diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Förstår inte riktigt mig på den här Finns det Windows Vista på den eller inte? EDIT: fan va fel länken blev, är ändrad nu Redigerad 18 augusti, 2006 av diarrehampus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Skillad länk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Förstår inte riktigt mig på den här http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv/ho/WF...6-77708107.html Finns det Windows Vista på den eller inte? Länken är sabbad på båda sätten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag har fixxat länken nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Förstår inte riktigt mig på den här Finns det Windows Vista på den eller inte? EDIT: fan va fel länken blev, är ändrad nu Nej, det är inte Vista eftersom det inte har släppts än. Däremot står det att den förmodligen klarar Vista men kanske inte alla funktioner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Kan man med något program göra egna "Startsidor" för hemmagjorda DVD-filmer? Ni vet såna där det står "Play movie", "Choose Subtitle" m.m? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Kan man med något program göra egna "Startsidor" för hemmagjorda DVD-filmer? Ni vet såna där det står "Play movie", "Choose Subtitle" m.m? Jag har för mig att Windows Movie Maker är bra till sånt, sen tror jag de går i Nero också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Något mycket lustigt händer i mina datorer. Varje gång jag pratar med någon på msn som har "spela upp ljud när meddelande ansluter eller loggar in " aktiverat hör jag det. Det är skitjobbigt, och vet inte vad det är som har gjort så. Gaah, hjälp mig någon ? Ingen ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Ingen ? Alternativ > Verktyg.. välj fliken "Aviseringar och ljud" och ändra . Jag kör Live Messenger Redigerad 19 augusti, 2006 av Valle-Ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Min dator vill inte starta... det är bara svart, och ett vitt sträck som blinkar uppe i vänstra hörnet... jag har Windows XP... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Min dator vill inte starta... det är bara svart, och ett vitt sträck som blinkar uppe i vänstra hörnet... jag har Windows XP... Diskett/skiva i? Fel på hårddisken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Diskett/skiva i? Fel på hårddisken? Nope... eller hårdisken vet jag inte. Det äckliga är att den funkade helt felfritt imorse, innan jag stängde av den... på rätt sätt också... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hur konverterar jag Paint-bilder till nåt mindre platskrävande format? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Hur konverterar jag Paint-bilder till nåt mindre platskrävande format? Du sparar bilden trycker under namnet på filformat och väljer JPEG, GIF eller vad fan du vill? Redigerad 19 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag har för mig att Windows Movie Maker är bra till sånt, sen tror jag de går i Nero också Vars i Nero? Jag har aldrig sett något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vars i Nero? Jag har aldrig sett något För nåt år sen när jag totalsög på datorer och sånt så skulle jag bränna en film-CD, sen kom de till att göra menyval och skit, men jag vettefan hujag fick fram de, de ju ett tag sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Min nya fina bärbara dator, IBM r52, har ett ATI Mobility RADEON X300 i sig. Jag undrar bara, vad för Nvidia-kort motsvarar detta, då det är Nvidia som är det enda jag kan relatera till? *EDIT* Dessutom så är datorn registrerad till "kalle". Kan man ändra detta på något sätt? Redigerad 19 augusti, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag hade tänkt å skaffa en ny dator länk här: http://www.komplett.se/k/shoplist.a...EB-D575266D72CF Nu undrar jag, Är det något jag måste köpa till för att den ska gå att montera ihop? Passar alla delarna tillsammans?? Kan man överklocka denna datorn, är den bra för det eller vad behöver jag köpa till?? Grafikkortet är ett PowerColor Radeon X1900XT 512MB GDDR3, PCI-Express, ViVo, Dual-DVI-I, Retail är det någon skillnad på detta och: Sapphire Radeon X1900XT 512MB GDDR3, PCI-Express,ViVo,Dual-DVI-I,Full-Retail Vilket av dem hade ni valt och varför?? Hoppas ni kan svara Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Sabbad länk tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag hade tänkt å skaffa en ny dator länk här: http://www.komplett.se/k/shoplist.a...EB-D575266D72CF Nu undrar jag, Är det något jag måste köpa till för att den ska gå att montera ihop? Passar alla delarna tillsammans?? Kan man överklocka denna datorn, är den bra för det eller vad behöver jag köpa till?? Grafikkortet är ett PowerColor Radeon X1900XT 512MB GDDR3, PCI-Express, ViVo, Dual-DVI-I, Retail är det någon skillnad på detta och: Sapphire Radeon X1900XT 512MB GDDR3, PCI-Express,ViVo,Dual-DVI-I,Full-Retail Vilket av dem hade ni valt och varför?? Hoppas ni kan svara Tack på förhand 1. Länken fungerar inte. 2. Alla delar i ett sådant här packet passar alltid tillsammans. 3. Det mesta går att överklocka. 4. Det bör inte vara någon skillnad. Det är olika utgivare, men alla kretsar är desamma. Det är ju samma modell på båda korten, och samma minneskapacitet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts