R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag undrar vilken som är den effektivaste och bästa verisionen av ''Hide IP''. Funderar på att fixa det. Vill ha svar snarast! Eftersom alla varianter sannolikt använder proxy så kommer det att slöa ner ditt internet. Vad gör du som är så farligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Eftersom alla varianter sannolikt använder proxy så kommer det att slöa ner ditt internet. Vad gör du som är så farligt? Okok.. Laddade ner ett demo, blev inte segt I allafall. Har börjat lite med Wer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Okok.. Laddade ner ett demo, blev inte segt I allafall. Har börjat lite med Wer. Om Wer var någon förvrängd form av warez så är det lite som att installera laserlarm i en liten bil. APB är inte så hårda, risken är inte så stor att åka fast (Bittorrent är säkrast) och du kan ju alltid gå med i tankafritt eller liknande om det är bötern du är rädd för. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Om Wer var någon förvrängd form av warez så är det lite som att installera laserlarm i en liten bil. APB är inte så hårda, risken är inte så stor att åka fast (Bittorrent är säkrast) och du kan ju alltid gå med i tankafritt eller liknande om det är bötern du är rädd för. Wer har inget med warez att göra. Jag sa bara jag har börjat med Wer. Finns det något gratis program som skyddar IP nummret? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Wer har inget med warez att göra. Jag sa bara jag har börjat med Wer. Finns det något gratis program som skyddar IP nummret? Så vad är Wer? I alla fall, borde inte finnas gratisprogram som gör det, proxys och sånt kostar att hålla igång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Så vad är Wer? I alla fall, borde inte finnas gratisprogram som gör det, proxys och sånt kostar att hålla igång. Får tyvärr inte säga det. Aja, får väll köpa ett program eller hitta ett. Tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Har en låt som jag vill ändra namnet på men det år inte, har bytt namn på själva låtfilen, men den heter ändå nåt annat när jag spelar upp den.. Kan ju inte trycka på den där saken som pilen pekar på så jag vet inte hur jag ska kunna göra, nån som vet? Redigerad 16 augusti, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ändra ID3-tagsen i iTunes istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okej. Ännu fler problem med RevConnect. När jag ska ladda upp åt nån så börjar allt ganska bra ca 200kb/s. Men sen så sjunker den ela tiden tills den är på B/s Jag är satt på Passive för jag orkar inte börja öppna portar. Sist jag gjorde det så funkade inte internet i några timmar. Någon som vet vad man kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har en låt som jag vill ändra namnet på men det år inte, har bytt namn på själva låtfilen, men den heter ändå nåt annat när jag spelar upp den.. Kan ju inte trycka på den där saken som pilen pekar på så jag vet inte hur jag ska kunna göra, nån som vet? Högerklicka på själva filen och gå till... Sammanfattning? > avancerat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Händer det för någon att hela datorn fryser helt plötsligt? Musen, tangentbordet, ljudet, ja allt slutar fungera tills man startar om datorn. Vad beror detta på? Händer ganska sällan men det är riktigt irriterande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Har en liten fråga. När det står så här CPU Speed Recommended: 2.2 GHz You Have: 1.99 GHz Performance Rated at 5.70 GHz Har 2st 1.99ghz processorer. Vad betyder det där 5.70 ghz? För så mycket har jag inte Redigerad 16 augusti, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Okey, eftersom jag inte är så jätte bra på att förklara saker så får ni en stor fet bild till hjälp.. Det är så att min nya dator's nät slutade att fungera igår eftermiddag. Jag satt lungt och skönt och spelade World of warcraft, det hade åskat ganska mycket den dagen men det hade nu slutat totalt. Mina kompisar sitter i rummet bredvid och spelar Jedi Outcast (lan), jag har lust att vara med så jag säger åt en att dela med filer+crack via nätverket. När jag sedan kopierar över filerna till min dator, efter 5 min ser jag att det kommer ta 55 min till ( ). Så jag trycker upp Wow igen, sedan hör jag att det blippar upp ett meddelande efter ett tag spelande, jag trycker ner wow igen, nu hr 2 fönster kommit upp, en där det står att det inte gick att överföra filerna och en till där det står nånting om att nånting gick fel (kommer inte ihåg