GiZmo Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Installerade om allt så löste det sig. Media Manager är ganska bra att ha tycker jag så det var kris där! EDIT; BTW är det nån som kan ladda upp MSN 7.5 installationsfilen? Hittar inte nån som funkar på mess.be http://www.netscum.dk/downloads/details.as...;displaylang=sv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Nu har jag fått en fläkt som ska suga ut varmluften är grafikkortet. Men nu kommer det ofattbara. Alla andra grejjer i datorn håller en bra temperatur, men Grafikkortet är alltid över 64 grader. Och nu något som är ofattbart när jag spelar oblivion hinner det stiga till 98 på någon minut. Och sänkte grafiken men det stiger fortfarande över 95. Och Pain To ThE MaX gav mig rådet att använda SpeedFan och vrid upp fläktarna, Och det har jag prövat, men Fläkt 03 så är alltid på 0 när jag startat om datorn. Och det blev lite mycket Och. Bild: Kan någon säga vad som är orsaken till denna förbajskade överhättning? Jag tippar på att det inte är värmen eftersom inga andra grejjer är varma heller. Det är något skumt. Förut var temperaturen på detta GeForce7800GT runt 52 grader. Och hölls alltid under 70 när jag spelade. Redigerad 3 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Min ligger på 65 nu när jag är på internet, Är det bra eller dåligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Aaah.. Har nåt irriterande spam-skit, vissa sidor förvandlas till ErrorSafe-reklam. Var ligger det och hur kan man få bort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Varför? Kan inte skicka till en enda jävel med 7.5 Var snäll och svara snabbt. Behöver MSN mer ån nånsin! Redigerad 3 augusti, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Varför? Kan inte skicka till en enda jävel med 7.5 Var snäll och svara snabbt. Behöver MSN mer ån nånsin! Jahapp du snackar med JessE(hjärta)JimmY - Det är nog bara ett vanligt fel med MSN, kan komma om man har med för många visningsbilder eller om man har för många Smileys. Och så kan det bara vara servern som leker. Iriterande när msn håller på sådär.. Redigerad 3 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Det där hände för en tjejkompis till mig igårkväll, faktiskt! --- Ungefär hur stor blir en ner-rar:ad fil på 700 mb? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Det där hände för en tjejkompis till mig igårkväll, faktiskt! --- Ungefär hur stor blir en ner-rar:ad fil på 700 mb? Beror på innehållet Är det en musik eller film fil kan den bara bli 699 mb Och sen så kan man välja komprimerings hastighet Långsammare = Bättre Så ja tror ingen kan säga Är det 6 filer som innehåller samma innehåll på 700 mb kan dom bli sammanlagt 700mb när man komprimerar. Redigerad 3 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Har tydligen fått en massa virus o skit i datorn så jag vill formatera om allt Men kan jag på något sett göra så att den inte raderar alla spel och nödvändiga program jag gör. ISF hur`? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nu har jag fått en fläkt som ska suga ut varmluften är grafikkortet. Men nu kommer det ofattbara. Alla andra grejjer i datorn håller en bra temperatur, men Grafikkortet är alltid över 64 grader. Och nu något som är ofattbart när jag spelar oblivion hinner det stiga till 98 på någon minut. Och sänkte grafiken men det stiger fortfarande över 95. Och Pain To ThE MaX gav mig rådet att använda SpeedFan och vrid upp fläktarna, Och det har jag prövat, men Fläkt 03 så är alltid på 0 när jag startat om datorn. Och det blev lite mycket Och. Bild: Kan någon säga vad som är orsaken till denna förbajskade överhättning? Jag tippar på att det inte är värmen eftersom inga andra grejjer är varma heller. Det är något skumt. Förut var temperaturen på detta GeForce7800GT runt 52 grader. Och hölls alltid under 70 när jag spelade. Hoppa tillbaks till stabila drivrutiner till att börja med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Hoppa tillbaks till stabila drivrutiner till att börja med. Det var redan uppfuckat före jag installerade de senaste rutinerna. Och upptäckte en bugg med de nya drivisarna för några minuter sen, och det var att man inte kunde se Videos. Så ja installerade de lite gammlare tillbaks så du var lite sent ute Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Beror på innehållet Är det en musik eller film fil kan den bara bli 699 mb Och sen så kan man välja komprimerings hastighet Långsammare = Bättre Så ja tror ingen kan säga Är det 6 filer som innehåller samma innehåll på 700 mb kan dom bli sammanlagt 700mb när man komprimerar. Mjo, jag gissade väl att det skulle vara så Så om man håller på att ladda ner en film som är 50 mb.. Så är det alltså antagligen fake..Eller otroligt, otroligt dålig kvalité? Tyckte väl att det verkade skumt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jag har för mig att det finns någon sida som visar hur man ska göra för att ta bort IE helt från datorn. Jag får en massa PopUps om poker när jag loggar in på en CS server vilket inte är kul ju. Så jag vill ta bort IE helt, Nån som kan sidan eller kan förklara? Edit: w00t! Post 3200 Redigerad 3 augusti, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Tar du bort IE helt så fukkar datorn sig för att Windows använder sig av det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag har för mig att det finns någon sida som visar hur man ska göra för att ta bort IE helt från datorn. Jag får en massa PopUps om poker när jag loggar in på en CS server vilket inte är kul ju. Så jag vill ta bort IE helt, Nån som kan sidan eller kan förklara? Edit: w00t! Post 3200 http://www.google.se/search?hl=sv&q=re...kning&meta= Sök. Men som GiZmo säger. Du borde nog inte ta bort den . Skaffa en popupblockare till IE och skaffa FF och gå aldrig in i IE mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) När jag startar Revconnect så får jag ibland bara upp hubbar med max 200-300 users när jag i vanliga fall får upp hubbar med över 10000. En kompis har samma problem, svinigt jobbigt. http://www.hublist.org/PublicHubList.xml.bz2 Hubblisten som används. Någon som har en lösning? Alternativ hubblist eller något annat, har installarat om det ett flertal gånger. Hittade en annan Hubblist, hoppas att felet är löst nu Redigerad 4 augusti, 2006 av aKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag antar att du redan kommit på hur man gör, men du kan givetvis ta "Bränna image till skiva". För att vara på absolut säkra sidan brukar jag dock först mounta image:en, sedan tar jag "Kopiera CD/DVD" Där kommer problemet, måste jag mounta alla images eller ska jag chansa på en? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Har problem med ljudet i vissa spel. När NPC pratar och/eller något låter runtom så hackar ljudet. Ibland hör man inte alls när NPC's pratar, en kille på MSN gissade att det var drivrutiner till ljudkortet som man behövde uppdatera. Hur gör jag det? Jag TROR det är av SigmaTel Audio. Står så på kontrollpanelen.. Redigerad 5 augusti, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) 1. Ibland när jag startar datorn, så brukar upplösningen vara i 800*600 istället för 1024*768, varför ändras det? :S 2. När jag startar datorn, så kommer Program upp, varför och hur kan jag ta bort det? 3. Behöver ett bra (och gratis) program som gör om WMA till mmf format. Har sökt på Gewgle men inte hittat ngt bra. Redigerad 5 augusti, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har problem med ljudet i vissa spel. När NPC pratar och/eller något låter runtom så hackar ljudet. Ibland hör man inte alls när NPC's pratar, en kille på MSN gissade att det var drivrutiner till ljudkortet som man behövde uppdatera. Hur gör jag det? Jag TROR det är av SigmaTel Audio. Står så på kontrollpanelen.. Du går till SigmaTel Audio's hemsida och laddar ner dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts