Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När jag skriver ipconfig i kör så kommer den svarta rutan upp i ½sekund sedan försvinner den... Varför? Det är inte samma ip där som visas när man kollar i whatsmyip va?

Klart att programmet stängs när det har kört klart!

kör-->cmd->ipconfig

darkfejs: Mspaint2.exe är, som du ser, ett virus... :rolleyes:

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu :D . Hrmm... Mitt msn håller på att låsa sig hela tiden. Har provat 7.0 och 7.5. Båda låser sig. Windows Messenger funkar men det vill jag ju inte använda. Någon som vet vad det beror på?

Ni får svara men det verkar funka nu.

http://192.168.0.1/ funkar inte för mig... Någon som vet varför? :rolleyes: Jag behöver mycket hjälp nu. N00B I AM!

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu :shifty: . Hrmm... Mitt msn håller på att låsa sig hela tiden. Har provat 7.0 och 7.5. Båda låser sig. Windows Messenger funkar men det vill jag ju inte använda. Någon som vet vad det beror på?

Ni får svara men det verkar funka nu.

http://192.168.0.1/ funkar inte för mig... Någon som vet varför? :P Jag behöver mycket hjälp nu. N00B I AM!

Testat 127.0.0.1 eller localhost? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter på Linux RH 8.0 (ja, fortfarande) och mitt bredband är helt *ååååh*. Det håller på och stänger ner sej efter typ 5 min. och det enda som hjälper efter det är att starta om hela datorn, vilket är liiiite jobbigt..

Någon som vet varför det håller på så och som vet hur jag ska ändra i såna fall???

PS. Jag vet att den är gammal så inget om att jag ska skaffa nyare version av Linux. Ska ladda ner Fedora C4 sen när jag får ork och tid.DS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv är jag väldigt putt då jag inte får mitt bredband att fungera. Jag har fått det och är inkopplad. Men nu har jag gått runt och kopplat in modemet i varje uttag i hela huset, och DSL- lampan lyser inte nånstans. :D

Jag ska kolla så att både splitterpluggen och modemet fungerar. Hoppas de inte gör det. Annars ska jag göra en felanmälan. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...