riktigt) lolet på det är att fönstrets "namn" heter "". Men iaf, sedan blir jag dizzad från servern på Wow och kunde inte heller gå ut på nätet/msn. Så jag går ner och tittr på tv istället. -- Idag går jag upp och kollar om allt fungerar, men icke sa nicke. Men iaf, jag startar "min" bärbara dator, och här fungerar allt.. Jag har kollat "alla" sladdar och kopplat om lite hipp som happ, aja hoppas om bildern ska hjälpa det ni inte fattade. Skulle vara väldivgt tacksam och någon skulle kunna hjälpa mig att få tillbaka det jag saknar. Tacksam för svar. Ja, jag vet att den där fula gubben inte alls är söt Redigerad 16 augusti, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okey, eftersom jag inte är så jätte bra på att förklara saker så får ni en stor fet bild till hjälp.. Det är så att min nya dator's nät slutade att fungera igår eftermiddag. Jag satt lungt och skönt och spelade World of warcraft, det hade åskat ganska mycket den dagen men det hade nu slutat totalt. Mina kompisar sitter i rummet bredvid och spelar Jedi Outcast (lan), jag har lust att vara med så jag säger åt en att dela med filer+crack via nätverket. När jag sedan kopierar över filerna till min dator, efter 5 min ser jag att det kommer ta 55 min till ( ). Så jag trycker upp Wow igen, sedan hör jag att det blippar upp ett meddelande efter ett tag spelande, jag trycker ner wow igen, nu hr 2 fönster kommit upp, en där det står att det inte gick att överföra filerna och en till där det står nånting om att nånting gick fel (kommer inte ihåg riktigt) lolet på det är att fönstrets "namn" heter "". Men iaf, sedan blir jag dizzad från servern på Wow och kunde inte heller gå ut på nätet/msn. Så jag går ner och tittr på tv istället. -- Idag går jag upp och kollar om allt fungerar, men icke sa nicke. Men iaf, jag startar "min" bärbara dator, och här fungerar allt.. Jag har kollat "alla" sladdar och kopplat om lite hipp som happ, aja hoppas om bildern ska hjälpa det ni inte fattade. Skulle vara väldivgt tacksam och någon skulle kunna hjälpa mig att få tillbaka det jag saknar. Tacksam för svar. Ja, jag vet att den där fula gubben inte alls är söt Förlåt så hemskt mycket för dubbelpost, men kollade i "Processer" och fick se lite konstigt. Bilden blinkar var 0.5 sec från "ruta 1" till "ruta 2". Och vad är wowexec.exe? *Misstänksam* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Och vad är wowexec.exe? *Misstänksam* Det är en process som gör att man kan köra 16-bitars program i XP, helt ofarlig. BOT Redigerad 16 augusti, 2006 av [B][O][T] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hur gör man för att "ljudinspelaren" ska spela in ljud direkt från datorn? Nu spelar den bara in ljud som mikrofonen fångar. Jag är säker på att det ska funka eftersom min kompis visade det för mig en gång. Han spelade in provlyssningar av ljud på en hemsida som man måste betala för att tanka hem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Finns ju annars lite olika program för detta ändamål: http://www.sound-recorder.info/ http://www.sound-recorder.com/ http://www.fileheaven.com/Audio-Record-Wiz...download/25.htm BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hur gör man för att "ljudinspelaren" ska spela in ljud direkt från datorn? Nu spelar den bara in ljud som mikrofonen fångar. Jag är säker på att det ska funka eftersom min kompis visade det för mig en gång. Han spelade in provlyssningar av ljud på en hemsida som man måste betala för att tanka hem. Högerklicka på ljudikonen i systemfältet, välj det översta alternativet. Första menyn>första alternativet (jag har engelskt Windows). Välj inspelning och kryssa i wave. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Högerklicka på ljudikonen i systemfältet, välj det översta alternativet. Första menyn>första alternativet (jag har engelskt Windows). Välj inspelning och kryssa i wave. Det är redan ikryssat. =/ Kanske provar nått av programmen istället. Redigerad 16 augusti, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag har problem med mitt ljud det började med att jag instalerade F-secure och när instalationen var klar skulle jag starta om datorn. När datorn gick igång blev det blåskärm men efter ett tag fick jag den att starta igen. Då upptäckte jag att mitt ljud inte funkade normalt, utan att när jag skulle använda något utav mina media program så sprakade det lågt. Men när jag skulle testa att spela lite Prey så var ljudet finfint någon som vet vad problemet kan bero på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts