Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har fått nått program in i datorn. Vet inte riktigt vad det är för nått, kunde inte hitta nått med McAfee.

Kommer sån där toolbar där uppe, går inte å ta bort den.

Och så fort man öppnar Internet så kommer man till deras hemsida, dem säger att dem "säljer antivirusprogram" och så ploppar det upp en "varning" om att man fått massor av virus.

post-3900-1156191576_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått nått program in i datorn. Vet inte riktigt vad det är för nått, kunde inte hitta nått med McAfee.

Kommer sån där toolbar där uppe, går inte å ta bort den.

Och så fort man öppnar Internet så kommer man till deras hemsida, dem säger att dem "säljer antivirusprogram" och så ploppar det upp en "varning" om att man fått massor av virus.

Adware.

Scanna med ewido, SpyBot och Ad-Aware

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när jag har formaterat om tvingas jag köra jävla Live Messenger.

Vilket är bästa programmet för att ta bort all reklam?

Om det finns något som gör att det inte är så jälva fult vore det najs också.

Messpatch. http://www.mess.be.

Wu Zi Mu: HijackThis är också att rekommendera. Men ta det väldigt lugnt med vad du tar bort då det listar sånt som inte alls är skadligt också.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har laddat ner ett program och trimmat upp lite bilar i några dar nu med idag när jag skulle starta spelet så stänger det av innan jag hunnit börja spela :/ den säger att GTA San Andreas har stött på ett problem och måste avslutas... måste vara nått att GTA San Andreas Ultimate Editor pajjat nån fil i ursprungliga spel-mappen..

nån som vet om det går att fixa eller om det kan vara nått annat som är fel ??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har laddat ner ett program och trimmat upp lite bilar i några dar nu med idag när jag skulle starta spelet så stänger det av innan jag hunnit börja spela :/ den säger att GTA San Andreas har stött på ett problem och måste avslutas... måste vara nått att GTA San Andreas Ultimate Editor pajjat nån fil i ursprungliga spel-mappen..

nån som vet om det går att fixa eller om det kan vara nått annat som är fel ??

Fortfarande fel ställe, grabben :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...