Xogede Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Hej jag söker ett program som heter msPaint2 eller något liknande Är det denna du söker efter? NEEEEJJJJJJJ!!!!!!! INTE NY SIDA!!!!!!!! :'( :'( Redigerad 16 oktober, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 När jag skriver ipconfig i kör så kommer den svarta rutan upp i ½sekund sedan försvinner den... Varför? Det är inte samma ip där som visas när man kollar i whatsmyip va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Är det denna du söker efter? NEEEEJJJJJJJ!!!!!!! INTE NY SIDA!!!!!!!! :'( :'( Ööö det va nå virus sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ööö det va nå virus sida Vaddå? Fick du virus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Ojdå, :"> Borta. Redigerad 16 oktober, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) När jag skriver ipconfig i kör så kommer den svarta rutan upp i ½sekund sedan försvinner den... Varför? Det är inte samma ip där som visas när man kollar i whatsmyip va? Klart att programmet stängs när det har kört klart! kör-->cmd->ipconfig darkfejs: Mspaint2.exe är, som du ser, ett virus... Redigerad 16 oktober, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Cmd kommandot funkar inte på 98-datorer(skolans) finns det nåt annat kommando...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 1.Klart att programmet stängs när det har kört klart! kör-->cmd->ipconfig darkfejs: Mspaint2.exe är, som du ser, ett virus... Jag vet. Min syster svarade efter ett tag. Jag är lite seg då jag inte kollar ip:n så ofta där . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Cmd kommandot funkar inte på 98-datorer(skolans) finns det nåt annat kommando...? Öhm.... command? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) På 98:a skriver du bara command... Edit: råkade titta på fel sida tidigare, sry.. Redigerad 16 oktober, 2005 av Scotty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Öhm.... command? Kommando... Det är svenska du vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Kommando... Det är svenska du vet. Öhm... kommandot som han söker efter heter "command" Värst vad mycket n00bz det har dykt upp på sistone... Redigerad 16 oktober, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Jadu . Hrmm... Mitt msn håller på att låsa sig hela tiden. Har provat 7.0 och 7.5. Båda låser sig. Windows Messenger funkar men det vill jag ju inte använda. Någon som vet vad det beror på? Ni får svara men det verkar funka nu. http://192.168.0.1/ funkar inte för mig... Någon som vet varför? Jag behöver mycket hjälp nu. N00B I AM! Redigerad 16 oktober, 2005 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) . winipcfg i 98 eller ipcfg kommer inte ihåg. bubbli: har du router då? testa 192.168.1.1 eller 192.168.0.255 Redigerad 16 oktober, 2005 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jadu . Hrmm... Mitt msn håller på att låsa sig hela tiden. Har provat 7.0 och 7.5. Båda låser sig. Windows Messenger funkar men det vill jag ju inte använda. Någon som vet vad det beror på? Ni får svara men det verkar funka nu. http://192.168.0.1/ funkar inte för mig... Någon som vet varför? Jag behöver mycket hjälp nu. N00B I AM! Testat 127.0.0.1 eller localhost? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Sitter på Linux RH 8.0 (ja, fortfarande) och mitt bredband är helt *ååååh*. Det håller på och stänger ner sej efter typ 5 min. och det enda som hjälper efter det är att starta om hela datorn, vilket är liiiite jobbigt.. Någon som vet varför det håller på så och som vet hur jag ska ändra i såna fall??? PS. Jag vet att den är gammal så inget om att jag ska skaffa nyare version av Linux. Ska ladda ner Fedora C4 sen när jag får ork och tid.DS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Testat 127.0.0.1 eller localhost? Hur? :"> Dom tre första siffrorna jag fått har inte funkat. Och det där med localhost fattade jag alltså inte . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hur?:"> Dom tre första siffrorna jag fått har inte funkat. Och det där med localhost fattade jag alltså inte . Det är väl din egen dator du försöker komma åt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ja, men det löste sig... Det var ju bara att starta om routern . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Själv är jag väldigt putt då jag inte får mitt bredband att fungera. Jag har fått det och är inkopplad. Men nu har jag gått runt och kopplat in modemet i varje uttag i hela huset, och DSL- lampan lyser inte nånstans. Jag ska kolla så att både splitterpluggen och modemet fungerar. Hoppas de inte gör det. Annars ska jag göra en felanmälan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts