Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Äsch, nu kom det två spaminlägg ivägen, så jag får väl göra en ny post istället för att editera den gamla Hmm.. det var nog inte riktigt så enkelt som det verkade, tyvärr. Men här har ni en bild: http://img474.imageshack.us/img474/250/hjelpalb3.jpg Vilka ska jag bocka ur? (MP3-lådan var alltså redan urbockad) Redigerad 31 augusti, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Sug kuk Jao, här hade man bra svar. å fylla datorn me virus nej tack Mja, Quicktime är ju virus. Källa på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Mja, Quicktime är ju virus. Källa på det? Lol klart det inte är virus Men om man går in på dom sidorna han ska använda ett MP program på så får han nog virus (hoppas ni fattar) Redigerad 31 augusti, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Kebab, du kan alltid högerklicka på länken och välja "Spara länk som..." istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Kebab, du kan alltid högerklicka på länken och välja "Spara länk som..." istället. Mjo, det känner jag ju till. Men jag undrar om ni kan säga mig vilken av rutorna jag ska bocka ur? Ärrtvå sa MP3-rutan, men den är ju redan urbockad... http://img474.imageshack.us/img474/250/hjelpalb3.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Mjo, det känner jag ju till. Men jag undrar om ni kan säga mig vilken av rutorna jag ska bocka ur? Ärrtvå sa MP3-rutan, men den är ju redan urbockad... http://img474.imageshack.us/img474/250/hjelpalb3.jpg Ta ljud då. Prova dig fram. *edit* Och MPEG. Redigerad 31 augusti, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Ta ljud då. Prova dig fram. *edit* Och MPEG. Tackar. Det verkar funka. Jag känner att jag är en hyffsat feg hest idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hejsan är det nån som vet nått bra Dj program till datorn typ. Som man kan göra techno låtar i? Hittar inga bra på google. Vore tacksam för snabbt svar =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) --><div class='quotetop'>QUOTE(kalle.b @ Aug 31 2006, 21:48) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec--> Hejsan är det nån som vet nått bra Dj program till datorn typ. Som man kan göra techno låtar i? Hittar inga bra på google. Vore tacksam för snabbt svar =) Redigerad 31 augusti, 2006 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 --> QUOTE(kalle.b @ Aug 31 2006, 21:48) <{POST_SNAPBACK}> Hejsan är det nån som vet nått bra Dj program till datorn typ. Som man kan göra techno låtar i? Hittar inga bra på google. Vore tacksam för snabbt svar =) DssDj BTW... Nån som vet varför inte mina hörlurs uttag på framsidan av datorn inte funkar ? :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 --><div class='quotetop'>QUOTE(kalle.b @ Aug 31 2006, 21:48) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec--> Hejsan är det nån som vet nått bra Dj program till datorn typ. Som man kan göra techno låtar i? Hittar inga bra på google. Vore tacksam för snabbt svar =) DssDj BTW... Nån som vet varför inte mina hörlurs uttag på framsidan av datorn inte funkar ? :S Kolla att de är inkopplade på moderkortet, drivrutiner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Kolla att de är inkopplade på moderkortet, drivrutiner? Vill inte öppna dator och kolla :/ sitter en garanti lapp iför Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Jag har ett Problem.. Mitt nuvarande ljud kort är CP:AT... När jag spelar Gta Sa så efter ett tag så försvinner ljudet och det för hela datorn. :'( Och jag måsta starta om Datorn för att få tillbaka ljudet.. Mitt kort är: Realtek AC'97 ALC655 Och så gick jag in på Realtek.com och tankade nya drivrutiner... För att jag såg att min version var V5,1 nåt och den nyaste var V6,4... Men när jag tankart klart så kan jag inte öppna den.. Data känner inte ingen filen (Som jag fick i Zip Arkivet).. Vad ska jag göra för att installera filen... När jag går in på egenskaper för filen så står det "Fil typ: Namn på datakälla" Jag fick en PDF fil med men det står inte hur man installerar patchen... Redigerad 1 september, 2006 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Varför... Skriver... Du... Såhär... ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Varför... Skriver... Du... Såhär... ? För att allt inte ska vara otroligt kompakt... Tycker det är lättare att läsa... BTW: Hur hjälper du någon i Data Hjälps tråden.. EDIT: MEN SERIÖST HJÄLP!!!!!! :'( /\ l l l l Redigerad 1 september, 2006 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Prova 3dmark. Pcmark är snarare processor/minne. Right, men det förbättrar väl inget? Utan lägger upp en ammanfattning av vad grafikkortet klarar? typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 För att allt inte ska vara otroligt kompakt... Tycker det är lättare att läsa... Haha ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vill inte öppna dator och kolla :/ sitter en garanti lapp iför Då tror jag att det är säkert att påstå att sladdarna är instoppade i moderkortet. Right, men det förbättrar väl inget? Utan lägger upp en ammanfattning av vad grafikkortet klarar? typ. Det är exakt vad det gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Hmm... har börjat hänt mystiska saker med min brandvägg. Jo, den "knäpps av" hela tiden. Man kan ju kryssa i "På (Rekommenderas) , "Av (Rekommenderas inte)". Oxå kan man ploppa i "Tillåt inte undantag". Och varenda gång jag trycker för "På" så står den ändå på "Av" sen när jag kollar igen 10 min senare. Vad kan detta bero på? Redigerad 1 september, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vad betyder det här ? har jag 2 processorer ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts