Jump to content

Datorhjälptråden

Ace
 Share

Recommended Posts

Jag har själv 19" och är väldigt nöjd med det men om man snackar med proffs så tycker ofta dom det är skit eftersom avståndet mellan pixlarna blir för stort (samma upplösning på 17- som 19") Men skicka en länk till skärmen får vi se vad det är för grejer.

Ok, ska göra det när jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har en INSTALL.EXE fil på bitcomet mappen som inte går att få bort.

De står att jag ska avsluta alla program som kan ha med filen men inga såna progra är på.

vet inte hur jag ska ta bort den. den går varken å deleta eller flytta på.

hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en INSTALL.EXE fil på bitcomet mappen som inte går att få bort.

De står att jag ska avsluta alla program som kan ha med filen men inga såna progra är på.

vet inte hur jag ska ta bort den. den går varken å deleta eller flytta på.

hjälp

Testa med att starta i felsäkertläge och ta bort den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt svar från din andra tråd:

Du har antagligen klickat på Install.exe så det har kommit in på Processer i Aktivitetshanteraren.

Ctrl + Alt + Delete > Processer. Så letar du upp den process som matchar filen. Så stänger du den processen

så är det bara att ta bort filen.

Eller så startar du i felsäkert läge, och tar bort filen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du läst vad jag sa? I lol har fel. Felsäkert läge funkar om du gör på mitt sätt.

jag har letat upp en guide som visar hur man startar om datorn i felsäkert läge och jag har fäljt den men det funkar ifallafall inte och vad skulle instalfilen komma i för namn i processermappen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har letat upp en guide som visar hur man startar om datorn i felsäkert läge och jag har fäljt den men det funkar ifallafall inte och vad skulle instalfilen komma i för namn i processermappen?

Gör du verkligen det? Så fort datorn startar kommer ut ur BIOS, kanske redan innan, tryck på F8 hela tiden, tryck tryck tryck flera gånger. Då får du en meny, välj felsäkert läge. Kolla också så att du inte har F-Lock eller liknande på tangentbordet. I så fall på du trycka på F-Lock-knappen innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...