Curly Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Har en fil som jag inte kan dra till papperskorgen eller deleta. Så nu undrar jag om det finns något sätt att ta bort den. Det är INTE PORR!! Det är en winrar ikon. http://ccollomb.free.fr/unlocker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det gick tyvärr inte med det unlocker. Så här heter filen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Tycker ni jag ska köpa den här datorn? http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10180 Kommer den klara av typ FEAR på ganska hög grafik? Är den prisvärd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det gick tyvärr inte med det unlocker. Så här heter filen. Ehm. Var ligger den filen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Ehm. Var ligger den filen? Temporära internet filer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kommer fortfarande inte BIOS eller vad ni kallar de, måste verkligen formatera, finns de nåt sätt att installera om XP med en skiva min kompis hittade på promenad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kommer fortfarande inte BIOS eller vad ni kallar de, måste verkligen formatera, finns de nåt sätt att installera om XP med en skiva min kompis hittade på promenad Hur kan du inte nå BIOS? Delete vid uppstart? Den regeln gäller för alla moderkort jag känner till. Vad har du för dator? (Du känner till det att du måste ha en faktiskt skiva, dvs en skiva i handen, samt att du således väljer i BIOS att datorn skall boota från en skiva?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hur kan du inte nå BIOS? Delete vid uppstart? Den regeln gäller för alla moderkort jag känner till. Vad har du för dator? (Du känner till det att du måste ha en faktiskt skiva, dvs en skiva i handen, samt att du således väljer i BIOS att datorn skall boota från en skiva?) På min är det F2. Kolla vid uppstart, brukar stå "press x for setup" eller nåt sånt. Prova alla F-tangenter. Om du har F-lock på tangentbordet får du dra på det också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hur får man den och komma tillbaka längst ner på skärmen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hur får man den och komma tillbaka längst ner på skärmen? Provat att bara dra? Det är så man gör nämligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hur kan du inte nå BIOS? Delete vid uppstart? Den regeln gäller för alla moderkort jag känner till. Vad har du för dator? (Du känner till det att du måste ha en faktiskt skiva, dvs en skiva i handen, samt att du således väljer i BIOS att datorn skall boota från en skiva?) Skiva har jag, formaterade med samma skiva i vintras och då gick det, problemet är att skärmen inte startas förrän man kommer in till inloggningsskärmen, i vintrahajag visserligen eannan skärm, men det var samma sak på den, asså att den startade sent, men morsans kompis som jobbar med datorer lyckades ändå komma i BIOS, cjag vettefan, jag har testat att uppdatera moderkortet (från systemhanteraren) men det verkar inte funka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Provat att bara dra? Det är så man gör nämligen. Jag drar som fan och inget händer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hur hur hur ändrar man så att inte Program mappen öppnas när man startar datorn??? Det konstiga är att det inte var så ifrån början :S Någon som har svaret på detta?? Vet att jag kommer få skit o att alla kommer skriva "men har ingen svarat innan är det ingen som kan" men jag tänkte att man kanske har missat mitt inlägg .. Snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Någon som har svaret på detta?? Vet att jag kommer få skit o att alla kommer skriva "men har ingen svarat innan är det ingen som kan" men jag tänkte att man kanske har missat mitt inlägg .. Snälla hjälp mig! Tanka programmet "Progfix" härifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag drar som fan och inget händer. Högerklicka -> Lås aktivitetsfältet. Är det en bock bredvid, är det låst, alltså kan du inte dra. Klicka på det namnet för att låsa upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Behöver stadigt hjälp: När jag startar min dator så piper den tre långa pip, sen är den tyst i ett litet tag, sen tre pip till osv.. Jag får inte heller nån bild på skärmen, jag har kollat grafikkortet, ram minnerna och det lilla batteriet till moderkortet. Är det hela moderkortet som inte vill vara med mer eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Behöver stadigt hjälp: När jag startar min dator så piper den tre långa pip, sen är den tyst i ett litet tag, sen tre pip till osv.. Jag får inte heller nån bild på skärmen, jag har kollat grafikkortet, ram minnerna och det lilla batteriet till moderkortet. Är det hela moderkortet som inte vill vara med mer eller? Fel på grafikkortet tror jag. Blev så när jag bytte grafikkort till ett ganska nytt på min syrras gamla gamla dator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Fel på grafikkortet tror jag. Blev så när jag bytte grafikkort till ett ganska nytt på min syrras gamla gamla dator. Jag testade byta, men det kanske var för bra kort då? För det var helt klart bättre iaf. Har ett äldre, ska testa.. Fonka inte. Hate it. Fel kort där med eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Behöver stadigt hjälp: När jag startar min dator så piper den tre långa pip, sen är den tyst i ett litet tag, sen tre pip till osv.. Jag får inte heller nån bild på skärmen, jag har kollat grafikkortet, ram minnerna och det lilla batteriet till moderkortet. Är det hela moderkortet som inte vill vara med mer eller? Kolla i instruktionsboken till moderkortet, där ska det stå vad 3 långa pip står för. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Kolla i instruktionsboken till moderkortet, där ska det stå vad 3 långa pip står för. I don´t have it. Köpte datorn av en kompis som internet dator typ, brydde mig inte om det. Hur kollar man vilket moderkort det är? För jag har då ingen aning. Kanske hittar nåt på internet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts