RavenE Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Mja det kan du. Jag vet inte om dom visas som C: och D: dock, kolla innan hur stor C: är så att du har något att gå på. Båda måste inte formateras men det kan ju vara smart att lägga på externa också. Okej, får se om jag formaterar ikväll. Ska ha telefonsupport av min bror isf, för säkerhets skull Oh crap, ny sida. Alla kommer att se detta inlägg. Well, njut av Tara Reid. Redigerad 17 september, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag hade tänkt att formatera om datorn någon dag, men en sak jag undrar hur jag ska göra om min C är NTFS och min D är FAT32.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag hade tänkt att formatera om datorn någon dag, men en sak jag undrar hur jag ska göra om min C är NTFS och min D är FAT32.? Precis så är mina hårddiskar. Vad är skillnaden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Precis så är mina hårddiskar. Vad är skillnaden? Jag har ingen aning, men folk säger iaf att FAT32 ska vara mycket sämre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag har ingen aning, men folk säger iaf att FAT32 ska vara mycket sämre. FAT32 kan inte ha lika stora partitioner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Jag har ingen aning, men folk säger iaf att FAT32 ska vara mycket sämre. FAT32 kan inte ha filer större än 4GB. NTFS är snabbare och har lite fler funktioner (privata filer och sånt vad jag vet). Enda anledningen till att ta FAT32 är om du ska köra Linux samtidigt, dom är lättare att skriva till från Linux. Men annars, kör på NTFS. *edit* Och jag hatar StellHell. Redigerad 17 september, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) N00b-fråga comin' up: Om jag köper låtar på iTunes, kommer jag då endast kunna lägga in dem på mp3-spelare från Apple, eller spelar det kvitta vad jag har för mackapär? Redigerad 17 september, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 N00b-fråga comin' up: Om jag köper låtar på iTunes, kommer jag då endast kunna lägga in dem på mp3-spelare från Apple, eller spelar det kvitta vad jag har för mackapär? Bara Apple. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bara Apple. Hmm. Finns det något annat program, eller liknade, från vilket man lagligt kan ladda hem upphovsrättsskyddat material, som du kan rekommendera, då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hmm. Finns det något annat program, eller liknade, från vilket man lagligt kan ladda hem upphovsrättsskyddat material, som du kan rekommendera, då? Finns ju Microsofts/MTV's nya Urge där du får hem DRM-skyddade WMA-filer som då går i spelare som har stöd för det (betydligt flera). Nackdelen är att vad jag vet så är det månadsavgiftstjänst där du tankar så mycket du vill men när du slutar betala går inte låtarna att lyssna på. Det går dock med program (PM) ta bort DRM-skyddet så att du kan spela dom i alla spelare som har stöd för WMA eller konvertera om till MP3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Köpte en dator för ett tag sen, men grafik kortet i datorn var inte så bra. Så nu är min fråga, hur mycket ligger ett bra grafik kort på ? Skriv gärana länkar. Det som sitter i nu är ett ATI Radeon x1300. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bara Apple. Äre så?? men iPod är ju kompatibel med Vanlig PC och iTunes finns ju För Windows... Borde det inte fungera med båda då?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Köpte en dator för ett tag sen, men grafik kortet i datorn var inte så bra. Så nu är min fråga, hur mycket ligger ett bra grafik kort på ? Skriv gärana länkar. Det som sitter i nu är ett ATI Radeon x1300. http://webhallen.com/prod.php?id=59102 Är ett bra prestanda/pris kort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Äre så?? men iPod är ju kompatibel med Vanlig PC och iTunes finns ju För Windows... Borde det inte fungera med båda då?? Nu var det nog hårdvaruspelare vi pratade om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Mitt superduktiga Antivirusprogram har lyckats radera en systemfil. Och när jag skulle instalera ett spel och datorn skulle startas om stod det att en fil saknades. NTLDR Saknas... Det fungerar inte heller att Boota från Windows-CD'n. Och jag kan inte komma in på installationen... För Windows XP. Vad ska jag göra? Behöver hjälp fort :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Mitt superduktiga Antivirusprogram har lyckats radera en systemfil. Och när jag skulle instalera ett spel och datorn skulle startas om stod det att en fil saknades. NTLDR Saknas... Det fungerar inte heller att Boota från Windows-CD'n. Och jag kan inte komma in på installationen... För Windows XP. Vad ska jag göra? Behöver hjälp fort :'( Du menar att du inte kan starta datorn? Den här länken kanske hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Nu var det nog hårdvaruspelare vi pratade om. Aha.. I see.. Läste lite halvdåligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Tänkte kolla exakt vad som finns i min burk. Vet "system" stället men... grafikortet mmm vart kollar man sånt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Tänkte kolla exakt vad som finns i min burk. Vet "system" stället men... grafikortet mmm vart kollar man sånt ? Start > Kör... > DxDiag skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Start > Kör... > DxDiag skulle jag tro. Tack *sparar till viktig information mappen* ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts