JSHC Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag skulle installera om datorn, först ska det typ komma upp en ruta som det står att man ska trycka på en knapp, den kom inte upp, sen skulle jag installera från CDn, då stog det att min version på windows är nyare än den på CDn, hur ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag skulle installera om datorn, först ska det typ komma upp en ruta som det står att man ska trycka på en knapp, den kom inte upp, sen skulle jag installera från CDn, då stog det att min version på windows är nyare än den på CDn, hur ska man göra? Ändra i BIOS att CD-ROM ska vara första bootalternativet och boota sedan med XP-skivan. Tryck valfri tangent för att starta från CD-skivan. Välj att installera Windows. osv.... BOT Tack! Tyvärr fungerar det inte. http://img149.imageshack.us/img149/1753/hilpnd4.png Edit. Jaja, jag hittade en annan fin converter! Ok, bra. Annars får man ibland konvertera först till avi & sedan till wmv Alltså, MOV-AVI - AVI-WMV det skall fungera. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 [O][T]' date=Jul 30 2006, 17:17' post='739108] Ändra i BIOS att CD-ROM ska vara första bootalternativet och boota sedan med XP-skivan. Tryck valfri tangent för att starta från CD-skivan. Välj att installera Windows. osv.... BOT Vart hittar jag BIOS inställningarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 När du startar om windows så får du trycka F7, F12, DEL eller något liknande, lite olika beroende på vad man har för någon dator. Då kommer du till BIOS. Tänk på att när du formaterar så försvinner allt du har liggandes på hårdisken. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Håller på och ladda ner en sak... helt lagligt såklart. Enligt torrentklienten har jag laddat hem 1.38 gb av det som finns i torrenten hittills. Men filen tar mer plats än det på hårddisken, den tar faktiskt den platsen vad det borde när den är färdig. Hela torrenten ligger på 2,47 och när man håller musen över filen på hårddisken så är den 2,47 gb nu... Är detta normalt? Har inte tittat så noga på det här tidigare. Redigerad 30 juli, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Håller på och ladda ner en sak... helt lagligt såklart. Enligt torrentklienten har jag laddat hem 1.38 gb av det som finns i torrenten hittills. Men filen tar mer plats än det på hårddisken, den tar faktiskt den platsen vad det borde när den är färdig. Hela torrenten ligger på 2,47 och när man håller musen över filen på hårddisken så är den 2,47 gb nu... Är detta normalt? Har inte tittat så noga på det här tidigare. Japp det är normalt, bitcomet(ellervadduanvänder) har reserverat utrymme på hårddisken till filen du håller på och tanka, så var inte orolig Redigerad 30 juli, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 [O][T]' date=Jul 30 2006, 17:42' post='739125] När du startar om windows så får du trycka F7, F12, DEL eller något liknande, lite olika beroende på vad man har för någon dator. Då kommer du till BIOS. Tänk på att när du formaterar så försvinner allt du har liggandes på hårdisken. BOT Tack för hjälpen, har nu installerat om datorn till en friskare och snabbare dator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ingen orsak, kul att du fixade det BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hjälp fort! Idag ( nyss ) när jag satte på datorn och skulle lyssna på en låt så...kommer det inget ljud Kollat i volum men jag har inte kryssat i "allt ljud av" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Har du en bas (vettefan vad det heter) med en av knapp på? det kan vara problemet annars kolla volym och se så att kablarna sitter rätt EDIT: pröva att byta låt ^^ Iaf: Winamp har typ replay i några sekunder så alla låtar spelas med samma ljud i början EXEMPEL "hej nu ska vi ta,hej nu ska vi ta ,hej nu ska vi ta ,hej nu ska vi ta " och så fortsätter det genom hela låten Need help! Redigerad 31 juli, 2006 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Håller på att ladda ner en film som min kompis gjort. Han laddade upp den på PB och sa till mig att ladda ner Okej. Lite problems kom upp 1: När jag ska ladda ner filer med FF så ska dom sparas till Skrivbordet. Ingen .torrent fil hamnade där 2: Om jag klickar på Öppna med µTorrent i Filhämtaren så öppnas den aldrig Nej det är inte warez eftersom µTorrent är helt lagligt och jag laddar ner lagligt material Edit: Never Mind. Lösde felet! Redigerad 31 juli, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Går det att göra om filformatet på ett videoklipp som är taget med mobil så man sedan kan redigera på datorn med te.x Magix Movie Edit? Jag har en SE w810i och formaten på videoklippen är .3gp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Går det att göra om filformatet på ett videoklipp som är taget med mobil så man sedan kan redigera på datorn med te.x Magix Movie Edit? Jag har en SE w810i och formaten på videoklippen är .3gp Mobile 3GP Converter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Mobile 3GP Converter Tackar så mycket. Redigerad 31 juli, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag ska, som vi säger, "skaffa" ett ps2-spel och bränna till DVD, sen ska jag spela de på min chippade ps2:a, men så har jag några frågor om detta, krävs nåt speciellt DVD-format och så är filerna för spelet zippade, ska jag komprimera upp och bränna eller? snälla, kan nån erfaren hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag ska, som vi säger, "skaffa" ett ps2-spel och bränna till DVD, sen ska jag spela de på min chippade ps2:a, men så har jag några frågor om detta, krävs nåt speciellt DVD-format och så är filerna för spelet zippade, ska jag komprimera upp och bränna eller? snälla, kan nån erfaren hjälpa mig? Vet inte så mycket om bränning. Men i Alcohol 120% Finns det en datatyp som heter Playstation 2 Aja, har alldrig bränt ett Playstation 2 spel, men du ska väl göra en Imagebränning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Vet inte så mycket om bränning. Men i Alcohol 120% Finns det en datatyp som heter Playstation 2 Aja, har alldrig bränt ett Playstation 2 spel, men du ska väl göra en Imagebränning. wtf? vad är Imagebränning? tack iallafall, ska kolla Alcohole *EDIT* Alcohol går inte att registrera, kör på Nero då, nån som vet? Redigerad 1 augusti, 2006 av Valle-Ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 wtf? vad är Imagebränning? tack iallafall, ska kolla Alcohole *EDIT* Alcohol går inte att registrera, kör på Nero då, nån som vet? Det beror på. Om du gör en laglig backup i Alcohol så blir det .iso om du är smart. Sen är det bara att gå in i Nero och välja burn image eller något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Det beror på. Om du gör en laglig backup i Alcohol så blir det .iso om du är smart. Sen är det bara att gå in i Nero och välja burn image eller något sånt. Okej, tror jag hajar, självklart är allt jag gör lagligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Om man har slängt t.e.x ett spel i Papperskoregen och tömt den.Finns det nåt sett att få tilbax spelet....om man inte har på skiva. Om man har slängt t.e.x ett spel i Papperskoregen och tömt den.Finns det nåt sett att få tilbax spelet....om man inte har på skiva. Om man har slängt t.e.x ett spel i Papperskoregen och tömt den.Finns det nåt sett att få tilbax spelet....om man inte har på skiva. Om man har slängt t.e.x ett spel i Papperskoregen och tömt den.Finns det nåt sett att få tilbax spelet....om man inte har på skiva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts