Siana Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Tyvärr... Var inte det... Finns det inget annat det kan va??? Den loggar in o så men sen helt plötsligt loggar den ut och ska återansluta... o så håller det på sådär Har du bredband eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 När jag försöker ändra filnamn på en fil, (handlar oftast om bilder) så står det något om att filen kommer att kunna skadas om jag gör det, det gör den också om jag ändrar filnamnet. Varför är det så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har du laddat ner filerna tillsammans med en hemsida? Då kan de vara "ihopkopplade". Och du, om någon, borde veta bättre än att quota dig själv på det viset... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vettefan varför det är så, men när jag ser sånt så brukar jag oftast ignorera det, tror inte det är något skadligt. @Xogede: Vad är det för fel med att quota sig själv? Han visar ju bara att han fortfarande vill ha hjälp med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har du laddat ner filerna tillsammans med en hemsida? Då kan de vara "ihopkopplade". Och du, om någon, borde veta bättre än att quota dig själv på det viset... Handlar det om bilder så har jag ju oftast sparat dem från en hemsida eller liknande, men det handlar lika ofta om musikfiler som inte går att ändra filnamn på utan att de kommer skadas. Vem ska jag annars quota? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Handlar det om bilder så har jag ju oftast sparat dem från en hemsida eller liknande, men det handlar lika ofta om musikfiler som inte går att ändra filnamn på utan att de kommer skadas. Vem ska jag annars quota? Jag menade "tillsammans" med en hemsida, alltså File-->Save Page As... Om ingen svarar, betyder det oftast att ingen vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Jag menade "tillsammans" med en hemsida, alltså File-->Save Page As... Om ingen svarar, betyder det oftast att ingen vet. Nej, det gör jag inte så ofta. Utan detta är helt vanliga bilder jag ska försöka ändra filnamn på. Eller att folk har missat min fråga. Edit: Problemet löst. Redigerad 3 oktober, 2005 av Azore Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 @ Azore: Antar att du redan kollat så att du inte har med filändelsen i namnet och ändrar den? Annars, mysko. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har du bredband eller? Klart jag har bredband.... Vad tror du jag är för mäniska egentligen ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Klart jag har bredband.... Vad tror du jag är för mäniska egentligen ... Tror han syftade på ordet "återansluta" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Tror han syftade på ordet "återansluta" Ok... Jag menadeatt själva MSN återansluter hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Jag har lite problem när jag ska spela nåt När jag håller t.ex. på att ladda GTA SA (har hänt i fler spel) så blir bilden helt svart och jag hör bara ljud, så måst jag starta om datorn för att få bild igen. Vet någon vad det kan bero på? :'( Tacksam för svar.... Redigerad 4 oktober, 2005 av jocke91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Klart jag har bredband.... Vad tror du jag är för mäniska egentligen ... Människa annars! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Människa annars! Mmmmm... Men så är det ju fel på mitt tangentbord också.... kanske du har sett nån annanstans.... Inte för o skylla ifrån mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har några frågor om Graffekort ? 1.) Är en Nvidia Gf 6600 512 !! mb bättre än Gf 6600GT 256mb ?? 2.) Är Gf 6600GT 256mb bättre än Ati X800GT 256mb jag frågar eftersom vill veta vilka e bäst av dom för spel ? Tacksam för svar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har några frågor om Graffekort ? 1.) Är en Nvidia Gf 6600 512 !! mb bättre än Gf 6600GT 256mb ?? 2.) Är Gf 6600GT 256mb bättre än Ati X800GT 256mb jag frågar eftersom vill veta vilka e bäst av dom för spel ? Tacksam för svar... 1) Nej 2) X800 är PCI-E, är du säker på att du kan ha det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Har några frågor om Graffekort ? 1.) Är en Nvidia Gf 6600 512 !! mb bättre än Gf 6600GT 256mb ?? 2.) Är Gf 6600GT 256mb bättre än Ati X800GT 256mb jag frågar eftersom vill veta vilka e bäst av dom för spel ? Tacksam för svar... 1) Nej 2) ATI's kort heter inte GT, är det XT du menar? Den är bättre än 6600 korten. @Siana: X800 finns till AGP också Redigerad 4 oktober, 2005 av Hew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Finns GT kort till ATI också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har lite problem när jag ska spela nåt När jag håller t.ex. på att ladda GTA SA (har hänt i fler spel) så blir bilden helt svart och jag hör bara ljud, så måst jag starta om datorn för att få bild igen. Vet någon vad det kan bero på? :'( Tacksam för svar.... Ser ut som ni har glömt det där inlägged, kan ingen hjälpa honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Finns GT kort till ATI också. Damn, utvecklingen har sprungit om mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts