Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 [O][T]' date=Aug 16 2006, 20:10' post='749248] Det är en process som gör att man kan köra 16-bitars program i XP, helt ofarlig. BOT Har alltid undrat vad den var till för.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okey, eftersom jag inte är så jätte bra på att förklara saker så får ni en stor fet bild till hjälp.. Det är så att min nya dator's nät slutade att fungera igår eftermiddag. Jag satt lungt och skönt och spelade World of warcraft, det hade åskat ganska mycket den dagen men det hade nu slutat totalt. Mina kompisar sitter i rummet bredvid och spelar Jedi Outcast (lan), jag har lust att vara med så jag säger åt en att dela med filer+crack via nätverket. När jag sedan kopierar över filerna till min dator, efter 5 min ser jag att det kommer ta 55 min till ( ). Så jag trycker upp Wow igen, sedan hör jag att det blippar upp ett meddelande efter ett tag spelande, jag trycker ner wow igen, nu hr 2 fönster kommit upp, en där det står att det inte gick att överföra filerna och en till där det står nånting om att nånting gick fel (kommer inte ihåg riktigt) lolet på det är att fönstrets "namn" heter "". Men iaf, sedan blir jag dizzad från servern på Wow och kunde inte heller gå ut på nätet/msn. Så jag går ner och tittr på tv istället. -- Idag går jag upp och kollar om allt fungerar, men icke sa nicke. Men iaf, jag startar "min" bärbara dator, och här fungerar allt.. Jag har kollat "alla" sladdar och kopplat om lite hipp som happ, aja hoppas om bildern ska hjälpa det ni inte fattade. Skulle vara väldivgt tacksam och någon skulle kunna hjälpa mig att få tillbaka det jag saknar. Tacksam för svar. Ja, jag vet att den där fula gubben inte alls är söt Har väntat ett tag nu och nästan ingen verkar ha sett det. Har testat med att konfiguera nätverk och system återställa skiten 2 dagar bakåt. _INGET_ hände. Snälla, någon som har en ide? ´*gråta* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Koppla in och ur routern? Installera om routern? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Konstigt nog har jag råkat ut för samma problem flera gånger om. Och jag har bara dragit ur routern och väntat en stund och kopplat i den tillbaks. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Jag laddade hem ett program. Det kom utan en .nfo fil. Bara för att ställa frågan snabbt. Hur gör man för att installera en .daa fil? Jag försökte mounta i DeamtonTools men de t funkade inte EDIT. PowerISO var det visst Redigerad 17 augusti, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!! Ljudet på mina högtalare fungerar inte i iTunes, bara ljudet i hörlurarna. Liksom, högtalarna funkar till WMP och Winamp, men inte i iTunes, mobbar iTunes mina högtalare? Eller vad är felet? Jag vill att det ska fungera! Redigerad 17 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Sikorka: testat ipconfig /flushdns ? sedan /release och /renew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hej, jag har en laptop här som tangentbordet cpar sig på! Det står ju typ "i", och under Iet är det en femma. Klickar man på Iet så får man en femma! Vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hej, jag har en laptop här som tangentbordet cpar sig på! Det står ju typ "i", och under Iet är det en femma. Klickar man på Iet så får man en femma! Vad är fel? Num lock på/av brukar det vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag skulle behöva nya drivrutiner till mitt ljud kort det är av modellen Creative SB X-Fi någon som vet vad det kan finnas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) WTF har hänt med Aktivitetshanteraren? Redigerad 17 augusti, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 WTF har hänt med Aktivitetshanteraren? Inget Du har bara tagit bort Ramen, och den får du tillbaks genom att dubbelklicka där vid sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 WTF har hänt med Aktivitetshanteraren? Dubbelklicka där pilen visar så får du tillbaka det normala. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Dubbelklicka där pilen visar så får du tillbaka det normala. Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Tack Men jag var ju före :'( Jag förbannar dig mr. Dumbom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Num lock på/av brukar det vara. Tacks så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Konstigt nog har jag råkat ut för samma problem flera gånger om. Och jag har bara dragit ur routern och väntat en stund och kopplat i den tillbaks. Samma här. Nån har sagt till mig att det är när routern känner av för mkt trafik, eftersom den har nått skydd mot virus så tror den det är virus. därför stänger den av internet för en. vet dock inte om de e sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag har ett litet problem, jag har ingen ricktigt bra filmkamera så jag använder våran digital kamera det fungerar ju ganska bra det med. Men problemet är att filerna sparas som MOV/Quicktime Film och jag hade tänkt att använda movie maker för att göra en film men movie maker läser ej MOV så jag konveterade dem till avi . När jag då skulle inportera stog det såhär (Det går inte att importera filen C:\Documents and Settings\Axel\Mina dokument\Min musik\Småljud\DSCN0698.avi eftersom codec-filen som krävs för att spela upp filen inte är installerad på datorn. Avsluta och starta om Windows Movie Maker om du redan har hämtat och installerat codec-filen. Försök sedan importera filen igen) Var kan jag skaffa codec till dessa filmer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Sök på .AVI Codec på google? WMA FTW, jag konverterade några filmer till en polare också. Så han kunde fixa sin jackass hemma video Går bra att konvertera i Vegas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Sök på .AVI Codec på google? Avi är inget eget format utan bara en container. Gissa på att det är DivX eller XviD. Öppna filen med Gspot så ser du vilket codec du behöver. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts