aKi Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Alla kan spela .avi filmer. .. med rätt codecs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 .. med rätt codecs. Okomprimerade .avi-filmer klarar alla spelare av att spela. Däremot så klarar inte alla av att spela .avi-filmer med filter som typ DivX, eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Indeed. Bara att tanka Codec Pack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Jag har laddat hem Maplestory och spelat det tre gånger, spelet funkar perfekt och allt sånt, men när jag har stängt av spelet så blir datorn segare och segare tills den har fastnat helt och hållet. Det är bara när jag har spelat Maplestory som det blir så, och det är bara när det varit igång längre stunder, (en timma+), jag förstår inte varför, är det någon som vet ? Inte mycket information jag vet. Jag har också märkt att jag laddar filme roch sånt på youtube långsammare, förut kunde jag sätta igång den och så stannade den aldrig mitt under för att ladda, utan "Laddningsbaren" låg hela tiden före, nu måste jag stanna fem sex gånger, även på små filmer för att den ska ladda. Vad tror ni, har det här något med maplestory att göra, eller är det dags för en ny dator ? Edit: Är det något i aktivitetshanteraren ni kan se som inte borde vara där ? Redigerad 8 september, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan man instalera om Internet Explorer på något sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan man instalera om Internet Explorer på något sätt? Kontrollpanelen>Lägg till/ta bort program> Lägg till/ta bort Windowskomponenter Eller ladda hem det från MS hemsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hur gör man för att få bort denna rutan? : http://img525.imageshack.us/my.php?image=skrapcq1.jpg Jag har sökt igenom med två virus program flera gånger. En gång hittade den några stycken, men de är borta nu. Så varför kommer det upp hela tiden? Eller kanske är det som kommer upp nån spyware sak? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hur gör man för att få bort denna rutan? : http://img525.imageshack.us/my.php?image=skrapcq1.jpg Jag har sökt igenom med två virus program flera gånger. En gång hittade den några stycken, men de är borta nu. Så varför kommer det upp hela tiden? Eller kanske är det som kommer upp nån spyware sak? Undrar det också.. irriterande... till problemet... På min nya dator har start knappen fastnat där inne och jag har inte kunnat få ut den med hjälp av diverse smala saker. har varit i den och kollat men inget där heller. Den fastna därinne efter att jag precis tryckt på den igår.. :S nån som vet hur jag kan göra ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hur gör man för att få bort denna rutan? : http://img525.imageshack.us/my.php?image=skrapcq1.jpg Jag har sökt igenom med två virus program flera gånger. En gång hittade den några stycken, men de är borta nu. Så varför kommer det upp hela tiden? Eller kanske är det som kommer upp nån spyware sak? Typ nån Adware som lagt sig in i Internet Explorer. Det är väl bara att ge upp IE som jag gjorde och gå över till nåt mer säkert som FF. Hade samma problem men fick aldrig bort den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Det är så här att mina föräldrar också använder Internet Explorer på denna dator. Så jag måste ta bort det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har problem med mitt tangentbord eller snarare textinmatningen i windows. Det är så att textinmatningen är densamma som i t.ex CS, dvs inga åäö, "?" är på shift+"-" också. Problemet uppstod, eller jag märkte det när jag tabbade från BF2 till windows. Det verkar vara som det ska nu då jag skriver här, men inte i MSN :/ Hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har problem med mitt tangentbord eller snarare textinmatningen i windows. Det är så att textinmatningen är densamma som i t.ex CS, dvs inga åäö, "?" är på shift+"-" också. Problemet uppstod, eller jag märkte det när jag tabbade från BF2 till windows. Det verkar vara som det ska nu då jag skriver här, men inte i MSN :/ Hjälp! Tryck shift+alt mmmmkay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har problem med mitt tangentbord eller snarare textinmatningen i windows. Det är så att textinmatningen är densamma som i t.ex CS, dvs inga åäö, "?" är på shift+"-" också. Problemet uppstod, eller jag märkte det när jag tabbade från BF2 till windows. Det verkar vara som det ska nu då jag skriver här, men inte i MSN :/ Hjälp! Alt + shift. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Alt + shift. Oh, var det så enkelt!? Tackar! Redigerad 8 september, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jag tror jag har löst mitt problem, jag testade att lira en gång utan ett endaste program öppet under tiden, och nu verkar det funka utan att datorn hakar upp sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Denna tråden är svår att hitta, letar fel varje gång Aja, till mitt "problem" då. Jag har blåa xp-temat, men skulle vilja byta till något mörkare, vart gör man detta ? Eller hur.. jag är förvirrad helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Denna tråden är svår att hitta, letar fel varje gång Aja, till mitt "problem" då. Jag har blåa xp-temat, men skulle vilja byta till något mörkare, vart gör man detta ? Eller hur.. jag är förvirrad helt enkelt Kan man inte klistra denna tråden för att andra ska hitta den bättre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan man inte klistra denna tråden för att andra ska hitta den bättre? Går väl, men finns ju redan så många. Sen skulle en mod säga "den håller sig uppe". Vilket den gör. Sen är det bara retards som inte hittar den, däribland jag. Hjälp mig med mitt problem istället :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Går väl, men finns ju redan så många. Sen skulle en mod säga "den håller sig uppe". Vilket den gör. Sen är det bara retards som inte hittar den, däribland jag. Hjälp mig med mitt problem istället :'( Det ska finnas en tråd om det, men du lyckas väl inte söka fram den. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=uxtheme Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Det ska finnas en tråd om det, men du lyckas väl inte söka fram den. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=uxtheme Visste faktist inte vad jag skulle söka på *slänger kebab i papperskorgen* Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts