Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) EDIT När jag laddar hem via med Filhämtaren i FF så går det skitslött! Typ bara 25/kbs. Samma i µTorrent. Vad kan felet vara? Redigerad 10 augusti, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Äppelpaj, efter ha startat om datorn som hade stått på i flera dagar så löste det sig hela Redigerad 11 augusti, 2006 av ZcruweN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Om man har 18 (227) seeds och 30 (390) peers, så borda man väl kunna tanka mycket snabbare än 17 kb/s? Visst kommer det höjas sen om jag bara har lite tålamod? I början är det alltid segt, alla 18 (kanske mer också) har inte hunnit skaka hand/connectat så det är ingen fara. Av de 30 så har du kanske redan de mesta dom kan dela ut. Men det stämmer, tålamod så kommer nerladdningen bli bättre snart. Fast sen om alla 18 bor i Australien och har modem eller liknande, ja då har du bara otur.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hej , behöver ett program som kan ta ljud från typ en film... kanske nån som frågat tidigare, men hittar inget i alla fall... tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Igår köpte jag ett trådlöst headset (Philips SBCHC 8540) men det vägrar fungera, jag har laddat det i 16 timmar, kopplat allt rätt gjort som manualen säger, men ändå fungerar det inte? jag börjar bli arg här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 I min nya dator kommer jag ha en AMD Athlon 64x2 5000+ AM2 processor (2.6 Ghz). Nu har jag en Intel Pentium, som ligger på 2.8 Ghz. Räknar AMD på ett annat sätt, för det känns konstigt att den datorn jag har nu har bättre processor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) I min nya dator kommer jag ha en AMD Athlon 64x2 5000+ AM2 processor (2.6 Ghz). Nu har jag en Intel Pentium, som ligger på 2.8 Ghz. Räknar AMD på ett annat sätt, för det känns konstigt att den datorn jag har nu har bättre processor. Nope, tror nog dom räknar på samma sätt. Men det borde väl va så att AMD har bättre saker i sin processor? Aja, jag vet inte. AMD processorer sägs iaf vara bäst att använda till spel. Och X2 innehåller också 2 kärnor och det ökar naturligtvis prestandat så du märker det Redigerad 11 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 I min nya dator kommer jag ha en AMD Athlon 64x2 5000+ AM2 processor (2.6 Ghz). Nu har jag en Intel Pentium, som ligger på 2.8 Ghz. Räknar AMD på ett annat sätt, för det känns konstigt att den datorn jag har nu har bättre processor. Dom räknar på samma sätt med klockfrekvens men AMD är snabbare av andra skäl. Klockfrekvensen är inte allt. Det där med 5000+ är bara för att AMD tror att den är lika snabb som en Intel på 5ghz även om Conroe på 2.8 blåser iväg den processorn. Den har 2 kärnor. Spelar du spel märker du ingen skillnad eftersom otroligt få spel stöder det men om du håller på med många program samtidigt kan det vara en fördel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Tror ni att den här skärmen är någonting att ha? hyundai Får bara ligga kring 2000 Kolla om ni hittar nån bättre om inte den där duger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Bilden är blåfärgad när jag kollar på film, vad är det för fel? Ska pröva installera om drivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag använder Adobe Photoshop 7.0. Men idag när jag skulle starta det så står det: "Unable to continue because of a hardware or system error. Sorry, but this error is unrecoverable." Och allt man kan göra är att klicka på knappen "Quit". Vet någon vad som är fel? Programmet funkade ju igår. Installerade en del fonts igårkväll, kan det ha något med saken att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag använder Adobe Photoshop 7.0. Men idag när jag skulle starta det så står det: "Unable to continue because of a hardware or system error. Sorry, but this error is unrecoverable." Och allt man kan göra är att klicka på knappen "Quit". Vet någon vad som är fel? Programmet funkade ju igår. Installerade en del fonts igårkväll, kan det ha något med saken att göra? Solution =) http://www.adobe.com/support/techdocs/332539.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Lol nu har jag ett problem som jag måste fixa inatt! När jag går in i gmod, joinar en server när den är på sista laddningen kommer det upp en plopup som det står "Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()" Måste fixa det fort som bara den!? kan nån hjälpa mig? Shit, nu när jag gick ut ur gmod går det inte görra nått! och CPU användning är tydligen 100% även om jag inte har nått igång äns Om vi sägersåhär: vanligtvis brukar jag loga in på msn på ca 2sekunder, men nu tog det kanske 2-3minuter Redigerad 11 augusti, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag använder Adobe Photoshop 7.0. Men idag när jag skulle starta det så står det: "Unable to continue because of a hardware or system error. Sorry, but this error is unrecoverable." Och allt man kan göra är att klicka på knappen "Quit". Vet någon vad som är fel? Programmet funkade ju igår. Installerade en del fonts igårkväll, kan det ha något med saken att göra? Det felet fick jag också, helt plötsligt. Men då räckte det att starta om programmet. Fungerar inte det, testa I lols lösning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Det felet fick jag också, helt plötsligt. Men då räckte det att starta om programmet. Fungerar inte det, testa I lols lösning. Du kan inte lösningen på mitt fel med eller? Fan, ska jag avsluta en process som heter "CCAPP" har aldrig sett den förr och den tar hur mkt kb som hälst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Du kan inte lösningen på mitt fel med eller? Fan, ska jag avsluta en process som heter "CCAPP" har aldrig sett den förr och den tar hur mkt kb som hälst CCAPP hör till Norton Antivirus - det kan vara ett virus i görningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 CCAPP hör till Norton Antivirus - det kan vara ett virus i görningen. Okej, får ta och kasta norton åt *** och fixa nått nytt Men jag hade inte hittat norton i buskarna, fick med det till moderkortet så tror inte de lägger i virus i skivorna. Men ska ändå byta, tar så mkt ram osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Dom räknar på samma sätt med klockfrekvens men AMD är snabbare av andra skäl. Klockfrekvensen är inte allt. Det där med 5000+ är bara för att AMD tror att den är lika snabb som en Intel på 5ghz även om Conroe på 2.8 blåser iväg den processorn. Den har 2 kärnor. Spelar du spel märker du ingen skillnad eftersom otroligt få spel stöder det men om du håller på med många program samtidigt kan det vara en fördel. Har jävligt svårt att tro att en 2,8GHz knäcker en 5000+ totalt? Give me links Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Okej, får ta och kasta norton åt *** och fixa nått nytt Men jag hade inte hittat norton i buskarna, fick med det till moderkortet så tror inte de lägger i virus i skivorna. Men ska ändå byta, tar så mkt ram osv. Jag menar inte att antivirusprogrammet i sig är ett virus, utan att du kan ha fått ett virus som har angripit ditt antivirusprogram. Smart val, jag bytte från Norton Internet Security till Nod 32, och tänker aldrig byta tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 I min nya dator kommer jag ha en AMD Athlon 64x2 5000+ AM2 processor (2.6 Ghz). Nu har jag en Intel Pentium, som ligger på 2.8 Ghz. Räknar AMD på ett annat sätt, för det känns konstigt att den datorn jag har nu har bättre processor. AMD är svensson klockade. Jag har AMD 3200+ i min burk. Står 2.2gHz på papprena, men den är klockad till 3.2gHz. Din burk har 2x 2.6gHz 64bitars prollar. Fina grejer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts