Plaisir Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Har ett litet problem med min nya dator Det ser ut såhär när jag väljer nåt.. I i stort sett vilket program som helst...(kolla längst ner i högra hörnet) Hur ska jag göra för o fixa det här?? Jag vet visst är det snyggt frihandsritat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag har STORA problem. Jag saknar drivrutiner till detta ljudkort Creative SoundBlaster Audigy EAX ADVANCED HD Model SB0370. Första gången jag installera den så kommer jag ihåg att ja hade inte så mycket problem med att få fram ljud. Men nu när jag ska installera den för andra gången så vill det inte komma ljud. Jag gjorde samma saker som första gången men inget hjälper. Och varje gång ja startar datorn så kommer det upp Lägg till ny maskinvara och så står det att problemet är Ljudstyrenhet för multimedia. Kan någon hjälpa. Jag har varit utan ljud i 1 månad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Jag har STORA problem. Jag saknar drivrutiner till detta ljudkort Creative SoundBlaster Audigy EAX ADVANCED HD Model SB0370. Första gången jag installera den så kommer jag ihåg att ja hade inte så mycket problem med att få fram ljud. Men nu när jag ska installera den för andra gången så vill det inte komma ljud. Jag gjorde samma saker som första gången men inget hjälper. Och varje gång ja startar datorn så kommer det upp Lägg till ny maskinvara och så står det att problemet är Ljudstyrenhet för multimedia. Kan någon hjälpa. Jag har varit utan ljud i 1 månad. Oj, en månad. Stackare.. Har du försökt på Creatives hemsida... Dom om någon har ju drivrutiner... Redigerad 10 september, 2006 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Försöker du få mig att verka dum? Det var det första stället ja leta på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Försöker du få mig att verka dum? Det var det första stället ja leta på... Driverguide.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Driverguide.com Det var det andra stället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har ett helt sjukt problem, har aldrig sett något liknade! Min dator fungerade perfekt igår, men när jag startade nu i morse får jag ett felmedelande där det står: NTLDR SAKNAS PRÖVA ATT STARTA OM DATORN??? Har aldrig hört talas om NTLDR? Någon som kan ha en ide om vad jag skall göra? Det fungerar inte att starta om datorn eftersom detta bara leder till utgångsläget. Måste ha den fixad under dagen! !!*Panik*!! Tack på förhand/Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har ett litet problem med min nya dator Det ser ut såhär när jag väljer nåt.. I i stort sett vilket program som helst...(kolla längst ner i högra hörnet) Hur ska jag göra för o fixa det här?? Jag vet visst är det snyggt frihandsritat Ingen som kan hjälpa mig med mitt problem?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har ett helt sjukt problem, har aldrig sett något liknade! Min dator fungerade perfekt igår, men när jag startade nu i morse får jag ett felmedelande där det står: NTLDR SAKNAS PRÖVA ATT STARTA OM DATORN??? Har aldrig hört talas om NTLDR? Någon som kan ha en ide om vad jag skall göra? Det fungerar inte att starta om datorn eftersom detta bara leder till utgångsläget. Måste ha den fixad under dagen! !!*Panik*!! Tack på förhand/Vice. NTLDR är en av dom filerna som krävs för att starta om datorn (ligger på C:).. Vet inte om du kan fixxa det på nått annat sätt än att installera om.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har ju beställt en dator nu, men jag undrar om det följer med en Windows XP-skiva, det borde det göra va ? Jag undrar eftersom den lär behövas i framtiden med diversa formateringar och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har ju beställt en dator nu, men jag undrar om det följer med en Windows XP-skiva, det borde det göra va ? Jag undrar eftersom den lär behövas i framtiden med diversa formateringar och sånt. Borde det göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Försöker du få mig att verka dum? Det var det första stället ja leta på... Ja frågan är om inte du är det ... Då borde du kanske nämna det då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Typ 2 gånger av 100 så hoppar låtarna i början så låtarna börjar typ en halv sekund in och det är störande, nån som vet varför det blir så och om det går att fixa på nåt sätt? Använder WMP.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Yello. Har nu 2 Skärmar och en TV inkopplad till grafikkortet, problemet är att jag kan inte ha alla 3 igång samtidigt för grafikkortet stödjer inte det eller något åt det hållet. Så jag får gå in i Nview inställningarna och byta från Skärm 1 och Skärm 2 till Skärm 1 och TV varje gång jag ska titta på film, vilket är rätt ofta. Finns det något program som gör detta lite enklare som ligger i meddelande fältet eller liknande? nvm. Hittade det själv ^^ Konstigt att man kan leta hur länge som helst efter det och direkt när man har gjort en post om felet så hittar man det. Redigerad 11 september, 2006 av aKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Nu är det såhär att jag får en bluescreen lite nu och då. Ibland så hinner datorn vara i gång någon minut så kommer bluescreenen. Och i bland så kommer den när jag ska börja spela. Och ibland går det väldigt trögt att få igång datorn. Har för mig att det är hårddisken, kan det bero på den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Nån mer än jag här som har Win XP MCE??? I såna fall.. Berätta för mig hur jag får Program att funka i Media centret!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad ska man göra om man har beställt 10Mbit och enligt konsumentverket har 41 Mbit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad ska man göra om man har beställt 10Mbit och enligt konsumentverket har 41 Mbit? Vad har konsumentverket med ditt bredband att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad ska man göra om man har beställt 10Mbit och enligt konsumentverket har 41 Mbit? Gnugga händerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad har konsumentverket med ditt bredband att göra? Enda jag kan komma fram till är att han använder TP-TEST, som konsumentverket har utvecklat eller nått.. Dom länkar till det från sin sida iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts