I lol Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Portforward.com Aa, fan äntligen. Big thanks! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 I Gmail. Hur gör man så att den inte lägger till alla adresser i adressboken automatiskt, jobbigt när typ noreply@blalba.com läggs till och hamnar i quick contacts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag har en installationsfil på datorn som heter TPTEST, är det inte den man kollar uppkopplingen med ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Har bestämt mig för att köpa en extra RAM-bricka så att jag får 1024 MB RAM istället för 512 MB. Nu till min fråga: Kan jag på nåt sett se vilken typ av RAM jag har? Redigerad 6 september, 2006 av Anarchy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hm. Hej hej, en fråga. Har för mig att det ska finnas något program som man kan ta screens med när man spelar 360. Hur går detta till? Måste man koppla ihop dator och 360? Och vad heter detta program? Eller finns det något annat sätt? Lite tråkigt med kamera bilder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Har bestämt mig för att köpa en extra RAM-bricka så att jag får 1024 MB RAM istället för 512 MB. Nu till min fråga: Kan jag på nåt sett se vilken typ av RAM jag har? Du vill inte öppna datorn och kolla? Hade du gjort det så hade du redan fått veta vad för slags RAM-minne du har genom att läsa på den lilla lappen på själva chipet *EDIT* Nu har jag en liten fråga. Kan man nå andra datorer på samma sätt som man kan när man kör LAN som när man kör trådlöst, WAN? *EDIT2* Ja, det kunde man Redigerad 6 september, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Jag har ett jävla jobbigt problem. Mina högtalare piper. Även om jag stänger av högtalarna, eller sätter på musik, så fortsätter det. Till och med om jag drar ur kontakten. Den enda gången det slutar är om jag spelar något helskärms-spel. Hjälp Redigerad 6 september, 2006 av Archemra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 *EDIT* Nu har jag en liten fråga. Kan man nå andra datorer på samma sätt som man kan när man kör LAN som när man kör trådlöst, WAN? WAN är inte trådlöst, bara så att du vet. Utan Wide Area Network, internet. Trådlöst är väl WLAN? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 WAN är inte trådlöst, bara så att du vet. Utan Wide Area Network, internet. Trådlöst är väl WLAN? Jo, detta uppmärksammades jag även om på MSN, så denna fråga är ute ur världen. Nu kan andra ta del av det genom att läsa vår givande dialog, tack ÄrrTvåDeTvå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Mitt Winamp cepar sig, väljer en låt och tänker lyssna ock så plopp ''Winamp har fått ett problem och måste avslutas''. Nån som vet felet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Mitt Winamp cepar sig, väljer en låt och tänker lyssna ock så plopp ''Winamp har fått ett problem och måste avslutas''. Nån som vet felet? Vad sägs om att testa en annan version. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Ska prova det! Vet inte om jag har nyaste, måste kolla. Jävla skit då, funkar ju fortfarande inte. Får väl övergå till WMP. Redigerad 7 september, 2006 av Geten123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ska prova det! Vet inte om jag har nyaste, måste kolla. Jävla skit då, funkar ju fortfarande inte. Får väl övergå till WMP. Ta hellre en äldre. Har jag fått göra ett par gånger när Winamp krånglat. http://www.oldversion.com/. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Efter jag gjorde en SystemÅterställning så går det allmänt segt att starta datorn(snarare ladda XP), internet funkar inte & alla program är utslagna(förutom IE, FF, Xfire,MSN), börjar bli lite jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tänkte spela lite CS nu så jag tröck på CS ikonen och väntar på att steam inloggningen ska poppa upp men inte fan kommer det nån sån, har stängt av steam i aktivitetshanteraren och förstökt starta igen flera gånger men det kommer fan inte upp :S Funkade finfint tidigare idag.. nån som har nån aning om vad som kan ha hänt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Okey. Plockar lite äpplen och undrar. Vad för spelare kan spela .avi filmer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Okey. Plockar lite äpplen och undrar. Vad för spelare kan spela .avi filmer? VideoLAN eller. VLC Media Player som den också kallas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Okey. Plockar lite äpplen och undrar. Vad för spelare kan spela .avi filmer? VLC Redigerad 7 september, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Okey. Plockar lite äpplen och undrar. Vad för spelare kan spela .avi filmer? Alla kan spela .avi filmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts