I lol Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Hur gör man i winamp att starta om spelistan ifrån början när den har spelat igenom alla låter och så att den inte stannar när alla är spelade? Hoppas du ser, tryck en gång, trycker du två så spelar det om samma låt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Hoppas du ser, tryck en gång, trycker du två så spelar det om samma låt. Jadå, man tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Nu har jag nå fel med GunZ, onlinespel. Har testat typ 10 olika servrar, alla har 999 i ping å laggar stryk. Verkar vara jag som har nått fel eftersom att det funkar för dom andra och för Cortez. Nån som vet vad det kan vara? (Spelet har fungerat förut på en annan dator, den här är BÄTTRE än den jag spelade förr på) Hmm. Du kanske har program som kors i bakgrunden? som tillex: Torrent Program, Antivirus program, MSN, Winamp, Internet Explorer osv. Steng av alla program som har Kontakt med Internet. (Bara dom som er onodiga som MSN tillex). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Nu har jag nå fel med GunZ, onlinespel. Har testat typ 10 olika servrar, alla har 999 i ping å laggar stryk. Verkar vara jag som har nått fel eftersom att det funkar för dom andra och för Cortez. Nån som vet vad det kan vara? (Spelet har fungerat förut på en annan dator, den här är BÄTTRE än den jag spelade förr på) Gjorde inte GunZ en patch för ett tag sen, har du den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Gjorde inte GunZ en patch för ett tag sen, har du den? Nej, tror inte det. Tackar Ska inte gå å spela om man inte har senaste patchen, så jag har nog den.. Tux: Det har fungerat förr fast jag har haft igång program. Redigerad 20 juli, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Nej, tror inte det. Tackar Ska inte gå å spela om man inte har senaste patchen, så jag har nog den.. Tux: Det har fungerat förr fast jag har haft igång program. Ner skaffade du GunZ?. Det stor her att den senast uppdaterade 13/Apr/2006. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 20 juli, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Ner skaffade du GunZ?. Det stor her att den senast uppdaterade 13/Apr/2006. Tankade igår ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Nu har jag nå fel med GunZ, onlinespel. Har testat typ 10 olika servrar, alla har 999 i ping å laggar stryk. Verkar vara jag som har nått fel eftersom att det funkar för dom andra och för Cortez. Nån som vet vad det kan vara? (Spelet har fungerat förut på en annan dator, den här är BÄTTRE än den jag spelade förr på) Du måste öppna portar för spelet om du har router. Fast...... öppna portar funkar inte för mig =/. Men för andra av nån mysko anledning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hej, jag formaterade windows-partitionen idag och installerade windows på nytt. Nu ska jag intallera alla drivers så datorn funkar så bra som möjligt. Men, jag har problem. Datorn kan inte hitta min externa-hårddisk och värst av allt, jag kommer inte åt internet. Nätverkskortet hittas och en anslutning görs (1394-anslutning, undrar vad den är bra för). Jag vet att det ska uppstå en till anslutning när TP kopplas in, den ska heta "Anslutning till lokalt nätverk", men den kommer inte fram. Jag börjar få lite panik, någon som vet vad som kan göras? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Är du säker på att inte nätverkskortet är inaktiverat eller att du ens har installerat drivrutinen till kortet? 1394-anslutningen är till Firewire. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Är du säker på att inte nätverkskortet är inaktiverat eller att du ens har installerat drivrutinen till kortet? 1394-anslutningen är till Firewire. Aha, tack. Trodde att det var nätverkskortet. Då ska jag kolla vidare. Edit: Det funkar nu:) Redigerad 21 juli, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 När jag kör diskrensning så finns det här som val, vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 När jag kör diskrensning så finns det här som val, vad är det? Den där dyker upp efter du har installerat IE7 Beta 3, lösning: http://www.winhelponline.com/articles/53/1...r-7-Beta-3.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Den där dyker upp efter du har installerat IE7 Beta 3, lösning: http://www.winhelponline.com/articles/53/1...r-7-Beta-3.html Ska jag bara klicka: Start -> kör -> regsvr32 occache.dll ? Vad händer då? är feg.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Ska jag bara klicka: Start -> kör -> regsvr32 occache.dll ? Vad händer då? är feg.. Dll-filen registreras, eftersom den kommer från Microsoft så behöver du inte oroa dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hur ofta ska man diskdefragmentera? EXAKT vad gör datorn då? Nånting med att packa ihop filerna bla bla va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hur ofta ska man diskdefragmentera? EXAKT vad gör datorn då? Nånting med att packa ihop filerna bla bla va? Den sorterar filerna så att det går snabbare för hårddisken att komma åt dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Aww, jag skulle bara formatera datorn. Nu får jag inte igång ljudet:( Jag har två ljudkort, ett integrerat Realtek A3'97 och Sound Blaster Live! 5.1 Är det någon som har Sound Blaser Live! 5.1? Hur installerar man skiten? När man intallerar drivrutiner från tillverkarens hemsida står det att det inte finns något sound blaser i datorn. Men jag fattar inte att inte äns det integrerade funkar, jag har drivrutinerna till det på skivan som följde med moderkortet. Kanske krånglar det eftersom jag har två ljudkort? Hjälp. Jag måste ju ha ljud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Yeah, i´m back. Som ni ser på min bild, så är det mellanrum på vissa artister. Hur "Lagar" man dom mellanrummen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts