Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Asså, har du 4 st Cd-enheter eller?? Eller är det når fel.. BTW: Alexander är ett jävla bra namn.. ?? Nej, 5. 4 av dom är Daemon Tools som ligger bakom. BTW: Jag heter inte Alexander, bara Alex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag brukar ha 8. 2 Daemon 5 Alcohol. men stängde av dom och försökte se om DVD läsaren skulle kunna läsa DVD-skivorna bättre Men den fungerar helt enkelt inte, försökte uppdatera Drivrutinerna/Firmwiren (stavning?) så fick det för sig att det var en DVD läsare en stund, men sen kommer det ett meddelande Ny maskinvara har hittats, den nya maskinvaran har installerats och kan nu användas. Well, det kunde den inte alls.. Den kunde inte läsa DVD skivor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Felet löst Redigerad 19 juli, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag råkade ta bort ett gäng viktiga filer så jag undrar hur ställer jag tillbaka datorn några timmar, Nån som kan säga hur? Ursäkta dålig formulering Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag råkade ta bort ett gäng viktiga filer så jag undrar hur ställer jag tillbaka datorn några timmar, Nån som kan säga hur? Ursäkta dålig formulering Har du systemåterställning aktiverat så är det bara att köra det. Fast det funkar bara på systemfiler, inte på dina viktiga filmer eller någonting. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Har du systemåterställning aktiverat så är det bara att köra det. Fast det funkar bara på systemfiler, inte på dina viktiga filmer eller någonting. Tror du det funkar på alla bilder till min hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Tror du det funkar på alla bilder till min hemsida? Nope. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Någon som vet något program man tar bort filer man inte vill ha kvar, som inte går ta bort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Någon som vet något program man tar bort filer man inte vill ha kvar, som inte går ta bort? Hade laddat upp ett sånt program för några veckor sen Killbox Du kan ju också pröva att starta datorn i Safemode/felsäkert läge och ta bort filen. Redigerad 19 juli, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Hade laddat upp ett sånt program för några veckor sen Killbox Du kan ju också pröva att starta datorn i Safemode/felsäkert läge och ta bort filen. Ah fyfan va glad jag är nu..Tack Btw, usade Dr Delete ist, från klistrade tråden som skribb har gjort Tack skribb o I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Skriver igen, eftersom ni kanske har missat det. När jag ska starta San Andreas så är skärmen svart förutom den blå/vita rutan som åker runt på skärmen som det står input not supported på. Någon som vet vad jag ska göra? Jag har testat att installerat om sa, installerat om drivrutinerna, startat om datorn, bytt drivrutiner så nu har jag testat allt jag vet man ska testa! Hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Skriver igen, eftersom ni kanske har missat det. När jag ska starta San Andreas så är skärmen svart förutom den blå/vita rutan som åker runt på skärmen som det står input not supported på. Någon som vet vad jag ska göra? Jag har testat att installerat om sa, installerat om drivrutinerna, startat om datorn, bytt drivrutiner så nu har jag testat allt jag vet man ska testa! Hjälp! Jag vet (nog) inte hur du ska lösa det, men det är för att det är för stor upplösning för (den platta) skärmen. Prova ta bort en .set-fil i GTA User Files, kanske funkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Jag vet (nog) inte hur du ska lösa det, men det är för att det är för stor upplösning för (den platta) skärmen. Prova ta bort en .set-fil i GTA User Files, kanske funkar. Ok, ska testa. edit: det funka! tack R2 Redigerad 19 juli, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ok, ska testa. edit: det funka! tack R2 Inga problem. Du röstade ju på mig som hjälpsammaste, måste leva upp till det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Problem igen. Det är nån Process som körs i bakgrunden och tar väldigt mycket på ram minnet. Den heter CCPROXY någon som vet vad detta är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Problem igen. Det är nån Process som körs i bakgrunden och tar väldigt mycket på ram minnet. Den heter CCPROXY någon som vet vad detta är? Symantec Internet Security. Mer info... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Symantec Internet Security. Mer info... Så, det är helt ofarligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Tja! Har fått ett litet problem med en annan dator i huset. Det är den loggar ur användaren på datorn efter typ 2 timmar men jag vill att den ska stå på som den är hela tiden. Någon som vet hur jag ska göra för att bli av med detta problemet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Tja! Har fått ett litet problem med en annan dator i huset. Det är den loggar ur användaren på datorn efter typ 2 timmar men jag vill att den ska stå på som den är hela tiden. Någon som vet hur jag ska göra för att bli av med detta problemet? Egenskaper -> Skärmsläckare -> Bocka av "Kräv lösenord för att återvända" ----------------------------------------------------------------------------------------- Nu har jag nå fel med GunZ, onlinespel. Har testat typ 10 olika servrar, alla har 999 i ping å laggar stryk. Verkar vara jag som har nått fel eftersom att det funkar för dom andra och för Cortez. Nån som vet vad det kan vara? (Spelet har fungerat förut på en annan dator, den här är BÄTTRE än den jag spelade förr på) Redigerad 20 juli, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Hur gör man i winamp att starta om spelistan ifrån början när den har spelat igenom alla låter och så att den inte stannar när alla är spelade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts