T-Ryder Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vad skriver man då? Shutdown? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tack Arvid för din tidigare hjälp i dag. Ett till problem..... http://img319.imageshack.us/img319/3201/error4ow.png Vill ha bort det här fanskapet. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Tack Arvid för din tidigare hjälp i dag. Ett till problem..... http://img319.imageshack.us/img319/3201/error4ow.png Vill ha bort det här fanskapet. :'( Kontrollpanelen-->Säkerhetscenter (eller klicka på meddelandet)-->Virusskydd-->Jag har ett antivurusprogram som jag övervakar själv. Redigerad 9 oktober, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Någon som vet hur man tar bort epostadresser från inloggningsrutan till Msn Messenger? Har provat att markera adressen samtidigt som jag trycker på Delete men det fungerade inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Någon som vet hur man tar bort epostadresser från inloggningsrutan till Msn Messenger? Har provat att markera adressen samtidigt som jag trycker på Delete men det fungerade inte. Högerklicka --> Ta bort? Edit: Oj, trodde du menade kontaktlistan. Gå in på Kontrollpanelen --> Användarkonton --> Ditt konto --> Hantera nätverkslösenord. Där kan du ta bort sparade epostadresser, användarnamn och lösenord som finns på ditt konto. Redigerad 10 oktober, 2005 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) http://img435.imageshack.us/img435/1180/fuckerbar1en.png Det här följde med Messenger + :'( Finns ett kryss längst till höger, men när man trycker där händer det inget. Kan någon säga hur man får det fixxat? Edit: Alltså den där blåa barn. Redigerad 10 oktober, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 http://img435.imageshack.us/img435/1180/fuckerbar1en.png Det här följde med Messenger + :'( Finns ett kryss längst till höger, men när man trycker där händer det inget. Kan någon säga hur man får det fixxat? Edit: Alltså den där blåa barn. Den borde finnas i lägg till/ta bort program Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Den borde finnas i lägg till/ta bort program Mjoo men det finns inte med där. Tror jag blir tvungen att söka igenom registret men skulle vilja veta vad jag ska söka på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Okej.. Nu är det så här att jag har nyligen (igår) installerat Linux Red Hat på min dator. Men det fantastiska (menar det) programmet vägrar hitta mitt trådlösa nätverkskort. Har försökt att installera det manuellt via inställningar->Nätverk. Men det är en för gammal version jag har (8.0) så kortet finns inte med i listan och på skivan finns endast drivrutinerna till Windows. Hur ska jag göra?? Går det fixa eller måste jag skaffa ett nytt nätverkskort för Linux alternativt nytt Linux?? Tacksam för svar:,. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 http://img435.imageshack.us/img435/1180/fuckerbar1en.png Det här följde med Messenger + :'( Finns ett kryss längst till höger, men när man trycker där händer det inget. Kan någon säga hur man får det fixxat? Edit: Alltså den där blåa barn. Installera om Messenger +, och välj att inte intstallera sponsorskiten. @packe88: 1. Det är ganska svårt med linux+nätverkskort... tog en dag för min farsa att hitta driver, och han är en riktig omghax! 2. Varför har du en gammal redhat-version om du installerade igår? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Installera om Messenger +, och välj att inte intstallera sponsorskiten. @packe88: 1. Det är ganska svårt med linux+nätverkskort... tog en dag för min farsa att hitta driver, och han är en riktig omghax! 2. Varför har du en gammal redhat-version om du installerade igår? Köpte den för rätt länge sen .. Följde med en dator special tidning. Nån som vet hur man gör än?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Köpte den för rätt länge sen .. Följde med en dator special tidning. Nån som vet hur man gör än?? Debian FTW! Själva meningen med Linux/Unix är ju att det ska vara gratis/open source! Redigerad 10 oktober, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 För att skaffa drivrutiner så gå in här: www.kernel.org Packa upp i /usr/src/ Gå in i mappen som packades upp, kör menuconfig eller xconfig. Välj det du har (lspci) sen make && make modules && make modules_install kopiera bzImage till /boot och ändra i LILO/GRUB. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Mjoo men det finns inte med där. Tror jag blir tvungen att söka igenom registret men skulle vilja veta vad jag ska söka på. Ctrl + Alt + Del/Processer. Där nånstans borde skiten finnas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Debian FTW! Själva meningen med Linux/Unix är ju att det ska vara gratis/open source! Ja men det var alltså en special tidning om Linux... Daaah:P Men orka o skaffa det då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ctrl + Alt + Del/Processer. Där nånstans borde skiten finnas. Nepp, hör till Iexplorer. Men jag använder Firefox mer nu så ja har inte problemet mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 För att skaffa drivrutiner så gå in här: www.kernel.org Packa upp i /usr/src/ Gå in i mappen som packades upp, kör menuconfig eller xconfig. Välj det du har (lspci) sen make && make modules && make modules_install kopiera bzImage till /boot och ändra i LILO/GRUB. Vad ska jag välja av allt?? Du kanske skrev det.. men jag förstod inte riktigt i såna fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Högerklicka --> Ta bort? Edit: Oj, trodde du menade kontaktlistan. Gå in på Kontrollpanelen --> Användarkonton --> Ditt konto --> Hantera nätverkslösenord. Där kan du ta bort sparade epostadresser, användarnamn och lösenord som finns på ditt konto. Tack, det fungerade kanon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hej jag söker ett program som heter msPaint2 eller något liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vet någon hur man gör så att man kan lägga DC++ nere till höger ikonerna istället för att ha en ruta uppe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts