Donkeey Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Hjälp ! har ca 6 USB portar, men inga funkar ! tänkte installera camen men det står att det inte finns några fungerande USB portar :S vad ska jag göra ? *edit* Mohahaha, sida 222 är min ! Redigerad 20 september, 2006 av Donkeey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hjälp ! har ca 6 USB portar, men inga funkar ! tänkte installera camen men det står att det inte finns några fungerande USB portar :S vad ska jag göra ? Dra en Runk och sen går du och installerar Drivrutinerna till USB. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Nu är det så att jag försöker lägga till lite snabbknappar till olika sidor, bl.a detta forum, i Opera. Nån som vet hur jag ändrar ikonen för en webbsida, för som det är nu så är det samma ikon som för sweclockers :/ Skulle vara bra och veta hur man gör så att de öppnas i en egen flik också Redigerad 20 september, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Ja som sagt, jag har hämtat laptopen, men jag märkte att det inte földe med någon Xpskiva, utan en papperssida där en skiva var ritat på bara, så står det såhär. "Du behöver inte någon cd-skiva med ett operativsystem eller drivrutiner till din nya dator. Om du någonsin behöver installera om programvaran kan du göra det på något av följande sätt: Med microsoft windows systemåterställning : Förklaring på hur man gör. I Dell PC Restore och Northon Ghost 10(tillval) finns avancerade återställningsfunktioner. Alla olika alternativ du har för att ominstallera programvaran finns på support.dell.com/pcrt" w00t ? Ingen skiva ? Hur gör jag då om jag vill formatera datorn, ska jag göra på något av de sätten då eller ? För systemåterställning rör ju inga filer, och inte den andra heller vad det låter som ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Ja som sagt, jag har hämtat laptopen, men jag märkte att det inte földe med någon Xpskiva, utan en papperssida där en skiva var ritat på bara, så står det såhär. "Du behöver inte någon cd-skiva med ett operativsystem eller drivrutiner till din nya dator. Om du någonsin behöver installera om programvaran kan du göra det på något av följande sätt: Med microsoft windows systemåterställning : Förklaring på hur man gör. I Dell PC Restore och Northon Ghost 10(tillval) finns avancerade återställningsfunktioner. Alla olika alternativ du har för att ominstallera programvaran finns på support.dell.com/pcrt" w00t ? Ingen skiva ? Hur gör jag då om jag vill formatera datorn, ska jag göra på något av de sätten då eller ? För systemåterställning rör ju inga filer, och inte den andra heller vad det låter som ? Dell PC Restore och Northon Ghost gör så att datorn blir precis som när du fick den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Dell PC Restore och Northon Ghost gör så att datorn blir precis som när du fick den. Jaha, alltså så som den ser ut nu, bara operativsystem och några speciella program inlagda ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jaha, alltså så som den ser ut nu, bara operativsystem och några speciella program inlagda ? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Ja. Perfekt, tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag har laddat ner ett program lagligt förstås och det är ett antal filer som skal döpas om till .rar, men det går inte för att det är CRC Error på dom (jag har laddat ner samma sak 4-5 ggr fast det är samma fel) nån som vet hur man kan fixa det? Tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 När jag lyssnar på musik så typ var 80 låt eller nåt så skippar WMP typ första sekunden i låten, varför blir det så? Hur får man bort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Provade nyss att formatera (med support av min bror), men det kommer inte upp något Formatera alternativ när jag startar om datorn. Dessutom kommer det upp "Välj vilket operativsystem som ska installeras", då finns det 2-4 Windows XP Home Edition att välja mellan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Finns det ett program som man kan söka i dokument med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Finns det ett program som man kan söka i dokument med? Windows sökfunktion fungerar väl "Ett ord eller en fras i filen: " Men om du vet vilket dokument du vill söka i, så är det bara att trycka Ctrl+B (i Word) Redigerad 21 september, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hur trycker man upp den där rutan så att man får alla symboler å sånt? Vet att ni har sagt det till nån annan förut men jag kommer inte ihåg Tacksam för snabba svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ska höra med perona om jag får köpa en egen dator:P Den kostar cirka 8500 (ihopbyggd) och man får betala 230-240 i månaden. Det är 3 års garanti och windows xp. Skärm och grejs har jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ska höra med perona om jag får köpa en egen dator:P Den kostar cirka 8500 (ihopbyggd) och man får betala 230-240 i månaden. Det är 3 års garanti och windows xp. Skärm och grejs har jag Vad är du försöker säga? utan länk är det ganska värdelöst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hur trycker man upp den där rutan så att man får alla symboler å sånt? Vet att ni har sagt det till nån annan förut men jag kommer inte ihåg Tacksam för snabba svar. Start -> Kör -> Charmap Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ty Gizmo. Puss på kinden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Vad är du försöker säga? utan länk är det ganska värdelöst. Jag har konfigurerat en dator, så det går inte att länka, tar screen på den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag har konfigurerat en dator, så det går inte att länka, tar screen på den Vem vill ha ett screenshot på en dator? Säg komponenterna istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts