I lol Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Hjälp nu har jag fått tilbaka mitt ljud men jag måste ha på högsta volymen och det knastrar grymt mycket Snälla hjälp mig! :'( jag har inte haft ljud på en vecka och jag kommer att dö snart Systemåterställning.. En vecka bakåt då =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Har fått nått program in i datorn. Vet inte riktigt vad det är för nått, kunde inte hitta nått med McAfee. Kommer sån där toolbar där uppe, går inte å ta bort den. Och så fort man öppnar Internet så kommer man till deras hemsida, dem säger att dem "säljer antivirusprogram" och så ploppar det upp en "varning" om att man fått massor av virus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Har fått nått program in i datorn. Vet inte riktigt vad det är för nått, kunde inte hitta nått med McAfee. Kommer sån där toolbar där uppe, går inte å ta bort den. Och så fort man öppnar Internet så kommer man till deras hemsida, dem säger att dem "säljer antivirusprogram" och så ploppar det upp en "varning" om att man fått massor av virus. Adware. Scanna med ewido, SpyBot och Ad-Aware Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Jaha. Trodde att hela internet inte funkade. Intellera om, ja. Internet Explorer går inte att andvända (endast på min andvändare på datorn) men Mozilla funkar fin fint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nu när jag har formaterat om tvingas jag köra jävla Live Messenger. Vilket är bästa programmet för att ta bort all reklam? Om det finns något som gör att det inte är så jälva fult vore det najs också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Nu när jag har formaterat om tvingas jag köra jävla Live Messenger. Vilket är bästa programmet för att ta bort all reklam? Om det finns något som gör att det inte är så jälva fult vore det najs också. Messpatch. http://www.mess.be. Wu Zi Mu: HijackThis är också att rekommendera. Men ta det väldigt lugnt med vad du tar bort då det listar sånt som inte alls är skadligt också. Redigerad 22 augusti, 2006 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darfor Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Har laddat ner ett program och trimmat upp lite bilar i några dar nu med idag när jag skulle starta spelet så stänger det av innan jag hunnit börja spela :/ den säger att GTA San Andreas har stött på ett problem och måste avslutas... måste vara nått att GTA San Andreas Ultimate Editor pajjat nån fil i ursprungliga spel-mappen.. nån som vet om det går att fixa eller om det kan vara nått annat som är fel ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Har laddat ner ett program och trimmat upp lite bilar i några dar nu med idag när jag skulle starta spelet så stänger det av innan jag hunnit börja spela :/ den säger att GTA San Andreas har stött på ett problem och måste avslutas... måste vara nått att GTA San Andreas Ultimate Editor pajjat nån fil i ursprungliga spel-mappen.. nån som vet om det går att fixa eller om det kan vara nått annat som är fel ?? Fortfarande fel ställe, grabben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Snart kommer lönen och dags att slänga ut gammla datorskrället. Det var någon som tipsa om denna är det ett bra köp ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Det var någon som tipsa om denna är det ett bra köp ? Nej, det är en gammal sunkig P4. Spara ihop några tusen till så får du en mycket bättre dator som håller längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Snart kommer lönen och dags att slänga ut gammla datorskrället. Det var någon som tipsa om denna är det ett bra köp ? Köp inte Pentium 4 nu. Core 2 Duo är nästan lika billiga och bättre på alla sätt och vis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Köp inte Pentium 4 nu. Core 2 Duo är nästan lika billiga och bättre på alla sätt och vis. Det verkar vara ganska dyrt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Det verkar vara ganska dyrt? Tvärtom, det blir ungefär lika dyrt men mycket snabbare (titta inte på klockfrekvenserna). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tvärtom, det blir ungefär lika dyrt men mycket snabbare (titta inte på klockfrekvenserna). Men är det bättre och köpa denna då ? Här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Men är det bättre och köpa denna då ? Här! Mja, men du blir nog mycket mer nöjd om du lägger lite mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Mja, men du blir nog mycket mer nöjd om du lägger lite mer. Okej, får tjata på far om mer pengar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Sorry, så här hette visst grafikkortet XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 256MB GDDR3, PCI-Express, 520/1500Mhz, VIVO är det bra ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Sorry, så här hette visst grafikkortet XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 256MB GDDR3, PCI-Express, 520/1500Mhz, VIVO är det bra ? Det är bra, jupp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Skulle vara schysst om nån kunde bygga ihop en dator med skärm för 9000. Farsan vill köpa en, men jag ska få välja. Det ska helst vara en tyst speldator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Skulle vara schysst om nån kunde bygga ihop en dator med skärm för 9000. Farsan vill köpa en, men jag ska få välja. Det ska helst vara en tyst speldator Var det inte du som har skickat dyra hp-datorer några gånger på senaste tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts