Bubba Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Hej http://www.komplett.se/k/shoplist.asp?mode...EB-D575266D72CF där är länken kan ni svara på frågorna nu blir ja glad =) Redigerad 19 augusti, 2006 av Bubba Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hej http://www.komplett.se/k/shoplist.asp?mode...EB-D575266D72CF där är länken kan ni svara på frågorna nu blir ja glad =) Har du valt ut alla varor själv, eller är det ett slags "bygg ihop din egen dator av utvalda produkter"-paket? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Valt själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Valt själv Det verkar, efter en snabb översikt, som om alla delar passar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ok de låter bra =) Men är denna bra om man vill klocka eller den rål inte det och ehöver man mer kylning?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Tidigare idag så ville datorn köra programmet CHKDSK vid uppstarten. Jag lät den göra det, och den tog bort 10 Gb musik! Så, jag behöver tips på hur jag ska få tillbaka musiken. Redigerad 19 augusti, 2006 av Archemra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Tidigare idag så ville datorn köra programmet CHKDSK vid uppstarten. Jag lät den göra det, och den tog bort 10 Gb musik! Så, jag behöver tips på hur jag ska få tillbaka musiken. Systemåterställning är det enda tror jag Redigerad 19 augusti, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ok de låter bra =) Men är denna bra om man vill klocka eller den rål inte det och ehöver man mer kylning?? "Asus P5B, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, 6xSATAII, PCI-Ex16 OBS! Stöder Intels nya Core2Duo processor" Så nej, det funkar INTE. Eftersom det står i en illröd ruta så vet jag inte hur du missat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 "Asus P5B, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, 6xSATAII, PCI-Ex16 OBS! Stöder Intels nya Core2Duo processor" Så nej, det funkar INTE. Eftersom det står i en illröd ruta så vet jag inte hur du missat. Öhm, hur har du missat? Ja, den stöder Intels nya Core 2 Duo. Han har valt en Core 2 Duo. Ser du det logiska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Öhm, hur har du missat? Ja, den stöder Intels nya Core 2 Duo. Han har valt en Core 2 Duo. Ser du det logiska? Sött. Jaja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) "Asus P5B, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, 6xSATAII, PCI-Ex16 OBS! Stöder Intels nya Core2Duo processor" Så nej, det funkar INTE. Eftersom det står i en illröd ruta så vet jag inte hur du missat. Ehh läs noggrannare: OBS! Stöder Intels nya Core2Duo processor Står det inte STÖDER ??? Kompatibla processorer Pentium 4, Celeron D, Pentium Extreme Edition, Pentium D, Core 2 Duo, Core 2 Extreme Tror du lästehastigt INTEL så det blev till inte?? Eller har jag fel moderkortet måste funka?? Ojsan ni svarade medan ja skrev =) Redigerad 19 augusti, 2006 av Bubba Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ehh läs noggrannare: OBS! Stöder Intels nya Core2Duo processor Står det inte STÖDER ??? Kompatibla processorer Pentium 4, Celeron D, Pentium Extreme Edition, Pentium D, Core 2 Duo, Core 2 Extreme Tror du lästehastigt INTEL så det blev till inte?? Eller har jag fel moderkortet måste funka?? Ojsan ni svarade medan ja skrev =) Röda varningsrutor brukar vara om att saker inte passar. Elakt av Komplett tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Röda varningsrutor brukar vara om att saker inte passar. Elakt av Komplett tycker jag. Läste faktiskt fel första gången jag också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 *EDIT* Dessutom så är datorn registrerad till "kalle". Kan man ändra detta på något sätt? Jag slängde användaren kalle, och gjorde en helt ny. Då slapp jag att min Documents And Settings- mapp hette kalle, och att det stod kalle som användare på alla processer. Men datorn är fortfarande registrerad till kalle, och det är den tills du formaterar om vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hur kommer man in i BIOS? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hur kommer man in i BIOS? Reboota och tryck Delete när det står att du ska göra det för att komma in i BIOS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Reboota och tryck Delete när det står att du ska göra det för att komma in i BIOS. ...eller på någon av F-knapparna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 ...eller på någon av F-knapparna. Inte lika kul. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag slängde användaren kalle, och gjorde en helt ny. Då slapp jag att min Documents And Settings- mapp hette kalle, och att det stod kalle som användare på alla processer. Men datorn är fortfarande registrerad till kalle, och det är den tills du formaterar om vad jag vet. Den bärbaras grafikkort skall tydligen vara jämförbart med ett GeForce 6200; alltså är den bärbara ungefär lika bra som min stationära. Jag är arg på detta överkill! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Det bör inte vara någon skillnad. Det är olika utgivare, men alla kretsar är desamma. Det är ju samma modell på båda korten, och samma minneskapacitet. Vad jag vet så finns det utgivare som fabriksklockar korten, men vet inte om nån av de utgivare gör det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts