the-copy Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Hehehaha. Har en delldator, den är stabilare är någon av mina kompisars datorer och kostade mindre än dem. Har bytt både Cd-Rom, hårddisk, grafikkort och ramminne, inga problem. Fast det kan ju bero på att den är runt 5 år gammal... Det är ju inte en delldator du har då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Och ni hjälper vem med vad??? Kände bara för att skriva detta pga att jag inte skrivit nåt på länge. the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Och ni hjälper vem med vad??? Kände bara för att skriva detta pga att jag inte skrivit nåt på länge. the-copy Tss... packe_88 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Mitt Bittornado krånglar, efter en stunds nerladdande så hänger det sig. Någon som har haft detta problem och fått det att funka igen? Jag har även provat andra program som ABC och Azurez, men kommer bara upp i max 100kb\s med dom jämfört med 220kb\s med Bittornado. Så jag vill väldigt gärna få igång Bittornado. edit: Ligger oftast och draftar i max 10kb\s med ABC och Azurez.. Naturligtvis tankar jag bara lagliga saker. edit2 : Verkar vara Nod32 som ligger bakom detta.. Redigerad 20 oktober, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det är ju inte en delldator du har då Varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Tss... packe_88 WOW nu blir jag rörd.. Visste du att jag hatar dig också??? Vad roligt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Undrar vad detta är för filer dom kom upp helt hux flux här om dagen, alla ligger då i C mappen då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Varför inte? Du har ju nästan bara Dellchassit, moderkortet och lite små saker kvar. Redigerad 21 oktober, 2005 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Mitt Bittornado krånglar, efter en stunds nerladdande så hänger det sig. Någon som har haft detta problem och fått det att funka igen? Jag har även provat andra program som ABC och Azurez, men kommer bara upp i max 100kb\s med dom jämfört med 220kb\s med Bittornado. Så jag vill väldigt gärna få igång Bittornado. edit: Ligger oftast och draftar i max 10kb\s med ABC och Azurez.. Naturligtvis tankar jag bara lagliga saker. edit2 : Verkar vara Nod32 som ligger bakom detta.. All i need to say is, BitComet. Redigerad 21 oktober, 2005 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Kontrollpanelen -> Bildskärm -> fliken Inställningar och sen brukar det stå i rutan för "Bildskärm". Man kan också högerklicka på skrivbordet ---> Egenskaper ---> Inställningar ---> Avancerat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Man kan också högerklicka på skrivbordet ---> Egenskaper ---> Inställningar ---> Avancerat Jo, men det kan väl vara så att man kanske har tex LiteStep, och då kommer man väl inte in genom den vägen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Du har ju nästan bara Dellchassit, moderkortet och lite små saker kvar. Visa påstod att man inte kan byta saker i en Dell-dator. När jag bytte ut dessa saker så var ju datorn fortfarande Dell, right? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 All i need to say is, BitComet. Suger.. Det enda som funkar för mig är Bittornado.. Alla andra laddar ner i typ 10kb\s jämfört med 200kb\s med Bittornado. Har fixat det nu dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Visa påstod att man inte kan byta saker i en Dell-dator. När jag bytte ut dessa saker så var ju datorn fortfarande Dell, right? Men GAAAAAAAAHH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Mitt Bittornado krånglar, efter en stunds nerladdande så hänger det sig. Någon som har haft detta problem och fått det att funka igen? Jag har även provat andra program som ABC och Azurez, men kommer bara upp i max 100kb\s med dom jämfört med 220kb\s med Bittornado. Så jag vill väldigt gärna få igång Bittornado. edit: Ligger oftast och draftar i max 10kb\s med ABC och Azurez.. Naturligtvis tankar jag bara lagliga saker. edit2 : Verkar vara Nod32 som ligger bakom detta.. Samma som för mig. Byt till Bitcomet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Har ett jävla irriterande problem med FireFox Jag kan inte kopiera en länk som jag sedan klistrar in i adressfältet i FF. Det finns ingen Klistra in. Samma om jag ska sno en del text. Från var som helst. Jag kan då tex gå till google och klistra in det där. Men öppnar jag tex ett nytt FF fönster så försvinner det jag precis kopierade. Detta problem hade jag inte i varken IE eller i Opera. Jag har provat med att installera av och på FF flera gånger men samma resultat. Va gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 När jag ska kolla på filmer som spelas upp i FF (har inte provat i IE och vill helst inte det heller) så segar dom som in i helvete. Väldigt störande. Vill påpeka att det inte var så innan jag formaterade om datorn. Men jag kan inte komma på vad jag ska göra. Min 3000:de post! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Finns det något program där man kan kolla hur varm processorn är? Alltså man kan ju kolla i BIO men fan va jobbigt att starta om datorn... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Finns det något program där man kan kolla hur varm processorn är? Alltså man kan ju kolla i BIO men fan va jobbigt att starta om datorn... SpeedFan funkar till vissa processorer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag kan inte kopiera en länk som jag sedan klistrar in i adressfältet i FF. Det finns ingen Klistra in. Hur kopierar du och klistrar in? CTRL+C(V) eller använder du musen för att göra det? Samma resultat? Har Du råkat trycka in Insert tangenten? (Sitter till höger om backslash) BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts