Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Var det inte du som köpte sprillans dator alldeles nyss? Bah, nu blev det en ny sida. Men det var menat åt Boomer. Redigerad 5 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Var det inte du som köpte sprillans dator alldeles nyss? Bah, nu blev det en ny sida. Men det var menat åt Boomer. Jo, jag har köpt ny dator. Men behöver ändå nya grejor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vet någon hur dyrt det är att ringa 90 200 - Telias Kundtjänst. Har suttit i kö ett tag, men vill inte äta för mycket pengar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vet någon hur dyrt det är att ringa 90 200 - Telias Kundtjänst. Har suttit i kö ett tag, men vill inte äta för mycket pengar Vår kundtjänst kan du ringa till utan kostnad om du ringer med Telia på våra fasta eller mobila abonnemang. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vår kundtjänst kan du ringa till utan kostnad om du ringer med Telia på våra fasta eller mobila abonnemang. Åh, så trevligt. Tack tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Skrev följande i msn tråden, men fick inget svar. Så: Jag kommer inte in på msn! :S Det står att lösenordet eller användarnamnet är fel. Har nån idiot gjort nåt med min msn nu? Orkar fan inte med det... Har testat logga in på hotmail med, men det funkar inte heller... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Skrev följande i msn tråden, men fick inget svar. Så: Jag kommer inte in på msn! :S Det står att lösenordet eller användarnamnet är fel. Har nån idiot gjort nåt med min msn nu? Orkar fan inte med det... Har testat logga in på hotmail med, men det funkar inte heller... Om det stod ute på silentwhisper så är det mycket möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Skrev detta i ett annat forum, fick inget svar. Hoppades på att ni gtasajtare kunde göra bättre ^^ Jag behöver hjälp med att hitta grejor som passar till min dator, på bilderna ser ni vad jag har i burken. För jag kan ingenting om vilka grejor som passar med vad och så. Vad jag behöver (tror jag): Nät agg. Grafikkort (X1900XT) Ram http://img49.imageshack.us/img49/5216/cache1988za6.png http://img432.imageshack.us/img432/6973/mainboard1989qm0.png http://img49.imageshack.us/img49/1161/memory1989kb0.png http://img130.imageshack.us/img130/3947/spd1988wy4.png http://img432.imageshack.us/img432/4431/spd19881oa3.png http://img49.imageshack.us/img49/4754/dcvcxvnb1.png Bump.. Behöver verkligen hjälp. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Bump.. Behöver verkligen hjälp. :'( Men herregud. Det har gått fyra timmar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Om det stod ute på silentwhisper så är det mycket möjligt. Just ja, det var ju såna problem där ja. Men... Kan man göra nåt åt saken? Jag har mejlat hotmails kundsupport iaf... Redigerad 5 oktober, 2006 av Merkky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Men herregud. Det har gått fyra timmar. Men herregud vad butter du är da. Den är på en annan sida också, inte så många som bläddrar bakåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 1: Kan man på något sätt ändra vad som ska startas automatiskt när Windows startar? 2: När jag ska stänga av datorn kommer det hela tiden upp "ccApp är igång och måste avslutas". Hur kan jag ta bort det? Datorn kan stå på i timmar utan att jag vet det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 1: Kan man på något sätt ändra vad som ska startas automatiskt när Windows startar? 2: När jag ska stänga av datorn kommer det hela tiden upp "ccApp är igång och måste avslutas". Hur kan jag ta bort det? Datorn kan stå på i timmar utan att jag vet det 1. Ja det går att fixa vilka program som man vill ska komma upp då datorn startas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Följdfråga. Hur då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Följdfråga. Hur då? Start->Kör->skriv in "msconfig" och tryk på "OK". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Finns det nåt program till Firefox där man kan blockera sånna här "bilder"? Finns ju adblock till att blockera vanliga bilder men det funkar inte på sånna här... vet inte vad man ska kalla dom, på kanal 5 finns dom ^^ dom lixom.. rör sig.. nån som fattar? Dom inringade i rött asså... Redigerad 5 oktober, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Följdfråga. Hur då? Start->Kör->skriv in "msconfig" och tryk på "OK". Funkar. Eller så skaffar man Windows Defender Beta. Lite mera lättöverskådligt kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Får inte upp några sökresultat på DC++, jag är "active" och jag har öppnat portar i routern! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Får inte upp några sökresultat på DC++, jag är "active" och jag har öppnat portar i routern! Kanske något som spökar. Prova ladda hem något från en filelist. Funkar inte det så är det något annat fel. Då får du byta till Passive Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Ska göra det, men det konstiga är att jag kunde söka igår...! EDIT: måste vara nå crap ed DC, LimeWire funkar det då att söka på :S Redigerad 5 oktober, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts