Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

Enda jag kan komma fram till är att han använder TP-TEST, som konsumentverket har utvecklat eller nått.. Dom länkar till det från sin sida iaf..

Nice, det visste jag inte. Har själv funderat på att kolla vad jag egentligen har för hastigthet men inte orkat leta upp TP-testet. Så det finns där!? Tusen tack för tipset Gizmo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HJÄLP!

Jag har en DVD-brännare, när jag stoppar i en vanlig DVD-film eller annan DVD-skiva (som inte är tom) funkar det utmärkt. När jag inte har någon skiva i brännaren heter den: "DVD-RW-enhet [E:]", men när jag sätter i en tom DVD-skiva så byter den namn till: "CD-enhet [E:]" och datorn tror att jag stoppat i en "Tom CD". Med Nero Express 6 (som jag fick till brännaren när jag köpte den) kan jag bränna Data-DVD:er utan problem, men när jag ska kopiera en DVD-skiva från en annan DVD-läsare så får jag problem.

När jag skulle se en gång till hur felmeddelandet löd när jag försökte kopiera en DVD-skiva så fungerade det visst istället :shifty:

Återkommer om jag får fortsatta problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blir jag tokig!

Jag har en AMD Athlon 64 3000+ socket 939, på denna dator och ska köpa ny CPUkylare!

Men jag vet inte hur man ser att de passar?

Så jag låter er säga det ;)

Dessa har jag kollat in,

1...

2...

3...

4...

5...

6...

Så vilka av dessa passar min processor?

Och vilka/vilken skulle du rekommendera?

Vill hälst ha svar så snabbt som möjligt, ska nämligen beställa en idag. B)

Edit: kom och tänka på en till grej, man måste köpa ny kylpasta med va?

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att du borde ha kollat sånt innan. Kolla om du kan skicka tillbaka något av det.

Hehe, jag beställde de samtidigt på Gtech, så jag kunde ju inte kolla innan?

förutom att på infon om chassit stod det ATX.

Och på nätagget stod det ATX 2.0

Trodde inte det var nån speciell skilnad.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...