Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag brukar ha 8. 2 Daemon 5 Alcohol.

men stängde av dom och försökte se om DVD läsaren skulle kunna läsa DVD-skivorna bättre :ermm:

Men den fungerar helt enkelt inte, försökte uppdatera Drivrutinerna/Firmwiren (stavning?)

så fick det för sig att det var en DVD läsare en stund, men sen kommer det ett meddelande

Ny maskinvara har hittats, den nya maskinvaran har installerats och kan nu användas.

Well, det kunde den inte alls.. Den kunde inte läsa DVD skivor :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkade ta bort ett gäng viktiga filer så jag undrar hur ställer jag tillbaka datorn några timmar, Nån som kan säga hur?

Ursäkta dålig formulering

Har du systemåterställning aktiverat så är det bara att köra det.

Fast det funkar bara på systemfiler, inte på dina viktiga filmer eller någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet något program man tar bort filer man inte vill ha kvar, som inte går ta bort? :wub:

Hade laddat upp ett sånt program för några veckor sen :P

Killbox

Du kan ju också pröva att starta datorn i Safemode/felsäkert läge och ta bort filen.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade laddat upp ett sånt program för några veckor sen ;)

Killbox

Du kan ju också pröva att starta datorn i Safemode/felsäkert läge och ta bort filen.

Ah fyfan va glad jag är nu..Tack :wub: Btw, usade Dr Delete ist, från klistrade tråden som skribb har gjort :P

Tack skribb o I lol :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriver igen, eftersom ni kanske har missat det.

När jag ska starta San Andreas så är skärmen svart förutom den blå/vita rutan som åker runt på skärmen som det står input not supported på. Någon som vet vad jag ska göra? Jag har testat att installerat om sa, installerat om drivrutinerna, startat om datorn, bytt drivrutiner så nu har jag testat allt jag vet man ska testa! Hjälp! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriver igen, eftersom ni kanske har missat det.

När jag ska starta San Andreas så är skärmen svart förutom den blå/vita rutan som åker runt på skärmen som det står input not supported på. Någon som vet vad jag ska göra? Jag har testat att installerat om sa, installerat om drivrutinerna, startat om datorn, bytt drivrutiner så nu har jag testat allt jag vet man ska testa! Hjälp! :wub:

Jag vet (nog) inte hur du ska lösa det, men det är för att det är för stor upplösning för (den platta) skärmen.

Prova ta bort en .set-fil i GTA User Files, kanske funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet (nog) inte hur du ska lösa det, men det är för att det är för stor upplösning för (den platta) skärmen.

Prova ta bort en .set-fil i GTA User Files, kanske funkar.

Ok, ska testa.

edit: det funka! tack R2 :wub:

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!

Har fått ett litet problem med en annan dator i huset.

Det är den loggar ur användaren på datorn efter typ 2 timmar

men jag vill att den ska stå på som den är hela tiden.

Någon som vet hur jag ska göra för att bli av med detta

problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!

Har fått ett litet problem med en annan dator i huset.

Det är den loggar ur användaren på datorn efter typ 2 timmar

men jag vill att den ska stå på som den är hela tiden.

Någon som vet hur jag ska göra för att bli av med detta

problemet?

Egenskaper -> Skärmsläckare -> Bocka av "Kräv lösenord för att återvända"

-----------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag nå fel med GunZ, onlinespel.

Har testat typ 10 olika servrar, alla har 999 i ping å laggar stryk.

Verkar vara jag som har nått fel eftersom att det funkar för dom andra och för Cortez.

Nån som vet vad det kan vara? (Spelet har fungerat förut på en annan dator, den här är BÄTTRE än den jag spelade förr på)

post-3900-1153414306_thumb.jpg

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...