diarrehampus Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Var det inte du som har skickat dyra hp-datorer några gånger på senaste tiden? Mjo. Men farsan säger att han skiter i dom. Han tycker det går lika´bra med en annan dator Vad tror ni om den här? Lite dyrare än vad jag sa men... Dator 1 Dator 2 Tror på dator 2 Redigerad 23 augusti, 2006 av diarrehampus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Nån som vet var jag kan få tag på MSN 7.5, hatar 8.0, vill ha en säker källa så inget Google... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Dator 3 Den tycker jag verkar bäst. Ska höra med farsan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Nån som vet var jag kan få tag på MSN 7.5, hatar 8.0, vill ha en säker källa så inget Google... http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Kan någon hjälpa mig att leta upp ett program som visar bilder i ett bildspel? Ungefär som bildspelet i Win XP. Alltså, jag går in i en mapp med mina bilder, klickar på en bild och sedan kommer resten av bilderna automatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Kan någon hjälpa mig att leta upp ett program som visar bilder i ett bildspel? Ungefär som bildspelet i Win XP. Alltså, jag går in i en mapp med mina bilder, klickar på en bild och sedan kommer resten av bilderna automatiskt. Får man först fråga vad felet är på det inbyggda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Kan någon hjälpa mig att leta upp ett program som visar bilder i ett bildspel? Ungefär som bildspelet i Win XP. Alltså, jag går in i en mapp med mina bilder, klickar på en bild och sedan kommer resten av bilderna automatiskt. Varför inte använda bildspelet i Win XP då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Svar till R2D2 och Gizmo: Jag har inte XP på den datorn jag sitter vid nu, glömde skriva det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Testa detta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Svar till R2D2 och Gizmo: Jag har inte XP på den datorn jag sitter vid nu, glömde skriva det. Jag sökte faktiskt efter det förut, hittade inget bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Testa detta Funkade inte så bra, den visar bara bilder ifrån Mina bilder. Vill ha ett program där man kan välja vilken mapp man vill se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Funkade inte så bra, den visar bara bilder ifrån Mina bilder. Vill ha ett program där man kan välja vilken mapp man vill se. Nope, du kan välja vilken mapp som ska spelas upp, Mina Bilder är bara standard mappen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Nope, du kan välja vilken mapp som ska spelas upp, Mina Bilder är bara standard mappen Vart väljer jag det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vart väljer jag det då? Du startar programmet, högerklickar på rutan som kommer upp, sen Select Folder.. Får du felmedelande om att det inte finns några bilder när du startar programmet så lägg bara nån bild i Mina Bilder.. Kanske inte de bästa programmet.. tog bara de första sökresultatet på google Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag har ju formaterat om datorn och här om dagen märkte jag en liten kuslig sak. Jag har 2 nätverksanslutningar, och jag vet inte vad den ena går till. Det som är lite mysko är att min vanliga som gör att jag kan gå ut på nätet har varit igång längre än den andra. se bilder för att förstå vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Mjo. Men farsan säger att han skiter i dom. Han tycker det går lika´bra med en annan dator Vad tror ni om den här? Lite dyrare än vad jag sa men... Dator 1 Dator 2 Tror på dator 2 Vad gäller grafikkortet så är dator 1 bäst. Det har ett 7900GT, vilket logiskt nog är snabbare än ett 7600. Jag minns dock varken vad processon eller RAM-minnet låg på, men jag antar att en speldator behöver bra grafik snarare än... Dålig grafik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Vad gäller grafikkortet så är dator 1 bäst. Det har ett 7900GT, vilket logiskt nog är snabbare än ett 7600. Jag minns dock varken vad processon eller RAM-minnet låg på, men jag antar att en speldator behöver bra grafik snarare än... Dålig grafik Kan du vara snäll och kolla dator 3 också? Ligger nån post nedanför Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Kan du vara snäll och kolla dator 3 också? Ligger nån post nedanför Dator 1: Bästa grafikkortet. Dator 2: inget speciellt. Dator 3: Bästa processorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Kan ju bara berätta att det är två nätaggregat på ettan och tvåan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts