R2D2 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Har jävligt svårt att tro att en 2,8GHz knäcker en 5000+ totalt? Give me links Nu har jag visserligen ingen länk, men kolla på digg veckan innan Conroe kom. Jag ljög visserligen, det var 2.93 och inte 2.8 men budskapet är samma, AMD ska sluta med sina idiotiska namn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Har jävligt svårt att tro att en 2,8GHz knäcker en 5000+ totalt? Give me links http://www.tweaktown.com/articles/914/4/pa..._2_0/index.html Kolla genom alla benchmarks där så får du se att Conroe X6800 (2.93ghz) slår 5000+ i de flesta testen. Redigerad 12 augusti, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Skulle behöva lite hjälp med att läsa några Minidumpar, någon som vet hur man gör eller kan göra det åt mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) http://www.tweaktown.com/articles/914/4/pa..._2_0/index.html Kolla genom alla benchmarks där så får du se att Conroe X6800 (2.93ghz) slår 5000+ i de flesta testen. Fasen, kollade fel. Redigerad 12 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hej , behöver ett program som kan ta ljud från typ en film... kanske nån som frågat tidigare, men hittar inget i alla fall... tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Vegas funkar men det är inte gratis. EDIT: Hmm Quote skulle det ha varit där på Chilli men gick visst inte så bra Redigerad 12 augusti, 2006 av Halo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Har vegas, tänkte inte på det tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Nu har jag visserligen ingen länk, men kolla på digg veckan innan Conroe kom. Jag ljög visserligen, det var 2.93 och inte 2.8 men budskapet är samma, AMD ska sluta med sina idiotiska namn. Du vet väl att Intels processorer också har namn? T.ex. den på 2.93Ghz heter E6800 (eller liknande). Ska vi ta det som att den presterar som en AMDX2 på 6.8ghz? Knappast, då en FX62 är max ~6fps (genomsnittligt) långsammare i spel (med hög grafik, och ja.. jag ska länka; http://www.driverheaven.net/reviews/core2review/index.htm). Och då vet vi att FX62 enbart är på 2.8ghz den med. Idag är AMDs beteckningar enbart modelnummer. På tiden då en AMD på 1.53ghz (1800+) presterade som P4@ 1.8ghz var det ett bra sätt att veta vilka CPUn som konkurrerar med varandra. Men idag är beteckningen, precis som hos Intel, inget annat än modelnummer. Däremot har Intel, med sin core 2 duo, passerat AMD när det gäller prestanda. Det ser vi enkelt i alla prestanda tester. (E6600 modellen är den jag rekommenderar över de andra pga av pris/prestanda). Redigerad 12 augusti, 2006 av Pain To ThE MaX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 När jag skulle posta för en stund sen kom jag åt nån knapp, nu försvann fältet med aktiva program+"START"-knappen, hur fan ska jag återställa FireFox Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Vet någon något bra program att spela in saker med, bild på skärmen alltså, helst om det finns något gratis, eller bara en beta. Jagkan välja nämna såhär i förbifarten att jag testat Hypercam2 men jag för det inte att fungera att spela in i ett område som jag själv bestämmt, bara standardområdet, (Uppe i vänstra hörnet) funkar. Jag har också testat Fraps, men eftersom jag bara hade betan så blev det bara 30sek, inte så kul. Redigerad 12 augusti, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Solution =) http://www.adobe.com/support/techdocs/332539.html Min Event Log är redan startad och jag kan inte stoppa den eller någonting. Funkar fortfarande inte alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Min Event Log är redan startad och jag kan inte stoppa den eller någonting. Funkar fortfarande inte alltså. Prövat å installera om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Funderar på att ta ett TV kort ur den andra datorn. den datorn har ett GeForce 4 (PCI), men kan jag ta TV kortet och lägga det i min datorn GeForce7800GT (PCI-E) ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Har vegas, tänkte inte på det tack Så lite så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nu spökar mitt ljudkort tror jag ;O. Modellen är Realtek AC97 med nyaste drivrutiner etc. sen helt plötsligt när jag satt och spelade med klanen.. så slutade micen funka. Man hör det jag gör (musik osv) men mic är vald i ljudinställningar. nån som vet vad som spökar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Köpte en extern hårddisk för ett tag sen. Den ska vara på 250gb, men den är bara på 232. Vart finns dom sista 18gb? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Köpte en extern hårddisk för ett tag sen. Den ska vara på 250gb, men den är bara på 232. Vart finns dom sista 18gb? Microsoft och hårddisktillverkarna räknar olika. Microsoft tycker att 1024mb är en gb och hårddisktillverkarna tycker att det är 1000mb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Microsoft och hårddisktillverkarna räknar olika. Microsoft tycker att 1024mb är en gb och hårddisktillverkarna tycker att det är 1000mb. Men drygt.. så bara för att dom inte kan komma överens så ska jag behöva lida och få 18gb mindre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men drygt.. så bara för att dom inte kan komma överens så ska jag behöva lida och få 18gb mindre? Japp. Jag miste 30GB på min HD. Ska finnas nåt sätt att få tillbaka dom men jag vet inte hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Japp. Jag miste 30GB på min HD. Ska finnas nåt sätt att få tillbaka dom men jag vet inte hur man gör. Okej, jag har också hört något om det. Nån som vet hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts