RavenE Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag och min mamma har två olika delar på min dator, men nu har alla ikoner försvunnit från hennes skrivbord, förutom papperskorgen. Varför har dom gjort det, och hur får man tillbaka dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag och min mamma har två olika delar på min dator, men nu har alla ikoner försvunnit från hennes skrivbord, förutom papperskorgen. Varför har dom gjort det, och hur får man tillbaka dem? Ingen aning hörru du. Men de är inte svårare än att sätta tillbaka dom igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ingen aning hörru du. Men de är inte svårare än att sätta tillbaka dom igen. Nä, iofs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Kan ju säga att jag nu har avbeställt datorn. Och tog denna istället. Mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Kan ju säga att jag nu har avbeställt datorn. Och tog denna istället. Mycket bättre. Det ser bättre ut. Byt grafikkortet bara, men det hade du väl ett gammalt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ok, vill säga en sak nu. Tack till alla er som har hjälpt mig. Utan er hade jag troligt vis suttit vid en extremt seg dator. Så, tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Mitt internet strular. Varje gång jag startar om datorn så är jag online i 10 minuter innan den går offline av sig själv. Det började idag. WTF? Vad händer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Mitt internet strular. Varje gång jag startar om datorn så är jag online i 10 minuter innan den går offline av sig själv. Det började idag. WTF? Vad händer? Hade samma problem förut fast en timme. Formattera om var allt som funkade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Kan ju säga att jag nu har avbeställt datorn. Och tog denna istället. Mycket bättre. Extremt mycket bättre, ja. Jag är inte så förtjust i märkesdatorer, i för sig, de är svåra att uppgradera efteråt, men den är bra hursomhelst. Låt oss hoppas att det är ett 512- minne och inte två stycken 256, så du kan stoppa i ett till. Annars får du väl ta ut ett och... Stoppa upp. Grafikkort, förresten, måste du köpa nytt. PCI- E. Annars såg det fint ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Extremt mycket bättre, ja. Jag är inte så förtjust i märkesdatorer, i för sig, de är svåra att uppgradera efteråt, men den är bra hursomhelst. Låt oss hoppas att det är ett 512- minne och inte två stycken 256, så du kan stoppa i ett till. Annars får du väl ta ut ett och... Stoppa upp. Grafikkort, förresten, måste du köpa nytt. PCI- E. Annars såg det fint ut. Men...men..det är ju 4 platser? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Extremt mycket bättre, ja. Jag är inte så förtjust i märkesdatorer, i för sig, de är svåra att uppgradera efteråt, men den är bra hursomhelst. Låt oss hoppas att det är ett 512- minne och inte två stycken 256, så du kan stoppa i ett till. Annars får du väl ta ut ett och... Stoppa upp. Grafikkort, förresten, måste du köpa nytt. PCI- E. Annars såg det fint ut. Jag tycker grafikkortet verkar helt okey. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag tycker grafikkortet verkar helt okey. Vad baserar du det på? Minnet spelar inte stå stor roll. Kortet är inte överdrivet bra, men vad hade du förväntat dig av en dator för 5000 spänn? Sälj ditt x1600 och köp ett PCI-e-dito för några hundringar extra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Låt oss hoppas att det är ett 512- minne och inte två stycken 256, så du kan stoppa i ett till. Annars får du väl ta ut ett och... Stoppa upp. --- Nu har min dator återgått till att starta om lite när den vill..Blåskärmen har jag inte sett till idag. Tyck synd om mig. Edit: Jag får ändra mig om den saken. Nu jävlar orkar jag inte med datorn längre, har precis dött 3 ggr på 5 minuter Jag fick upp ett annat meddelande nu, det stod att filen wdmaud.sys kunde kopplas till felet. Jag har i mina dagar även fått upp samma sak fast med två andra filer: kmixer.sys och win32k.sys Har även fått två andra meddelanden: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL och PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Elaka blåskärmar. Nu behöver jag seriös hjälp. Redigerad 5 juli, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Formatera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Formatera? Joo.. men..Det vill jag helst undvika. Har börjat inse att det är väl det enda rätta. Jobbigt att så mycket försvinner, med tanke på att allt inte får plats på våran externa hårddisk... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Joo.. men..Det vill jag helst undvika. Har börjat inse att det är väl det enda rätta. Jobbigt att så mycket försvinner, med tanke på att allt inte får plats på våran externa hårddisk... Hur mycket är det? Zippa och skicka med sendspace. Är det flera gb kan jag lägga upp en liten ftp åt dig så länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Du lille Kebab bit. Kör en systemåterställning till ett datum före före felet uppstod Det lär återställa det så länge du inte har ändrat filer på fler GBs Redigerad 5 juli, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Men...men..det är ju 4 platser? Ujoj, läste fel. Nåväl, då slipper han ju faktiskt rektala DRR- hemskheter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Min dators internet vill icke fungera och har inte gjort det på en vecka nu. En kompis sa att jag skulle använda XP-cd:n och reparera, men när jag valt reparera kommer det bara en massa kommandon som jag inte alls vet vad jag ska göra med. Någon mer datakunnig som vill hjälpa till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Du lille Kebab bit. Kör en systemåterställning till ett datum före före felet uppstod Det lär återställa det så länge du inte har ändrat filer på fler GBs Hur gör man det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts