Stora_tomtefar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vad betyder det här ? har jag 2 processorer ? Du har en processor med två kärnor; en processor simulerar två processorer, typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Du har en processor med två kärnor; en processor simulerar två processorer, typ. Japp, vilket innebär att du kan köra två yterst krävande program utan att de påverkar varandra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nån som vet vad orsaken kan vara till att mitt Battlefield 2-RELOADED krashar efter ca 5-15 minuters spel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nån som vet vad orsaken kan vara till att mitt Battlefield 2-RELOADED krashar efter ca 5-15 minuters spel? Öhm, om RELOADED=releasegruppen RELOADED så får vi inte hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Får ni inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Får ni inte? Du kan läsa hoppas jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Javisst..... §1.1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Javisst..... §1.1 Ja. Spelet är hemladdat. Vad är det som du inte förstår? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag undrar vad den senaste nod32 virus definiotn uppdateringen är? Själv har jag 1.1736 så jag undrar om någon har den som den senaste också? Ja ni fattar vad jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vad betyder: Det går inte att hitta en beskrivning för händelse-ID 1 i källan nview_info. Den lokala datorn har eventuellt inte nödvändig registerinformation eller meddelande-DLL-filer som behövs för att visa meddelanden från en fjärrdator. Kanske kan du använda flaggan /AUXSOURCE= om du vill se den här beskrivningen. Mer information om detta finns i Hjälp- och supportcenter. Ytterligare information: NVIEW : msnmsgr: WAIT_TIMEOUT, while waiting for a read to clear - resetting read event. ...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hej! Jag har nyss fått Net at once 24 mbit... Och jag har en Netgear DG834G.. När jag kör tp test så kommer jag bara upp i ca 5 mbit :'( Vet ni vad felet kan vara??? Hoppas ni kan hjälpa mig =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hej! Jag har nyss fått Net at once 24 mbit... Och jag har en Netgear DG834G.. När jag kör tp test så kommer jag bara upp i ca 5 mbit :'( Vet ni vad felet kan vara??? Hoppas ni kan hjälpa mig =) Om du beställer 24mbit eller nått annat så kan dom inte garantera att du ska få just 24mb, det kommer variera men du kommer högst 24mbit. har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Hej! Jag har nyss fått Net at once 24 mbit... Och jag har en Netgear DG834G.. När jag kör tp test så kommer jag bara upp i ca 5 mbit :'( Vet ni vad felet kan vara??? Hoppas ni kan hjälpa mig =) Jag har samma problem med mitt 8 mbit/s från Telia, jag har endast 0.5-2 mbit/s. De skyller på att det är routern som sätter käpper i hjulet, men jag vet inte om jag köper det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag har samma problem med mitt 8 mbit/s från Telia, jag har endast 0.5-2 mbit/s. De skyller på att det är routern som sätter käpper i hjulet, men jag vet inte om jag köper det De e ju kasst av telia.,, Men om jag bara kan ha max 5 mbit så bode jag inte kunna beställa 24 mbit.. Gränsen för mig skulle vara 8 mbit i sånna fall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Någon som kan svara på min fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 De e ju kasst av telia.,, Men om jag bara kan ha max 5 mbit så bode jag inte kunna beställa 24 mbit.. Gränsen för mig skulle vara 8 mbit i sånna fall... Om det nu är som Telia säger så kanske det är din router som är problemet. Testa att koppla in sladden från modemet direkt i datorn, istället för via routern. Någon som kan svara på min fråga? Jag har inte nod32, men kan man inte ta reda på sådant via deras hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Om det nu är som Telia säger så kanske det är din router som är problemet. Testa att koppla in sladden från modemet direkt i datorn, istället för via routern. Jag har inte nod32, men kan man inte ta reda på sådant via deras hemsida? Har redan varit inne på deras sida, men jag fattar noll på deras klydiga sida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har redan varit inne på deras sida, men jag fattar noll på deras klydiga sida. " NOD32 for Windows NT/2000/2003/XP/32-bit/64-bit Version 2.5" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Tjena, har ett litet problem, när jag ska tanka något via Bitcomet eller annat random bittorent program så står bara mina nerladdningar still, själv så tror jag att det är något som blockerar. Hur ska jag fixa detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Tjena, har ett litet problem, när jag ska tanka något via Bitcomet eller annat random bittorent program så står bara mina nerladdningar still, själv så tror jag att det är något som blockerar. Hur ska jag fixa detta? Hur länge har det varit på detta vis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts