Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du XP är jag rätt säker på att du måste ladda ner dem från Microsofts hemsida.

Boomer: Jag har spelat Quake 4 och Doom 3 nästan på högsta med 128MB på grafikkortet, 256 kommer fungera perfekt.

Jo jag med. Men vill ändå vara på säkra sidan. Fast, läste på någon sida att det är rekommenderat att ha ett nät agg med 350W för ett X1900XT. Jag har bara 300W. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar bli jävligt irriterad på det här nu.. nån som vet hur och var man hittar USB drivers ? det borde ju finnas på skivan man får med moderkortet.. men icke.. nån som vet? (A)

USB drivers följer med windows typ.. Ska du ha USB2.0 så tanka Service Pack2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan jag inte lyssna på Sveriges Radios webradio? http://www.sr.se/webbradio/webbradio_fallb...&intUnitID=

Vilken mediaspelare är det som behövs? (Jag har de flesta, iof) Den försöker öppnas i WMP, ska den göra det?

Undrar fortfarande det här.. Vill lyssna på trackslistan! :)

Och så undrar jag om man måste ha Windows Live Messenger för att kunna skriva till folk när man "visar som offline"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som är bra på Hammer Editor här?

Jag har tankat några "photorealistic texture pack", men jag vet inte hur jag ska göra för att öppna texturerna i Hammer(4.1). :)

Tusan... hade det varit till Hammer 3.5 eller lägre hade jag kunnat hjälpa dig. Men jag förmodar att du går in i alternativ och fixar något där. Har tagit bort steam annars hade jag kunnat knäppa bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis gjorde några små filmer.

Sedan skickade han dem till mig i sådana där filer som man kan spela upp i windows media player. Hur gör man för att bränna dem till DVD?

Eller det går bara att ha dem på cd skiva?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som är bra på Hammer Editor här?

Jag har tankat några "photorealistic texture pack", men jag vet inte hur jag ska göra för att öppna texturerna i Hammer(4.1). (w00t)

Nu har de dykt upp i programmet, men de ser ut som på bilden. Någon som känner igen problemet?

post-1922-1159726959_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis gjorde några små filmer.

Sedan skickade han dem till mig i sådana där filer som man kan spela upp i windows media player. Hur gör man för att bränna dem till DVD?

Eller det går bara att ha dem på cd skiva?

DVD kan du inte bränna på en CD-skiva, då blir det SVCD, vill jag tro, som har hälften så stor upplösning som DVD-filmer. Inget att föredra. Nero kan bränna DVD-filer, jag tror att det även kan konverera filer till DVD-filmfiler.

Grejen är att du måste ha något program som kan göra om filerna till filer som DVD:n kan läsa av, vilket är typ .BUP-filer och annat trams. Filnamner är ofta något med "AUDIO_TS", och "VIDEO_TS". Jag har i vart fall lyckats med att bränna DVD-filmer med Nero, go for it!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...