darkfejs Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Mjo. Säkert massa virus och annat skit. Off-topic: logga in på msn. Jag personligen skulle rekomendera han en diskrensning,defragmentering,virus,adware,spyware,torjan,mm sökning det fixsar alltid något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag personligen skulle rekomendera han en diskrensning,defragmentering,virus,adware,spyware,torjan,mm sökning det fixsar alltid något Jag skulle rekommendera spara allt viktigt och formattera om, men det kanske bara är jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Jag skulle rekommendera spara allt viktigt och formattera om, men det kanske bara är jag. Det ett vist val Redigerad 20 juni, 2006 av darkfejs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Jag har en filmfil på över 1 GB Och vill splittra den så jag kan lägga ut den på 2 CD skivor och kolla den i DVD-spelaren. Finns det något lämpligt program att splittra filmfiler i typ .Avi-format? Redigerad 21 juni, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag har en filmfil på över 1 GB Och vill splittra den så jag kan lägga ut den på 2 CD skivor så ja kan kolla i DVD spelaren. Finns det något lämpligt program att splittra filmfiler i typ .Avi-format. Bränner du ut filmen som VCD, vilket är typ DVD-data på en CD-skiva; fast mycket sämre, så tar den mycket mindre plats. Då slipper du nog behovet av att klippa i filmen! Och en fråga: Är detta skäl nog att köpa en jävligt seriös processorfläkt?: Jag är trött på att datorn är halvdöd, så jag vill köpa den här. Är det något bra?: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Och en fråga: Är detta skäl nog att köpa en jävligt seriös processorfläkt?: Jag är trött på att datorn är halvdöd, så jag vill köpa den här. Är det något bra?: Om jag inte misstar mig så är det temperaturen på grafikkortet som visas där, och inte processorn. Använd till exempel SpeedFan till att kolla processortemperaturen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Bränner du ut filmen som VCD, vilket är typ DVD-data på en CD-skiva; fast mycket sämre, så tar den mycket mindre plats. Då slipper du nog behovet av att klippa i filmen! Och en fråga: Är detta skäl nog att köpa en jävligt seriös processorfläkt?: Jag är trött på att datorn är halvdöd, så jag vill köpa den här. Är det något bra?: Japp jag bränner i VCD, Filmfilen var 1.5GB Vill inte förlora kvalitet, så jag tänkte att jag klipper den så jag får lägga den på 2 CDs Din fråga: Rätta mig om jag har fel men det där är väl grafikkorts temperaturen GPU (Graphical Processing Unit) Mitt Grafikkort (GeForce7800GT) blir över 75 grader med några minuter i Far Cry Redigerad 21 juni, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ahh, jag fick för mig att det stod CPU Men men, jag köper en liten fläkt till den... Eller så upgraderar jag till ett 6600 MED fläkt... Jävla fläktlösa 6200 @I lol Du borde skaffa en DVD-brännare. VCD har hälften så hög upplösning som DVD, om jag minns rätt. Tyvärr känner jag inte till något bra split-program Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 @I lol Du borde skaffa en DVD-brännare. VCD har hälften så hög upplösning som DVD, om jag minns rätt. Tyvärr känner jag inte till något bra split-program Japp, jag har en DVD brännare, men den har problem med att läsa DVD skivor. Har nog skrivit om det här förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Splitta går bra med VirtualDub. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Splitta går bra med VirtualDub. Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 När jag försöker köra 3DMark 03 så slutar det fungera när andra testet ska börja. Jag får upp en ruta med att drivrutinen nv4_bsp, eller vad det stod har slutat svara. Jag har ett LeadTek A6600TD med senaste drivrutinerna, om någon undrar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Du kan testa att installera drivrutinerna på nytt, kanske blev något kajko senast du installerade. Men jag googlade efter ditt problem och jag hittade en massa saker och det kan bero på många olika problem. Men det kanske är värt att kika in här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Dudes and duddies. Jag tänkte köpa ny kylning till processorn och det. För den ligger på väldig hög värme. Jag kör med originalfläkt, är det kanske bäst å gå till vattenkylning på en gång? Vad kostar det isf? Är det något speciellt till speciella datorer eller går det till alla? Eller något annat förutom vattenkylning, vad? kostar? något att tänka på? Vet inte riktigt vad jag ska komma med för detaljer om datorn för att veta vad för sorts kylning som är bäst/passar. [Edit och morbror Gustaf]: Glömde bild Redigerad 22 juni, 2006 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Hade för några timmarsedan 4st 700 mb filer på datorn. Tog bort dom och undrar nu om jag kan få tillbaka dom på något sätt? Redigerad 22 juni, 2006 av Roller_Girl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Dudes and duddies. Jag tänkte köpa ny kylning till processorn och det. För den ligger på väldig hög värme. Jag kör med originalfläkt, är det kanske bäst å gå till vattenkylning på en gång? Vad kostar det isf? Är det något speciellt till speciella datorer eller går det till alla? Eller något annat förutom vattenkylning, vad? kostar? något att tänka på? Vet inte riktigt vad jag ska komma med för detaljer om datorn för att veta vad för sorts kylning som är bäst/passar. [Edit och morbror Gustaf]: Glömde bild Tycker det är kul att alla köper fläktar till sommaren. Det där är inte processorn, det är hårddisken. Hade för några timmarsedan 4st 700 mb filer på datorn. Tog bort dom och undrar nu om jag kan få tillbaka dom på något sätt? Har för mig det ska finnas något smidigare sätt, men systemåterställning fungerar alltid. Redigerad 22 juni, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Hade för några timmarsedan 4st 700 mb filer på datorn. Tog bort dom och undrar nu om jag kan få tillbaka dom på något sätt? En systemåterställning brukar sällan ta tillbaka borttagna filer. Här finns det tre olika program som kan återskapa gamla filer. Lite osäker på hur trialen är men det är värt ett försök! http://www.bitmart.net/ http://www.ontrack.com/ http://www.runtime.org/ Men Siana, en systemåterställning återskapar väll inga filer? Redigerad 22 juni, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Här finns det tre olika program som kan återskapa gamla filer. Lite osäker på hur trialen är men det är värt ett försök! http://www.bitmart.net/ http://www.ontrack.com/ http://www.runtime.org/ Men Siana, en systemåterställning återskapar väll inga filer? Kanske den inte gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Men Siana, en systemåterställning återskapar väll inga filer? Tror faktiskt i några fall så kan den göra de men annars så återställer den bara inställningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag har ett ASUS A8NE-FM moderkort med en AMD64 4000+ processor på. Passar DDR2 ram minnen på detta moderkort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts