RavenE Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har laddat hem lite bilder och nu kan jag inte ta bort dom. Hur ska jag göra? Dr. Delete hjälpte inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har laddat hem lite bilder och nu kan jag inte ta bort dom. Hur ska jag göra? Dr. Delete hjälpte inte. Prova o dra den in till papperskorgen (hoppas du förstog va jag mena) annars en systemåterställning (lr va det heter så man backar datumet på pc) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan man bränna ut VIDEO_TS filer och se på en DVD-spelare eller datorn? Just nu ligger det lite olika filer så kan man då det till en riktigt film då det finns olika subtitles m.m? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har laddat hem lite bilder och nu kan jag inte ta bort dom. Hur ska jag göra? Dr. Delete hjälpte inte. Men pojke lilla, v a r f ö r sparar du bilderna på datorn? Kan du inte lika gärna bokmärka dem eller nåt, om du nu vill se dem fler gånger? Btw, så tror jag inte systemåterställning funkar, då det inte raderar filer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jag har ett jävla jobbigt problem. Mina högtalare piper. Även om jag stänger av högtalarna, eller sätter på musik, så fortsätter det. Till och med om jag drar ur kontakten. Den enda gången det slutar är om jag spelar något helskärms-spel. Hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Skit i det jag sa om att det hade fixat sig, problemet kvarstår Jag har laddat hem Maplestory och spelat det tre gånger, spelet funkar perfekt och allt sånt, men när jag har stängt av spelet så blir datorn segare och segare tills den har fastnat helt och hållet. Det är bara när jag har spelat Maplestory som det blir så, och det är bara när det varit igång längre stunder, (en timma+), jag förstår inte varför, är det någon som vet ? Inte mycket information jag vet. Jag har också märkt att jag laddar filme roch sånt på youtube långsammare, förut kunde jag sätta igång den och så stannade den aldrig mitt under för att ladda, utan "Laddningsbaren" låg hela tiden före, nu måste jag stanna fem sex gånger, även på små filmer för att den ska ladda. Vad tror ni, har det här något med maplestory att göra, eller är det dags för en ny dator ? Edit: Är det något i aktivitetshanteraren ni kan se som inte borde vara där ? Redigerad 8 september, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Prova o dra den in till papperskorgen (hoppas du förstog va jag mena) annars en systemåterställning (lr va det heter så man backar datumet på pc) Det gick inte att dra in den till papperskorgen. Systemåterställning vill jag inte göra Men pojke lilla, v a r f ö r sparar du bilderna på datorn? Kan du inte lika gärna bokmärka dem eller nåt, om du nu vill se dem fler gånger? Btw, så tror jag inte systemåterställning funkar, då det inte raderar filer. Jag laddar inte hem dom från internet, använder mig av *host*bearshare*/host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Har ett problem... :/ har installerat om XP på min dator, men sen när den skulle starta igen kommer det upp en text... "Kan inte starta Windows eftersom En fil saknas eller är skadad <windowsrot>\system32\Hal.Dll Installera en ny kopia av filen ovan" men det går inte att få bort :S desutom så skulle jag installera om via skivan jag fick med datorn :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Då har du gjort något fel när du installerade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Då har du gjort något fel när du installerade. Hur ska man göra så att det blir normalt igen då ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hur ska man göra så att det blir normalt igen då ? Jag skulle tro att du får ta och installera om hela Windows. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag skulle tro att du får ta och installera om hela Windows. Hur då ? det är ju det jag vill veta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hur då ? det är ju det jag vill veta Jag har redan svarat dig på MSN, men jag skriver här iallafall så att andra kan se Gå in i BIOS genom att hålla inne DELETE innan Windows har startat, eller innan det börjat att ladda. När du är inne i BIOS, välj på något sätt att datorn skall "boota" från CD/DVD-enheten. Hur man göra detta varierar från moderkort till moderkortk men det går. Sedan när du valt detta så startar datorn från den Windowsskiva du har i. Nu väljer du att du skall formatera hårddisken, och sedan installera Windows Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag har redan svarat dig på MSN, men jag skriver här iallafall så att andra kan se Gå in i BIOS genom att hålla inne DELETE innan Windows har startat, eller innan det börjat att ladda. När du är inne i BIOS, välj på något sätt att datorn skall "boota" från CD/DVD-enheten. Hur man göra detta varierar från moderkort till moderkortk men det går. Sedan när du valt detta så startar datorn från den Windowsskiva du har i. Nu väljer du att du skall formatera hårddisken, och sedan installera Windows Har lösts sig nu tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Har 6 video filer som jag vill sätta ihop till 1 stor fil, går det med nåt program? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Vilken dator skulle ni välja ? http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=sv&s=dhs Eller Fujitsu Siemens PA1510 15,4" bredbildsskärm med Crystal view ger mycket bra bild. AMD:s Mobile Durion 62 X2 TL50 processor 100gb hårddisk 1Gb internminne gör datorn snabb att jobba med. Minneskortläsare och inbyggd DVD-brännare. 3 års fri uppdatering av antivirusprogrammet och 1 års fria musikvideos via internet ingår. Logitech högtalare på köpet. Som sagt, vilken tycker ni verkar bäst ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag har ett jävla jobbigt problem. Mina högtalare piper. Även om jag stänger av högtalarna, eller sätter på musik, så fortsätter det. Till och med om jag drar ur kontakten. Den enda gången det slutar är om jag spelar något helskärms-spel. Hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 På min gammla dator så behövde jag inte logga in varja gång jag gick in på GTAsajten men det behöver jag på den nya. Kan man fixa det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Är det någon som kan hjälpa mig med NET SEND- kommandot i CMD? Jag skriver NET SEND <datornamn>, men den säger att den inte hittar meddelandealiaset. Jag kan pinga med samma datornamn, så varför fungerar det inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 På min gammla dator så behövde jag inte logga in varja gång jag gick in på GTAsajten men det behöver jag på den nya. Kan man fixa det? Hur står det till med din webbläsares tollerans mot cookies? Om du väljer att behålla cookies så behöver du inte logga in gång efter gång på flera hemsidor. (Jag antar att du valt alternativet "remember me" när du loggar in?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts