Gäst Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Om man har slängt t.e.x ett spel i Papperskoregen och tömt den.Finns det nåt sett att få tilbax spelet....om man inte har på skiva. Om man har slängt t.e.x ett spel i Papperskoregen och tömt den.Finns det nåt sett att få tilbax spelet....om man inte har på skiva. Om man har slängt t.e.x ett spel i Papperskoregen och tömt den.Finns det nåt sett att få tilbax spelet....om man inte har på skiva. Om man har slängt t.e.x ett spel i Papperskoregen och tömt den.Finns det nåt sett att få tilbax spelet....om man inte har på skiva. Kastade du hela mappen (C:\Program\Tillverkare\Spel)? Annars är det bara att installera om det eller ladda ner en ny E.xe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kastade du hela mappen (C:\Program\Tillverkare\Spel)? Annars är det bara att installera om det eller ladda ner en ny E.xe Kastade hela skiten men liksom den borde ju finnas nån annan stans det tog ju inte låg tid nåt jag tömde Papperskorgen...sry blev nåt fel när jag skrev Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Skaffade en sk. "Rippad" DVD-film idag, startar Nero, där finns en grej som heter "Bränn Image till skiva" den eller? finns en till grej som heter "Bränn DVD-Videofilmer" vilken av dom, till Rippad DVD-film som sagt, 4 GB. antar att de är väldigt enkelt men jag har inte sovit och är lite trög så nån som vill får hjälpa mig *EDIT* Filerna i mappen för filmen är: 2 st. .BUP-filer 2 st. .IFO-filer 5 st. VLCMP-filer Redigerad 1 augusti, 2006 av Valle-Ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Varför kan jag inte hitta Macromedia Flash MX 2004 på Adobes hemsida? . Någon som kan länka en sida där kan ladda ner Trail på den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Varför kan jag inte hitta Macromedia Flash MX 2004 på Adobes hemsida? . Någon som kan länka en sida där kan ladda ner Trail på den? Här finns det också, bara att använda google http://www.soft32.com/download_353.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Här finns det också, bara att använda google http://www.soft32.com/download_353.html Funkade inte... det var nån corruption med filen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Funkade inte... det var nån corruption med filen Tanka om den ! *prövar* èdit Piaf: Fungerade fint för mig. Redigerad 2 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag håller på Importera en .sam fil med Samurize Import/export tool och när jag är mitt uppe i "installationen" så kommer det upp en ruta som heter "Select NIC" och på rutan står det Network: -Select card-, sen finns det 2 alternativ, MS TCP Loopback Interface och NVIDIA nForce Networking Controller och så en liten ruta där man kan kryssa i "always use this networkcard" Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Men ghad finns det inget set jag kan få tilbax mit vice ??.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Men ghad finns det inget set jag kan få tilbax mit vice ??.. Men om du slängde det så får du väl ta och skylla dig själv? Det är väl inte så svårt att installera om? ??.. Redigerad 2 augusti, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Skaffade en sk. "Rippad" DVD-film idag, startar Nero, där finns en grej som heter "Bränn Image till skiva" den eller? finns en till grej som heter "Bränn DVD-Videofilmer" vilken av dom, till Rippad DVD-film som sagt, 4 GB. antar att de är väldigt enkelt men jag har inte sovit och är lite trög så nån som vill får hjälpa mig *EDIT* Filerna i mappen för filmen är: 2 st. .BUP-filer 2 st. .IFO-filer 5 st. VLCMP-filer Jag antar att du redan kommit på hur man gör, men du kan givetvis ta "Bränna image till skiva". För att vara på absolut säkra sidan brukar jag dock först mounta image:en, sedan tar jag "Kopiera CD/DVD" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Tanka om den ! *prövar* èdit Piaf: Fungerade fint för mig. Nu gick det... ^^. Hur lägger man in Components? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag formaterde min dator. Nu vill inte mitt ljudsystem fungera som det ska. När jag gör högtalartestet, kommer vissa ljud ur fel högtalare och vissa högtalare funkar inte alls. Alla högtalarkablar sitter rätt, det vet jag. Ljudsystem: Logitech z-5500, 5.1 ljud. Ljudkort: Sound Blaster Live! 5.1. Någon som kan ha en aning om vad felet är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Mitt MSN Live Messeneger är konstigt. Jag kan vara inloggad i fem sekunder innan jag loggas ut. Vad göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Mitt MSN Live Messeneger är konstigt. Jag kan vara inloggad i fem sekunder innan jag loggas ut. Vad göra? Påminner mig om när jag installerad Discovery X till Windows Live Messenger. Blev tvungen att avinstallera det (discovery X) Redigerad 2 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Mitt MSN Live Messeneger är konstigt. Jag kan vara inloggad i fem sekunder innan jag loggas ut. Vad göra? Ladda ner 7.5? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ladda ner 7.5? Men jag gillar Live mer ju. Vill inte ha 7.5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Varför är mitt Vegas såhär? Jag har den senaste 6.0d updaten men Media Manager fungerar ändå inte Edit: Ops. såg inte att jag gjorde dubbelpost nyss. Sry Redigerad 3 augusti, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Varför är mitt Vegas såhär? Jag har den senaste 6.0d updaten men Media Manager fungerar ändå inte Edit: Ops. såg inte att jag gjorde dubbelpost nyss. Sry Så brukar det bli för mig med, men jag vet inte vad man har Media Manager till så det gör inget. Redigerad 3 augusti, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Installerade om allt så löste det sig. Media Manager är ganska bra att ha tycker jag så det var kris där! EDIT; BTW är det nån som kan ladda upp MSN 7.5 installationsfilen? Hittar inte nån som funkar på mess.be Redigerad 3 augusti, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts