Alle090 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Orkar inte läsa igenom dom senaste sidorna så jag frågar istället.. 200giggaren, ligger, eller ska det ligga windows på den? Hur är den kopplad?(Den där platta kabeln, använder hårddisken kontakten på mitten eller den längst ut?) Så som den är byglad nu är fel, du måste ha två stycken plastbitar för att lyckas Jag har en 6 Gb som har en bygel. (Använder jag just nu.. Lite fö liten) Så jag har teknisk sett 2 men hur ska dom sitta? Du menar att de är uppdelade i två partitioner? I datorhantering->diskhantering så skall det, om du väljer din hårddisk som krånglar, finnas när du högerklickar på den andra partitionen på hårddisken ett alternativ som heter "Ta bort partition...". Det kan ha något med det att göra? --- Och så har jag en fråga. Nu när jag ville ansluta min bärbara dator till nätverket så märker den inte att någon nätverkskabel är i, trots att den är det. Dessutom lyser inte den fjärde lampan i routern, trots att den bärbara är kopplad till den fjärde porten. Är det något fel med routern, näterkskortet eller nätverkssladden, tro? *EDIT* Hrm... Jag tryckte i kabeln i routern ordentligt... Det hjälpte *EDIT2* Här har min älskade ALER700 en referensbild: Hur snalen kommer man dit??? :'( BTW: Tack för att du fösöker att hjälpa mig.. Ska fösöka med det där... EDIT: Hittade Dator Hantering. (Sökte i Support) ;-) Redigerad 25 augusti, 2006 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vad är smartast, skaffa amd athlon 64 x2 4600+ med XFX GeForce 7900GT eller Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz med Asus Geforce 7600gt? Båda har 580w nätaggregat Då är det AMD eftersom det är bättre grafikkort men någon blandning vore att föredra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Då är det AMD eftersom det är bättre grafikkort men någon blandning vore att föredra. Är det bara 2,4ghz på intel som delas upp i 2 eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Är det bara 2,4ghz på intel som delas upp i 2 eller? 4600+ är också 2,4 ghz, 2 kärnor där också. Däremot har Intel Core 2 Duo större cache och är därför snabbare. *edit* Och drar mindre ström. Redigerad 25 augusti, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 25 augusti, 2006 av diarrehampus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Två av mina namn Eric Lars(andranamn) = Clear Sir Hmm, detta är inte anagramtråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Två av mina namn Eric Lars(andranamn) = Clear Sir Vad har det med datorhjälp att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Shit va pinigt Råkade posta i fel tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Shit va pinigt Råkade posta i fel tråd Samma uppsättning med processor och grafikkort som jag har XD Var Logitech MX518 ett bra köp ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Senast jag skulle lägga in låtar i min mp3 spelare så råkade jag kryssa i "Gör detta automatiskt" när jag tröck på öppna typ... Så nu när ja sätter i mp3 spelaren i en usbport så öppnas den automatiskt, hur gör jag för att få bort det automatiska? Säkert jättelätt, men men.. hjälp please Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Gå in på Den här datorn, högerklicka på MP3-spelaren och välj egenskaper. gå in på andra fliken (som jag glömde bort vad den hette nu) och klicka i "Fråga alltd...". Så ska man göra om jag fattat rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Samma uppsättning med processor och grafikkort som jag har XD Var Logitech MX518 ett bra köp ? Vadå Logitech MX518? Jag har inte köpt nån sån Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vadå Logitech MX518? Jag har inte köpt nån sån Han pratade nog snarare om sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Han pratade nog snarare om sig själv. Han skrev Var Logitech MX518 ett bra köp? Jag tycker att det låter mer som en fråga till mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Den första meningen var till dig (ang. processorn och grafikkortet) Den andra var en fråga ang. mig, om min datormus Logitech MX518 var ett bra köp Sorry om det var dåligt formulerat ska bättre mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Den första meningen var till dig (ang. processorn och grafikkortet) Den andra var en fråga ang. mig, om min datormus Logitech MX518 var ett bra köp Sorry om det var dåligt formulerat ska bättre mig Okej Jag har haft MX510 som jag tyckte var skön, men efter ett tag blev den skitäcklig att hålla i. Har bytt till en 1.1:a och jag tänker inte byta ut den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Okej Jag har haft MX510 som jag tyckte var skön, men efter ett tag blev den skitäcklig att hålla i. Har bytt till en 1.1:a och jag tänker inte byta ut den ok.. vad menar du me äcklig att hålla i ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 ok.. vad menar du me äcklig att hålla i ? Jag gissar på att den blir obehaglig eller smutsig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag gissar på att den blir obehaglig eller smutsig Efter hus länge blev den det ? men den är iaf asskön att hålla i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Okej Jag har haft MX510 som jag tyckte var skön, men efter ett tag blev den skitäcklig att hålla i. Har bytt till en 1.1:a och jag tänker inte byta ut den Hmm. Vad var fel med din? Min är skitbra fortfarande efter 3 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts