gör man för att starta om daton och starta med en CD (Reboot CD)? Nån "F" knapp va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Minns jag rätt så är det F8. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Finns det skärmar som är "Tablet"? Alltså touch-screens med penna? Skulle bli så mycket bättre bilder och animationer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Finns det skärmar som är "Tablet"? Alltså touch-screens med penna? Skulle bli så mycket bättre bilder och animationer. Vet ej hur du menar? 1. En touch screen som man kan använda som skärm och röra på. Då kan man ta en pek penna och måla på skärmen. (Inte bostavligt talat) 2. Det finns en mus matta som är touch-pad (vet inte 100% vad det heter) som man får med en penna (special penna) och kan rita på. Såå..Vilken ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 En blandning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Finns det något program så man ska kunna spela upp musik i t.ex Ventrilo? I så fall, posta gärna en länk om vars man kan ladda ner det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vet ej hur du menar? 1. En touch screen som man kan använda som skärm och röra på. Då kan man ta en pek penna och måla på skärmen. (Inte bostavligt talat) 2. Det finns en mus matta som är touch-pad (vet inte 100% vad det heter) som man får med en penna (special penna) och kan rita på. Såå..Vilken ? Ettan. Sa ju det, skärm som fungerar som tablet (som det heter). So, finns det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ettan. Sa ju det, skärm som fungerar som tablet (som det heter). So, finns det? Japp, det finns. Kostar en del dock skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Japp, det finns. Kostar en del dock skulle jag tro. Vad kallas det? Eller har du någon länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ettan. Sa ju det, skärm som fungerar som tablet (som det heter). So, finns det? Jag visste att det fanns. men har bara sett dom i verkligheten och inte i affärer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad kallas det? Eller har du någon länk? Ingen aning, testa att söka på google efter touch screen eller något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Finns en sak, vänta ska kolla vad dom heter... Wacom heter dom, http://www.datorbutiken.com/home/default.a...oduct=CTE-630BT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Assåvafan! Har en jävla virusfil på datorn som inte går ta bort vanligt eller med virusprogram. Den har inget skrivskydd. Hur ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Ursäkta för dubbelpost, men kan någon "expert" säga vilka av dessa som är virus? Redigerad 6 oktober, 2006 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) SJUKT PROBLEM Jag har installerat om datorn nu pga massa skumma problem!, men upptäcker nu att det inte går att öppna mappar, istället öppnar den sökfunktionen när man dubbelklickar på mappen!!! Vad gör man åt det? Jag provade att gå in i mapp-alternativ -> -> -> Avancerat och där var "Search" ikryssat som Standard metod att öppna med men det finns inget "open" alternativ!!, Vad gör man åt det? EDIT: FIXADE DET mha ett annat forum ^^ Google is má fränd! Redigerad 6 oktober, 2006 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag visste att det fanns. men har bara sett dom i verkligheten och inte i affärer... Hur går det där ihop? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ursäkta för dubbelpost, men kan någon "expert" säga vilka av dessa som är virus? Vad är det till för hjälp? Du tar inte bort några virus i aktivitetshanteraren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad är det till för hjälp? Du tar inte bort några virus i aktivitetshanteraren. Har löst det nu men alltså viruset är .exe filer och körs då. För att kunna ta bort filen måste man stänga av den i aktivitetshannteraren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25961 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25961 Eller så köper man en Mac...herregud, vad ligger logiken i att orka göra allt det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts