Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Den bärbaras grafikkort skall tydligen vara jämförbart med ett GeForce 6200; alltså är den bärbara ungefär lika bra som min stationära. Jag är arg på detta överkill! ... Din stationära har väl inte 512MB RAM? Ditt grafikkort har väl heller inte bara 64MB? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 ... Din stationära har väl inte 512MB RAM? Ditt grafikkort har väl heller inte bara 64MB? Jo, men till skillnad från en dubblering vad gäller minneskapacitet i båda fallen så är det jämförbart. Jag kan t.ex köra F.E.A.R på den bärbara men knappt lika bra inställningar på den bärbara. Givetvis är den bärbara något sämre än den stationära. Men ändå! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Antagligen ett lätt "problem"... När jag väljer skrivbords bakgrund högerklickar jag väljer bläddra och väljer bild. Då hamnar den bilden på listan med bakgrunder. Om jag vill radera en bild där ifrån, hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 HJÄÄÄLP TACK!! Sen jag laddade ner ett demo på Hide IP (tre dagars demo, nu avinstallerat) så funkar det inte att logga in på msn. Misstänker att det är programets fel, eftersom jag fick bla. inloggningssvårigheter efter att jag installerat det. Vad är felet? Kan själv inte så mycket. http://img214.imageshack.us/img214/7936/wtfhv2.png OBS; De svarta linjerna är dit redigerade av mig. IP nummret som står där är heller inte mitt IP nr, och jag vet inte hur jag skriver dit mitt eget. http://img135.imageshack.us/img135/5354/msnwtf2lz0.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 HJÄÄÄLP TACK!! Sen jag laddade ner ett demo på Hide IP (tre dagars demo, nu avinstallerat) så funkar det inte att logga in på msn. Misstänker att det är programets fel, eftersom jag fick bla. inloggningssvårigheter efter att jag installerat det. Vad är felet? Kan själv inte så mycket. http://img214.imageshack.us/img214/7936/wtfhv2.png OBS; De svarta linjerna är dit redigerade av mig. IP nummret som står där är heller inte mitt IP nr, och jag vet inte hur jag skriver dit mitt eget. http://img135.imageshack.us/img135/5354/msnwtf2lz0.png Brukar bli sådana här problem. Du får köra systemåterställning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Brukar bli sådana här problem. Du får köra systemåterställning. Då mister jag massor av annat också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Då mister jag massor av annat också.. Mycket möjligt. Så går det när man är överparanoid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 När man bränner skivor så kan man ju välja olika öh.. snabbheter? x8 till x42 typ... vad ska man ta för att det ska bli bäst? Vad är det för skillnad på x8 och x42? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 När man bränner skivor så kan man ju välja olika öh.. snabbheter? x8 till x42 typ... vad ska man ta för att det ska bli bäst? Vad är det för skillnad på x8 och x42? Med x8 tar en skiva 80 minuter/8 att bränna = 10 minuter. Med x42 blir det 80 minuter/42 = ungefär 2 minuter. Bränn i x42 så länge du inte får fel med skivan, då kanske du ska gå ner lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Med x8 tar en skiva 80 minuter/8 att bränna = 10 minuter. Med x42 blir det 80 minuter/42 = ungefär 2 minuter. Bränn i x42 så länge du inte får fel med skivan, då kanske du ska gå ner lite. Vissa lite äldre CD-spelare klarar inte av att spela de högre hastigheterna heller. Fast jag vet inte hur gamla de måste vara, vi har en i skolan som inte klarar de snabbare hastigheterna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Vissa lite äldre CD-spelare klarar inte av att spela de högre hastigheterna heller. Fast jag vet inte hur gamla de måste vara, vi har en i skolan som inte klarar de snabbare hastigheterna. Det ska inte påverka hur snabbt man bränner. Kan vara skivorna dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Det ska inte påverka hur snabbt man bränner. Kan vara skivorna dock. Ok, för någon i klassen hade bränt en skiva och spelaren klarade inte av att spela upp den. Fast den funkade hemma hos honom, enligt honom. Redigerad 20 augusti, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mycket möjligt. Så går det när man är överparanoid. Andvände inte programet I syftet ''säkerhet'' mot hackers etc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Andvände inte programet I syftet ''säkerhet'' mot hackers etc. Varför dölja ip om man inte är paranoid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Varför dölja ip om man inte är paranoid? Därför att jag andvände det till annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Därför att jag andvände det till annat. ...ja, för att inte bli upptäckt = paranoid. I alla fall, du får köra systemåterställning alternativt installera om. Ja, du kanske förlorar en del filer. Tough luck. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Då mister jag massor av annat också.. Vad får du för felmeddelande? Sök efter det på google så kan jag garantera att du hittar hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Det ska inte påverka hur snabbt man bränner. Kan vara skivorna dock. Min datorlärare nämnde att skivorna får kortare livslängd om man bränner dem i en höghastighet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Min kompis kan inte stänga MSN rutor med escape knappen längre, hur gör man för att det ska funka igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hej. Jag har en Compaq Presario 8900SE. Och jag har precis formaterat hårddisken och installerat om windows xp. Men nu måste jag också installera alla enheterna. Jag har installerat alla utom ljudet. Men mitt problem är att jag har inte drivrutinerna till ljudet. Jag har faktiskt inga drivrutiner till någon av enheterna alls utan jag har använt andra skivor av kompisar eftersom jag hittar inte mina någonstans. SÅ min fråga är om någon här har likadan dator och kan skicka drivrutinerna till mig (ljud alltså). Jag kunde hämta dem innan på Compaqs sida men dem har tagit bort dem nu. Vet ej varför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts