R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 När jag spelar upp filmer i WMP med undertexter så kan jag inte spola fram filmen m.m..... väldigt irriterande Någon som vet felet? Windows Media Player är egentligen ingen direkt bra filmspelare, den gör bara det den ska men inget mer. Prova VLC, GOM player eller någon bra mplayer-frontend. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Windows Media Player är egentligen ingen direkt bra filmspelare, den gör bara det den ska men inget mer. Prova VLC, GOM player eller någon bra mplayer-frontend. Det jobbiga är att undertexten blir fuckad med VLC, kommer upp typ var 20e minut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 När jag bläddrar bland mina filer så låser sig mappen jag är i. Sen säger dom att det är fel på explorer.exe Någon som vet vad jag ska göra? Vill ju att utforskaren ska funka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 När jag bläddrar bland mina filer så låser sig mappen jag är i. Sen säger dom att det är fel på explorer.exe Någon som vet vad jag ska göra? Vill ju att utforskaren ska funka Antagligen någon fils fel. Haft samma problem förut. Det var en film som skapade felet. Så fort man gick in i mappen, så fryste utforskaren. Fixade sig efter jag tog bort den. Testade söka på filen via sök-funktionen också, frös sig där också... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nu spökar mitt ljudkort tror jag ;O. Modellen är Realtek AC97 med nyaste drivrutiner etc. sen helt plötsligt när jag satt och spelade med klanen.. så slutade micen funka. Man hör det jag gör (musik osv) men mic är vald i ljudinställningar. nån som vet vad som spökar? Anyone? =( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Prövat å installera om? Försökte installera Photoshop CS2 men då gick inte ens programmet igång, utan hänger sig med en gång. Hade formaterat om hela datorn om jag hade orkat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Anyone? =( Prövat å installera om drivrutinerna? @Kalan: Ok, märkligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Prövat å installera om drivrutinerna? @Kalan: Ok, märkligt. Oja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Har skrivit här förut om att jag har problem med att datorn startar om. Fixade nu så att den tvingar fram BSOD istället för att starta om så att man kan se vad felet är. Får detta meddelande där: STOP: 0x000000D1 (0x00000030, 0x00000007, 0x00000000, 0xF728F9A0) viamraid.sys - Address F728F9A0 base at F7285000, Datestamp 40635304 Eftersom att det står viamraid.sys drog jag själv en slutsats att det är mina SATA RAID-drivrutiner som behövdes uppdateras. När jag gjorde det så blev det värsta katastrofen, kunde knappt komma åt min SATA-disk och var tvungen att göra en systemåterställning för att det skulle fungera igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 När jag går in i gmod, joinar en server när den är på sista laddningen kommer det upp en plopup som det står "Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()" Har även testat CS source, det kommer upp samma fel. Vill hälst inte installera om, har lagt in massor med grejer i spelet. Måste fixa det fort som bara den!? kan nån hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 @Foxie: http://www.halflife2.net/forums/archive/in...hp/t-72866.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) @Foxie: http://www.halflife2.net/forums/archive/in...hp/t-72866.html Thx! Så jag behöver nya drivrutiner? Redigerad 14 augusti, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Thx! Så jag behöver ny drivrutiner? All of you need Video cards and updated drivers. Good Luck. Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) All of you need Video cards and updated drivers. Good Luck. Ja. Men jag fattar inte vad han menade med Video cards Jag kommer bara hit, sen vet jag inte vad jag ska trycka på? Redigerad 14 augusti, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Men jag fattar inte vad han menade med Video cards Han skrev det väl på fyllan eller nåt. Han menade säkert videokortsdrivrutiner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Funderar på en ny dator, nån som kan ge tips på en spel dator för MAX 6000 :- ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Funderar på en ny dator, nån som kan ge tips på en spel dator för MAX 6000 :- ? Max 6000. Det får du inte mkt speldator av men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Max 6000. Det får du inte mkt speldator av men ändå. Vad kostar en vettig spel dator som duger men inte är så dyr då ? kan ju alternativt ta avbetalning, så säg en bra dator som inte är för dyr iaf... Redigerad 14 augusti, 2006 av Donkeey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Vad kostar en vettig spel dator som duger men inte är så dyr då ? kan ju alternativt ta avbetalning, så säg en bra dator som inte är för dyr iaf... 8-9tusen skulle jag satsat på om den "bara" ska va vettig. Ska kolla om jag hittar en. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Den ska ju gå att spela på utan fett lagg men ändå inte vara skitdyr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts