Stora_tomtefar Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jag tänker köpa ett nytt, inte alltför dyrt kort. Inet har en utförsäljningskampanj, och eftersom de kort jag vill köpa är bulkade, det vill säga att de kommer i blott en antistatpåse, så står det inget om deras specifikationer mer än själva modellnamnet och minneskapaciteten. Jag är inte en överambisiös gamer, men vill ändå ha lite krut i datorn. Vill vara kapabel att åtminstånde spela nya spel med låga inställningar, men med okej FPS: GeForce 6600Q 256MB AGP-grafikkort GeForce 6800 128MB AGP-grafikkort Det är mina val. Vad tror ni ger mest grafikkort för pengarna? Det lite långsammare med mer minne, eller det snabbare med hälften så mycket minne. Och vad i allsindar står Q:et, i 6600Q, för!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Köp en fräsch processor först. Jag får ju ut halva mitt GeForce 6600- grafikkorts prestanda på grund av min flaskhals- processor, en likadan som din. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Köp en fräsch processor först. Jag får ju ut halva mitt GeForce 6600- grafikkorts prestanda på grund av min flaskhals- processor, en likadan som din. Jag skall snart göra det, men när man kan få kort som dessa för bara några hundralappar så vill man ju slå till innan tillfället rinner ur händerna på en *EDIT* Dessutom är det ditt AGP 4X som spökar, vill jag tro. Det kommer mitt också att göra Redigerad 19 september, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jag skall snart göra det, men när man kan få kort som dessa för bara några hundralappar så vill man ju slå till innan tillfället rinner ur händerna på en *EDIT* Dessutom är det ditt AGP 4X som spökar, vill jag tro. Det kommer mitt också att göra Köp de'rå. Ja, men det är främst cacheminnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Köp de'rå. Ja, men det är främst cacheminnet. Jo, men... Vilket av dem? 6600Q á la 256 Mb, eller 6800 á la 128 Mb? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Hej, har en kort fråga bara, inget allvarligt egentligen. När jag besöker thepiratebay så är sidan (när jag sitter hemma vid datorn) på engelska. När jag klickar på "svenska" så blir det engelska, när jag klickar på svenska igen så blir det engelska i alla fall. När jag sitter på jobbet och väljer språk blir det, det jag valt, tex. isländska, spanska svenska, you name it... Varför? Redigerad 19 september, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jo, men... Vilket av dem? 6600Q á la 256 Mb, eller 6800 á la 128 Mb? 6800. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 *text* Dom har väl haft lite fel med sidan sista kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Dom har väl haft lite fel med sidan sista kanske Underligt att jag kan byta språk på jobbets datorn men inte min där hemma?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Olika webbläsare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Olika webbläsare? Nix! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 6800. Nuförtiden spelar jag F.E.A.R med maximum på modeller, texturer och skuggor med en behaglig FPS mella n30 och 40 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Hur hur hur ändrar man så att inte Program mappen öppnas när man startar datorn??? Det konstiga är att det inte var så ifrån början :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jag kan inte komma in i min BIOS, testade uppdatera moderkort nyss, men de verkar inte funka. Btw så är orsaken att skärmen startas för sent så jag ser inte vilker tillfälle man ska trycka på F8 (eller vad de nu är). Nu är detta extremt viktigt eftersom jag måste formatera om skiten så jag slipper alla virus, så snabba svar ger en kaka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Kan jag spela ALLA spel på hög grafik ? AMD athlon 64 X2 4600+ nVidia GeForce 7900GT 2048 MB RAM ' ? tycker iaf inte att det hackar på något jag spelat iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Kan jag spela ALLA spel på hög grafik ? AMD athlon 64 X2 4600+ nVidia GeForce 7900GT 2048 MB RAM ' ? tycker iaf inte att det hackar på något jag spelat iaf... Japp Alla spel som är möjliga att spela på hög grafik utan lagg iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 FAN vad jag blir arg, nu när vi ska ha clanmeating så funkar inte micken kan va bra tt ha den... nån som vet vart man kan ställa in grejer för sånt här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 FAN vad jag blir arg, nu när vi ska ha clanmeating så funkar inte micken kan va bra tt ha den... nån som vet vart man kan ställa in grejer för sånt här? Kopplat i den där bakom? Frammsidan brukar inte vara kopplad till moderkortet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ännu ett problem, de går inte att formatera mp3:n, "Disken är skrivskyddad" har testat att välja FAT, snabbformatering och massa skit men samma resultat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Nix! Olika inställningar för kakor och skit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts