Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Nje, haft fler innan, och som sagt så funker det ibland att lägga till. Dock funkar det inte i 99% av fallen. :'( Åhå.. Men det kanske är för att vissa smileys tar upp mer plats än andra? Du kanske lyckas lägga till några små-smileys, men inga stora animationer? Jaja, jag bara gissar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Nje, haft fler innan, och som sagt så funker det ibland att lägga till. Dock funkar det inte i 99% av fallen. :'( Prova att lägga till den en gång till.. har fått upp samma meddelande som du. Och då har det fungerat att bara lägga till den en gång till. Eller alltså det blir första gången du lägger till för första gången du försökte funkade det ju inte alls. Tror inte att det finns nån gräns för hur stora dom får va. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Okej, tack. Ska prova nu. Återkommer med besked. Edit: Min kompis kom in på hela nätverket. Min dator finns med där, men han kommer inte åt den. Det kommer även upp flera datorer i nätverket, det beror troligvis på att vi i området delar på samma server. Frågan är alltså: Hur kommer han in på min dator i nätverket? Edit 2: Han ploppar inte ens upp då jag söker efter hans dator på nätverket.. Testa skriva *.* i Sök så borde du hitta hans dator, eller att han skriver det. Och du måste flytta filerna till "Delade dokument" så han kommer åt att hämta dem därifrån. Annars kan du flytta över dem till honom på en gång genom att söka på *.* och gå in på hans Delade dokument, och klistra in det dit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Prova att lägga till den en gång till.. har fått upp samma meddelande som du. Och då har det fungerat att bara lägga till den en gång till. Eller alltså det blir första gången du lägger till för första gången du försökte funkade det ju inte alls. Tror inte att det finns nån gräns för hur stora dom får va. Kan pröva 1000 gånger, funkar inte ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Varför kan jag inte lyssna på Sveriges Radios webradio? http://www.sr.se/webbradio/webbradio_fallb...&intUnitID= Vilken mediaspelare är det som behövs? (Jag har de flesta, iof) Den försöker öppnas i WMP, ska den göra det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Får inte bort en fil. Det dumma är att jag inte laddade ner hela filen heller. Har prövat med Unlocker men det enda alternativ som jag har är att döda explorer.exe och då kvarstår problemet ändå Bild: Help!! EDIT: Fixade sig nu!.. Var bara tvungen att välja lås upp tusen gånger Redigerad 30 september, 2006 av Friberg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Mitt nätverk lägger av var femte minut, ungefär. Jag kör både trådlös och via ethernet med min D-link DI-714P+. Jag förstår verkligen inte vad detta beror på, det har varit så sedan jag fick den (det är min styvfars, jag har EJ köpt den). Några felsökningar jag kan utföra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Mitt nätverk lägger av var femte minut, ungefär. Jag kör både trådlös och via ethernet med min D-link DI-714P+. Jag förstår verkligen inte vad detta beror på, det har varit så sedan jag fick den (det är min styvfars, jag har EJ köpt den). Några felsökningar jag kan utföra? Uppdatera firmwaren på routern? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Uppdatera firmwaren på routern? ... Det visste jag inte ens att man kunde göra Skall genast se om det löser saken, tack tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 ... Det visste jag inte ens att man kunde göra Skall genast se om det löser saken, tack tack Kan även vara överhettning, Hade det problemet innan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Kan även vara överhettning, Hade det problemet innan. I routern eller i datorn? Vad gäller datorn så har jag lossat på en vägg, så den hoppas jag är något snår kyld. Hur skulle man kunna kyla ned routern om det är den? *EDIT* Hokaj, jag har laddat ned någon slags "firmware", och det är en .bin-fil. Det kom ingen readme-fil med, så är det känt hur jag skall beblanda mig med denna fil? Redigerad 30 september, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 I routern eller i datorn? Vad gäller datorn så har jag lossat på en vägg, så den hoppas jag är något snår kyld. Hur skulle man kunna kyla ned routern om det är den? *EDIT* Hokaj, jag har laddat ned någon slags "firmware", och det är en .bin-fil. Det kom ingen readme-fil med, så är det känt hur jag skall beblanda mig med denna fil? Min förra D-Link blev överhettad, funkade i 4min sen låste den sig. Ställ en bordsflläkt brevid den eller ställ den brevid fönstret. Angående firmwaren så ska det finnas ett ställe i routern där du kan ändra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Min förra D-Link blev överhettad, funkade i 4min sen låste den sig. Ställ en bordsflläkt brevid den eller ställ den brevid fönstret. Angående firmwaren så ska det finnas ett ställe i routern där du kan ändra det. Töhö, lite pinsamt här... Jag hade bara inte ställt in ett värde för routerns DNS - den låg på 0.0.0.0 Men men, jag fick iallfall en uppgraderad router på köpet. Tack, mina herrar *EDIT* Wosch! Din router är av samma märke som min gamla!... Spejsat. Redigerad 30 september, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Har ett ganska litet men ytterst störande problem. Varje gång jag startar min dator matas DVD-brännaren ut. Någon som vet vad detta kan bero på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Har bestämt mig för att antingen köpa ett X1900XT 256MB för 2300kr och en ram bricka på 1g för 1000kr eller ett X1900XT 512MB för 3300kr. Vilket ska jag ta? Vilket tjänar jag mest på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Har bestämt mig för att antingen köpa ett X1900XT 256MB för 2300kr och en ram bricka på 1g för 1000kr eller ett X1900XT 512MB för 3300kr. Vilket ska jag ta? Vilket tjänar jag mest på? Hur mycket RAM har du för tillfället? Har du 1GB nu tycker jag du bara ska ta ett av Grafikkorten. Vill du je bort 3300kr för ett bra kort som håller längre än det andra så tar du det. Vill du bara je bort 2300kr för ett kort som håller kortare än det andra så tar du det. Men sitter du på 512mb ram nu så tar du 256meggs kortet och RAM:et. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Har bestämt mig för att antingen köpa ett X1900XT 256MB för 2300kr och en ram bricka på 1g för 1000kr eller ett X1900XT 512MB för 3300kr. Vilket ska jag ta? Vilket tjänar jag mest på? Ta det för 2300. Ram spelar inte överdrivet stor roll i grafikkort. Då kan du ju om du vill ta 1gb ram extra men det beror på hur mycket du redan har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ok, ok. Men vissa spel kräver att man har 512mb på grafikkortet. Som Quake 4, Doom 3 med flera. Har 1g redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Börjar bli jävligt irriterad på det här nu.. nån som vet hur och var man hittar USB drivers ? det borde ju finnas på skivan man får med moderkortet.. men icke.. nån som vet? (A) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Börjar bli jävligt irriterad på det här nu.. nån som vet hur och var man hittar USB drivers ? det borde ju finnas på skivan man får med moderkortet.. men icke.. nån som vet? (A) Har du XP är jag rätt säker på att du måste ladda ner dem från Microsofts hemsida. Boomer: Jag har spelat Quake 4 och Doom 3 nästan på högsta med 128MB på grafikkortet, 256 kommer fungera perfekt. Redigerad 1 oktober, 2006 av Hew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts