I lol Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Stödjer SP3 XP pro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 SP3 finns inte till XP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Gjorde en liten lista här Ska snart (kanske) köpa en ny dator. Ja vill ha en dator med följande: 1. Bästa GeForce grafikkortet. 2. En bra processor 3. 2 X 250GB (eller mera) hårddiskar. Vad heter den? Hur ser den ut? Vad skulle priset bli? Redigerad 19 oktober, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 1. GeForce 7800GTX, ca 5k 2. AMD Athlon 64 4000+, ca 3,5k 3. 2 X 250GB, ca 2k Totalt: 10,5k exklusive moderkort, minne, dvd, chassi, nätaggregat, kylning m.m Med allt det inräknat slutar prislappen någonstans runt 15-16k. Köp från datorbutiken, komplett eller någon liknande affär så blir det billigast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 SP3 finns inte till XP. SP3 finns bara till office! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vad heter den? Hur ser den ut? Vad skulle priset bli? Det låter som du tänker köpa en märkesdator, jag avråder dig. Bygg en egen, du tjänar pengar och får mer valfrihet. Jag har sett dell-datorer där dom har popnitat fast delar i chassit så att man inte ska kunna byta. Jag har också hört att om man tex har sönder sitt moderkort på en dell dator så kostar det dubbelt så mycket att fixa fram ett nytt moderkort till den än vad det annars kostar. Det där var visserligen om Dell, men ingen märkesdator är bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det låter som du tänker köpa en märkesdator, jag avråder dig. Bygg en egen, du tjänar pengar och får mer valfrihet. Jag har sett dell-datorer där dom har popnitat fast delar i chassit så att man inte ska kunna byta. Jag har också hört att om man tex har sönder sitt moderkort på en dell dator så kostar det dubbelt så mycket att fixa fram ett nytt moderkort till den än vad det annars kostar. Det där var visserligen om Dell, men ingen märkesdator är bra! Haha jag ska inte köpa dell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det låter som du tänker köpa en märkesdator, jag avråder dig. Bygg en egen, du tjänar pengar och får mer valfrihet. Jag har sett dell-datorer där dom har popnitat fast delar i chassit så att man inte ska kunna byta. Jag har också hört att om man tex har sönder sitt moderkort på en dell dator så kostar det dubbelt så mycket att fixa fram ett nytt moderkort till den än vad det annars kostar. Det där var visserligen om Dell, men ingen märkesdator är bra! Ord på det.com *Fnitter* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tips på "lösenordsskydds-program" till filer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tips på "lösenordsskydds-program" till filer? Testa Puffer 4.0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Testa Puffer 4.0 Kom på att det ska funka till att lösenordsskydda mappar. Kan Puffer det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Kom på att det ska funka till att lösenordsskydda mappar. Kan Puffer det? Tror inte det.. -- Men här har du programmet du söker,Hide Files & Folders 1.89 Med det programmet kan du både gömma och lösenordskydda dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tror inte det.. -- Men här har du programmet du söker,Hide Files & Folders 1.89 Med det programmet kan du både gömma och lösenordskydda dem. Tackar, det fungerade perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det låter som du tänker köpa en märkesdator, jag avråder dig. Bygg en egen, du tjänar pengar och får mer valfrihet. Jag har sett dell-datorer där dom har popnitat fast delar i chassit så att man inte ska kunna byta. Jag har också hört att om man tex har sönder sitt moderkort på en dell dator så kostar det dubbelt så mycket att fixa fram ett nytt moderkort till den än vad det annars kostar. Det där var visserligen om Dell, men ingen märkesdator är bra! Hehehaha. Har en delldator, den är stabilare är någon av mina kompisars datorer och kostade mindre än dem. Har bytt både Cd-Rom, hårddisk, grafikkort och ramminne, inga problem. Fast det kan ju bero på att den är runt 5 år gammal... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 2. AMD Athlon 64 4000+, ca 3,5k Nja, har för mig det har kommit en AMD Athlon 64 4400+ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nja, har för mig det har kommit en AMD Athlon 64 4400+ Har kommit 4800+ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Kom på att det ska funka till att lösenordsskydda mappar. Kan Puffer det? Porrmappar? ;D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Porrmappar? ;D Haha, ja det kan man oftast tro. Nej, mappen jag hade tänkt att lösenordsskydda är min bilstereomapp, finns en del material ang projektplaner om mitt ljudbygge som är lite hemliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Haha, ja det kan man oftast tro. Nej, mappen jag hade tänkt att lösenordsskydda är min bilstereomapp, finns en del material ang projektplaner om mitt ljudbygge som är lite hemliga. Stön-ljud och liknande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Har kommit 4800+ Såg det precis efter också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts