R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Den ska ju gå att spela på utan fett lagg men ändå inte vara skitdyr Kan inte du hitta en bil till mig? Den ska gå att köra i minst 330 utan att krångla men ändå inte vara så dyr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Den ska ju gå att spela på utan fett lagg men ändå inte vara skitdyr Åh, spela utan lagg kan du göra bara du har bra uppkoppling. Det är ordet hack du söker. Ärrtvå: nu tog du väl i lite. "Spela på utan fett lagg" är inte samma som att åka i 330. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Den ska ju gå att spela på utan fett lagg men ändå inte vara skitdyr Beror ju på vilken spel och med vilka inställningar dock. Min burk är från 2002 och klarar de flesta nya spel på medium. Bara minnet som tryter lite. Den gav jag 9000:- för 2002 så att köra samma komponenter nu är nog aningen billigare. Men 8000-10000 bör du nog betala om du ska ha en dator som håller ett tag framöver. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Kan inte du hitta en bil till mig? Den ska gå att köra i minst 330 utan att krångla men ändå inte vara så dyr. Idiot. *edit* tack alla som har svarat föresten.. Redigerad 14 augusti, 2006 av Donkeey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Ärrtvå: nu tog du väl i lite. "Spela på utan fett lagg" är inte samma som att åka i 330. Jag älskar att överdriva. Och idag gillar vi jämförelser och metaforer. *edit* Tack Donkeey. Det stärker verkligen. Redigerad 14 augusti, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Nån som kan hjälpa att mig med drivrutiner? vet var jag kan ladda hem dom o allt men vet inte vilken av alla på listan jag ska välja ATI, radeon X1800XT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Nån som kan hjälpa att mig med drivrutiner? vet var jag kan ladda hem dom o allt men vet inte vilken av alla på listan jag ska välja ATI, radeon X1800XT Dom här antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Dom här antar jag. Det går inte direkt länka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Det går inte direkt länka I alla fall. Eftersom du har Radeon ska du ha Radeon-drivisar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Oj vad svårt det är att läsa! Drivrutiner Du behöver tydligen .NET Framework om du inte har det, så installera det först om du inte har det: .NET Framework Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Windows XP (förutsatt att du har det) - Radeon (den högst upp) - Catalyst 6.7 Windows XP - Driver Download. Du kommer få en lista med ett par olika alternativ. De du behöver är följande; Microsoft .NET Framework (du behöver bara installera detta EN gång - nästa gång du installerar nya drivrutiner installerar du INTE denna igen). och Catalyst Control Center Package (Den har allt du behöver i ett paket - installera och reboot, klart.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Windows XP (förutsatt att du har det) - Radeon (den högst upp) - Catalyst 6.7 Windows XP - Driver Download. Du kommer få en lista med ett par olika alternativ. De du behöver är följande; Microsoft .NET Framework (du behöver bara installera detta EN gång - nästa gång du installerar nya drivrutiner installerar du INTE denna igen). och Catalyst Control Center Package (Den har allt du behöver i ett paket - installera och reboot, klart.) Tack R2, pain och tobbe. Ja det är svårt att läsa när man inte fattar va det är man läser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag vill ladda ner en låt med RevConnect. Men han jag vill ladda ner den av har inga slots lediga. Kan jag ställa mig i kö eller något så jag får ladda ner låten så fort ett slot blir ledigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag vill ladda ner en låt med RevConnect. Men han jag vill ladda ner den av har inga slots lediga. Kan jag ställa mig i kö eller något så jag får ladda ner låten så fort ett slot blir ledigt? Den ska börja ladda så fort slotsen är lediga. Annars kan du försöka forca connection lite då och då, funkar ibland. Minns inte varför det funkar men jag tror att Stellan vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Den ska börja ladda så fort slotsen är lediga. Annars kan du försöka forca connection lite då och då, funkar ibland. Minns inte varför det funkar men jag tror att Stellan vet. Men låten kommer inte upp i Nerladdningsfältet. Jag klickar på Download men inget händer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Men låten kommer inte upp i Nerladdningsfältet. Jag klickar på Download men inget händer I DC++ så dyker den upp när slots är lediga. Vad jag vet så bygger dom flesta klienterna (DC++, fulDC, RevConnect osv) på samma grund så det borde vara samma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Vet någon något bra program att spela in saker med, bild på skärmen alltså, helst om det finns något gratis, eller bara en beta. Jag kan väl nämna såhär i förbifarten att jag testat Hypercam2 men jag får det inte att fungera att spela in i ett område som jag själv bestämmt, bara standardområdet, (Uppe i vänstra hörnet) funkar. Jag har också testat Fraps, men eftersom jag bara hade betan så blev det bara 30sek, inte så kul. .. Redigerad 15 augusti, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 .. Adda min msn, om du vill ha fraps Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har en fråga. Det står ibland att jag inte har dom nyaste Drivrutinera till mitt Graffa och ljud kort. Jag har: Graffe: GeForce XFX 5200 Ljud: Creative Sound Blaster Live! V. 5.12.0001.0252 (English) Men när jag ska hämta Drivrutiner så säger den bara att jag redan har den senaste?!?! Nåt råd?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag undrar vilken som är den effektivaste och bästa verisionen av ''Hide IP''. Funderar på att fixa det. Vill ha svar snarast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts