Vice. Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Enda jag kan komma fram till är att han använder TP-TEST, som konsumentverket har utvecklat eller nått.. Dom länkar till det från sin sida iaf.. Nice, det visste jag inte. Har själv funderat på att kolla vad jag egentligen har för hastigthet men inte orkat leta upp TP-testet. Så det finns där!? Tusen tack för tipset Gizmo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Nice, det visste jag inte. Har själv funderat på att kolla vad jag egentligen har för hastigthet men inte orkat leta upp TP-testet. Så det finns där!? Tusen tack för tipset Gizmo. Höhö, varsego Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 HJÄLP! Jag har en DVD-brännare, när jag stoppar i en vanlig DVD-film eller annan DVD-skiva (som inte är tom) funkar det utmärkt. När jag inte har någon skiva i brännaren heter den: "DVD-RW-enhet [E:]", men när jag sätter i en tom DVD-skiva så byter den namn till: "CD-enhet [E:]" och datorn tror att jag stoppat i en "Tom CD". Med Nero Express 6 (som jag fick till brännaren när jag köpte den) kan jag bränna Data-DVD:er utan problem, men när jag ska kopiera en DVD-skiva från en annan DVD-läsare så får jag problem. När jag skulle se en gång till hur felmeddelandet löd när jag försökte kopiera en DVD-skiva så fungerade det visst istället Återkommer om jag får fortsatta problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Finns det någon hacker som vet hur man sorterar träffar på IMDB efter antal votes? Redigerad 12 september, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Nu blir jag tokig! Jag har en AMD Athlon 64 3000+ socket 939, på denna dator och ska köpa ny CPUkylare! Men jag vet inte hur man ser att de passar? Så jag låter er säga det Dessa har jag kollat in, 1... 2... 3... 4... 5... 6... Så vilka av dessa passar min processor? Och vilka/vilken skulle du rekommendera? Vill hälst ha svar så snabbt som möjligt, ska nämligen beställa en idag. Edit: kom och tänka på en till grej, man måste köpa ny kylpasta med va? Redigerad 13 september, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Bort med 2an Och övriga passar antar jag, eftersom dom var gjorda till AMD 64 Series och så stog det Socket 939 i namnet. Men kan ha fel, har aldrig byggt ihop en dator själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Bort med 2an Och övriga passar antar jag, eftersom dom var gjorda till AMD 64 Series och så stog det Socket 939 i namnet. Men kan ha fel, har aldrig byggt ihop en dator själv Okej! tror jag ska köpa 1:an thx btw. Redigerad 13 september, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Okej! tror jag ska köpa 1:an thx btw. Kolla om den passar först. Kanske är ganska stor eftersom dom rekommenderar 120x120mm fläkt till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Okej! tror jag ska köpa 1:an thx btw. Är inte säker på att den just passar, men jag råder dig att vänta på ÄRRTVÅ. Edit: Ojjsan, ÄRRTVÅ är där före man ens hunnit fråga efter honom Redigerad 13 september, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Kolla om den passar först. Kanske är ganska stor eftersom dom rekommenderar 120x120mm fläkt till. Passar? menar du i chassit då eller?isf kan jag inte testa, jag har beställt nytt chassi med, men inte fått det än! Redigerad 13 september, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Är inte säker på att den just passar, men jag råder dig att vänta på ÄRRTVÅ. Edit: Ojjsan, ÄRRTVÅ är där före man ens hunnit fråga efter honom Jag är då ingen expert men det kan vara bra att kolla sånt innan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Passar? menar du i chassit då eller?isf kan jag inte testa, jag har beställt nytt chassi med, men inte fått det än! http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=302128 100:- billigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=302128 100:- billigare. Assnällt av dig! tack -- Jag har fått det nya chassit och nätagget nu, men nätaggets "skruvhål" passar inte chassits!? ska jag borra egna eller vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Assnällt av dig! tack -- Jag har fått det nya chassit och nätagget nu, men nätaggets "skruvhål" passar inte chassits!? ska jag borra egna eller vad tycker ni? Tycker att du borde ha kollat sånt innan. Kolla om du kan skicka tillbaka något av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Tycker att du borde ha kollat sånt innan. Kolla om du kan skicka tillbaka något av det. Hehe, jag beställde de samtidigt på Gtech, så jag kunde ju inte kolla innan? förutom att på infon om chassit stod det ATX. Och på nätagget stod det ATX 2.0 Trodde inte det var nån speciell skilnad. Redigerad 13 september, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Need big fucking hjälp! Råkade ta bort några filer som jag måste få tillbaka! Hur gör jag då? Redigerad 14 september, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Need big fucking hjälp! Råkade ta bort några filer som jag måste få tillbaka! Hur gör jag då? Systemåterställning ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Systemåterställning ? Hur gör jag det? Vad händer? Edit: Fick hjälp av min bror, det fungerade inte. Redigerad 14 september, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Hur gör jag det? Vad händer? Har du Norton Antivirus installerat? Iså fall om du har tur - har du norton recovery. Högerklicka på papperskorgen och kolla. Redigerad 14 september, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Nu funkar datorn finfint bara en sak jag stör mig på :/ när man startar datorn kommer det upp en ruta som man ska välja operativ system på.. det var inte så innan jag installerade om XP, men jag formaterade ? :S kan nån förklara hur jag ska göra snälla .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts